Matkailukeskustelut > SFC-alueet
SF-Caravan ry:n ongelma
T-Cat:
Tänään oli musiikkiopiston oppilaiden joulukonsertti kirkossa. Näkyi siellä olevan minun entinen musiikinopettajakin rouvineen kuuntelemassa lapsen lastaan. Meinasin käydä kysymässä notta jos laulaisin niin korottaisko minun laulunumeroa 5 ylöspäin, sellaisen numeron sain koulussa aikoinaan asteikolla 4 - 10 ...
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 13.12.2016 kello on 21:50 ---Niinpä....
Sitä varten mulla on korvatulpatkin varalta matkassa. :)
--- Lainaus päättyy ---
Ja eihän sitä ole pakko mennä katsomaan ja kuuntelemaan humalaisten "laulua" ja tanssilattialla nuokkumista. :D
Mautoilija:
--- Lainaus käyttäjältä: Roksis - 13.12.2016 kello on 21:33 ---Äänellänhän se variskin vaakkuu.
--- Lainaus päättyy ---
Oletko variksilta kysynyt miltä lajitoverin ääntely kuulostaa? Tai oletko kuullut variksen raakkuvan parissa promillessa taustasoitannan päälle?
VAT 69:
Edellä mainitut mielipiteet ja kannanotot saattavat olla joillekin ongelma. Mutta onko ne tämän aiheen otsikon
mukaan liittomme ( SF-Caravan ry:n) ongelma.
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: VAT 69 - 13.12.2016 kello on 22:37 --- Edellä mainitut mielipiteet ja kannanotot saattavat olla joillekin ongelma. Mutta onko ne tämän aiheen otsikon
mukaan liittomme ( SF-Caravan ry:n) ongelma.
--- Lainaus päättyy ---
On se sen verran ongelma, että SFC-alueille keksisivät muutakin viihdykettä, kun karaoke laulua ja tanssia. Toisaalta kuitenkin, kansalle sitä mitä kansa haluaa. :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta