Matkailukeskustelut > SFC-alueet
SF-Caravan ry:n ongelma
Mautoilija:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 13.12.2016 kello on 19:11 ---Heh...
Siinä kohtaa itse olisin vaihtanut maisemaa. :)
--- Lainaus päättyy ---
Minä perässä... Tosin alueelta poistuminen olisi ensin vaatinut saapumisen. Julkinen itsensähäpäisy, jota karaokeksi kutsutaan olisi jäänyt täten muutenkin kokematta. :P
Arska:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 13.12.2016 kello on 19:11 ---Heh...
Siinä kohtaa itse olisin vaihtanut maisemaa. :)
--- Lainaus päättyy ---
No eipä sitä pakko ole mennä kuuntelemaan jos ei taho, mutta eipä niistä mitään harmiakaan ole ollut, hyvin pienillä tehoilla on vehkeet ollu ja yölläkään porukan poistuessa majalta eipä olla mitään kuultu. Hyvin käyttäytyvää porukkaa.
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 13.12.2016 kello on 20:06 ---No eipä sitä pakko ole mennä kuuntelemaan jos ei taho, mutta eipä niistä mitään harmiakaan ole ollut, hyvin pienillä tehoilla on vehkeet ollu ja yölläkään porukan poistuessa majalta eipä olla mitään kuultu. Hyvin käyttäytyvää porukkaa.
--- Lainaus päättyy ---
Juuri näin.
Arska:
--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 13.12.2016 kello on 19:52 ---Minä perässä... Tosin alueelta poistuminen olisi ensin vaatinut saapumisen. Julkinen itsensähäpäisy, jota karaokeksi kutsutaan olisi jäänyt täten muutenkin kokematta. :P
--- Lainaus päättyy ---
Sulla on varmaankin samanlainen nuottikorva ja lauluääni kun mulla, eli ihan aska, itsetuntoa tuo laulaminen vaatii, se vaan sulta puuttuu.
Lisäys. sitten olisitkin jo karaookke mestari
K.E.V:
Meidän alue ei ole sfc, siellä on karaokea. Kertaakaan ei ole pakotettu laulamaan eikä kuuntelemaan. Joskus kuulen vapaaehtoisesti jos osun sinne. Mutt ei oo niska punoittanut sen kuulemisesta. Ps laulaa en osaa itsekään.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta