Matkailukeskustelut > SFC-alueet
SF-Caravan ry:n ongelma
Mautoilija:
--- Lainaus käyttäjältä: seijantie - 23.11.2016 kello on 18:54 ---Se on kyllä sitkeessä tuo mutu tuossa SFC asiassa.Tänään lueskelin aluejärjestön tiedotus lehteä.Missään ei mainittu edunvalvontaa niille jotka eivät osallistu aluejärjestön toimintaan joka muuten on aika mukavan kuuloista jos on tuollainen yhteisöllinen karavaanari.Se ei todellakaan pois sulje liikkumista vaunun kanssa niiden ohjeiden puitteissa jotka SFC on julkaissut mutta mikä ei ole laki tai muu uskoon perustuva toiminta vaan vapaaehtoisuus ensisijaisesti. Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Yritin tätä tulkita. Siis SFC ei valvo maksavien jäsentensä etua vaan talkoolaisten. (Ilmeisesti jäsenmaksu pitää maksaa että pääsee osallistumaan talkoisiin.) Puuhastelu kaltaistensa seurassa on mukavaa. Ja liikkua saa kunhan tekee sen SFC:n ohjeiden mukaan. Liikkuminen ja/tai ohjeiden noudattaminen on vapaaehtoista kun ei ole uskonnollista tai lakisääteistä. Mutta suotavaa.
seijantie:
Hyvin tulkittu.SFC jäsenyys perustuu vapaaehtoisuuteen,ei mihinkään uskoon eikä edes lakiin jos puhutaan rikoslaista.Toimint a on yhteisöllistä eikä kannusta toisen tontille leiriytymiseen.Se on usealle vaikeaa sisäistää ja saa aikaan noita aivopieruja puskaparkkiluettelo iden julkaisuista ym.Ei tämän pitäis olla vaikeaa sisäistää,toisaalta mikä minä olen kertomaan SFC:n ideologiaa.Menkää mukaan järjestötoimintaan siellä nämä puskaparkit selviää.
pamaus:
NIin aika olennainen osa SFC yhdistysten toimintaa on nuo SFC alueet.
Jos alueita ei olisi, niin Suomessa olisi aika paljon vähemmän alueita plus yksityinen puoli sanelisi markkinoita, joka näkyisi hintojen kohoamisena.
Minä en näen kokonaisuutena yhdistyksessä mitään sen suurempaa ongelmaa
Toivon, että SFC alueet säilyvät jatkossakin ja niihin löytyy aktiivista talkoolaisporukkaa, jota SFC yhdistys kokonaisuutena tukee.
Suurin ongelma on tulevaisuudessa se, miten saada tämä SFC verkko ylläpidettyä ja niihin löydettyä puuha-ihmiset. Aika pieni ongelma tämä puskaparkki homma on sen rinnalla.
Puskat tulevat joka tapauksessa säilymään ilman SFC yhdistystäkin.
SFC yhdistys kuitenkin yrittää ylläpitää leirintäalue verkkoa, että harrastus olisi mahdollinen mahdollisimman monelle. Puskaparkkilaiset eivät oikein rakenna mitään, ovat vain pyytämässä muilta paskapöntön tyhjennys palveluita.
"Masi":
^ Tämä on juuri se syy miksi minä olen maksanut viimeisen jäsenmaksun perena väen tukemiseksi.
Ja tällä nykyisellä tyylillä tuo perälaita alkaa vuotaa niin uusista kuin vanhoistakin jäsenistä.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: seijantie - 23.11.2016 kello on 21:51 ---Hyvin tulkittu.SFC jäsenyys perustuu vapaaehtoisuuteen,ei mihinkään uskoon eikä edes lakiin jos puhutaan rikoslaista.Toimint a on yhteisöllistä eikä kannusta toisen tontille leiriytymiseen.Se on usealle vaikeaa sisäistää ja saa aikaan noita aivopieruja puskaparkkiluettelo iden julkaisuista ym.Ei tämän pitäis olla vaikeaa sisäistää,toisaalta mikä minä olen kertomaan SFC:n ideologiaa.Menkää mukaan järjestötoimintaan siellä nämä puskaparkit selviää.
--- Lainaus päättyy ---
Vai että aivopieruja nuo puskaparkkiluettelo t....
Kutsuisin niitä kyllä retkiparkeiksi, tai vastaaviksi. Euroopassa näitä aivopieruluetteloit a on oikein paksuina opuksina sitten.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta