Matkailukeskustelut > SFC-alueet

SF-Caravan ry:n ongelma

<< < (91/99) > >>

Roksis:

--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 13.12.2016     kello on 20:11 ---Sulla on varmaankin samanlainen nuottikorva ja lauluääni kun mulla,
--- Lainaus päättyy ---
Nuottikorvan puutteen voi perustella omalla sovituksella. Saiskohan siitä teostomaksut.

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 13.12.2016     kello on 20:11 ---Sulla on varmaankin samanlainen nuottikorva ja lauluääni kun mulla, eli ihan aska, itsetuntoa tuo laulaminen vaatii, se vaan sulta puuttuu.
Lisäys. sitten olisitkin jo karaookke mestari

--- Lainaus päättyy ---
Enempi on kyse omien kykyjen tiedostamisesta. Se mitä olen tätä Japanin lahjaa ihmiskunnalle kuunnellut, kaikki eivät kykyjään tiedosta. :o

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Roksis - 13.12.2016     kello on 20:24 ---Nuottikorvan puutteen voi perustella omalla sovituksella. Saiskohan siitä teostomaksut.

--- Lainaus päättyy ---

Mitä minä olen alueilla huomannut, niin nuottikorva viritetään juoksevilla nautintoaineilla.  ;D

Roksis:

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 13.12.2016     kello on 20:53 ---Enempi on kyse omien kykyjen tiedostamisesta. Se mitä olen tätä Japanin lahjaa ihmiskunnalle kuunnellut, kaikki eivät kykyjään tiedosta. :o

--- Lainaus päättyy ---
Äänellänhän se variskin vaakkuu.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Roksis - 13.12.2016     kello on 21:33 ---Äänellänhän se variskin vaakkuu.

--- Lainaus päättyy ---
Niinpä....

Sitä varten mulla on korvatulpatkin varalta matkassa. :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View