Matkailukeskustelut > SFC-alueet

SF-Caravan ry:n ongelma

<< < (27/99) > >>

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 23.11.2016     kello on 21:53 ---Puskaparkkilaiset eivät oikein rakenna mitään, ovat vain pyytämässä muilta paskapöntön tyhjennys palveluita.

--- Lainaus päättyy ---
Tällainen kommentti varmaan auttaa keskustelussa puutarhatonttujen ja puskalaisten välillä. :-*
Ei puskaan tarvitse verkkoaidalla rajattua puutarhaa kuormalavaterassein een. Pahin jälki mikä puskalaisen käynnistä näkyy on renkaanjäljet tiessä.
Aina kun olen palvelua leirintäalueelta ilman yöpymistä pyytänyt, olen keskustelun aloittanut. "Mitä kustantaa..." Eräälle herralle piti selittää että olen ostamassa, en pyytämässä.

Usein on ilmaiseksi tarjottu. Silloin olen kioskista jotain ostanut. Ei jätehuolto tai vesi ole ilmaista.
On ollut toisiakin tapauksia. 20€ säiliöllisestä vettä tuntui jo turhan paljolta.

T-Cat:

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 23.11.2016     kello on 22:25 ---Tällainen kommentti varmaan auttaa keskustelussa puutarhatonttujen ja puskalaisten välillä. :-*
Ei puskaan tarvitse verkkoaidalla rajattua puutarhaa kuormalavaterassein een. Pahin jälki mikä puskalaisen käynnistä näkyy on renkaanjäljet tiessä.
Aina kun olen palvelua leirintäalueelta ilman yöpymistä pyytänyt, olen keskustelun aloittanut. "Mitä kustantaa..." Eräälle herralle piti selittää että olen ostamassa, en pyytämässä.

Usein on ilmaiseksi tarjottu. Silloin olen kioskista jotain ostanut. Ei jätehuolto tai vesi ole ilmaista.

--- Lainaus päättyy ---

Oliskin näin, aina ei toteudu tuo Mikko Alatalon sinisten lasien lävitse katsottu lopputilanne. Ihan hyvä asenne tuo että maksaa palveluista mitä on saatavilla.

seijantie:
Eurooppa on eurooppa.Suomessa yritetään jokamiehen oikeuksilla perustaa tuntemattoman maanomistajan alueelle julkisesti ilmoittelemalla laiton parkkialue.Se on erona  SFC jäsenillä että parkkialue on virallisesti aluejärjestön hallinnassa. Thumb

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: T-Cat - 23.11.2016     kello on 22:31 ---Oliskin näin, aina ei toteudu tuo Mikko Alatalon sinisten lasien lävitse katsottu lopputilanne. Ihan hyvä asenne tuo että maksaa palveluista mitä on saatavilla.

--- Lainaus päättyy ---
Valitettavasti ei tarvitse edes silmälaseja todetakseen että joukossamme on henkilöitä jotka kusevat yhteiseen murokulhoon.
En edes kehtaisi kerjätä ilmaiseksi palvelua mihin en ole oikeutettu. Yleensä kakkiksen tyhjennys ja vesisäiliön täyttö maksaa 2-5€. Väärä harrastus jos tuo on kallista.

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: seijantie - 23.11.2016     kello on 22:32 ---Suomessa yritetään jokamiehen oikeuksilla perustaa tuntemattoman maanomistajan alueelle julkisesti ilmoittelemalla laiton parkkialue.
--- Lainaus päättyy ---
Onkohan hieman kärjistetty ilmaus? En ole metsäparkeissa montakaan vaunua nähnyt, joten jätettänee ne pois laskuista. Enkä muista nähneeni uusia tai suuria autoja. Lienee suhteellisen pieni porukka joka menee metsäpuskaan. En kuitenkaan ole puskien sijaintien julkisten ilmoittelun kannalla.

--- Lainaus käyttäjältä: seijantie - 23.11.2016     kello on 22:32 ---Se on erona  SFC jäsenillä että parkkialue on virallisesti aluejärjestön hallinnassa. Thumb
--- Lainaus päättyy ---
...jossa jokainen on pienessä ruudussaan siististi rivissä. Kun menet ulos oluttölkin kanssa, 5 muuta on ihmettelemässä mihin menet ja ovat huolissaan alkoholinkäytöstäsi . Marjat ja sienet on haettu jo ennen kuin ovat maasta nousseet. Suurin saalis metsäkävelyllä on koiranpaska kengänpohjassa.
Kaikki ei viihdy leirintäalueella. Elämä on valintoja joissa punnitaan hyödyt ja haitat.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View