Matkailukeskustelut > SFC-alueet

SF-Caravan ry:n ongelma

<< < (25/99) > >>

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 23.11.2016     kello on 08:07 ---Edellisestä voisi äkkiseltään saada sen kuvan, että Iso Kirja olisi ko. yhdistyksen omistama SFC -alue. Ei ole. Heillä on siellä kyllä suositusalueita, jotka eivät ole SFC -alueita yksikään. Hyvin mielenkiintoinen kannanotto jäsenyhdistykseltä.

Ison Kirjan sääntöjä en äkkiseltään löytänyt nettisivuilta.

--- Lainaus päättyy ---
Niinhän "nämä" yleensä luulee. Ei kai ole ainoatakaan "Hämeenlinnan" omistamaa leirintäaluetta. Alueyhdistyksillä on sopimusalueita joissa alueen käyttäjän täytyy olla SFC:n jäsen.
Kuten http://www.kultahiekka.fi/ , http://www.paakslahti.fi/  Omistajien nimet löytyy linkin sivulta.
Onhan muutamilla paikallisalueilla omia alueita , kylläkin.

iso-juuso:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 22.11.2016     kello on 19:40 ---No, jos teidän 'tonttiaktiivienkin' mielestä liitto on eksyksissä, Niin nouskaahan sitten barrikaadeille!
Ehkä siinä sitten tulisi hoidettua muutkin asiat?   ::)

--- Lainaus päättyy ---

En pidä tuosta 'tonttiaktiivi' -lokerosta, joka minulle langetettiin. En sovi siihen, vaikka yhden sfc-alueen hoitoon aktiivisesti osallistunkin. Liikumme vaunun kanssa, ja aiemmin jopa niin että useimmiten yövyimme ns. Puskaparkeissa. En osaa nähdä asioita poissulkevina.

Mutta siis asiaan, yhdistysten sisältä vaikuttaminen tapahtuu hallitustyönä. Ja vaikka jäsenyhdistyksen sisältä noustaisiinkin barrikaadeille, niin tuskin se puskaparkkilaisen asiaa ajaa. Eiköhän heillä (ja minulla) ole kädet ihan täynnä näitä paikallisen alueen hoitoon liittyviä murheita. Lähtekää itse mukaan toimintaan ja ajakaa itsellenne tärkeitä asioita.

Kyllä me (paikallisissa jäsenyhdistyksissä) silti kuullaan. Esimerkkinä mainitsen, että olin ajamassa ja toteuttamassa omalle sfc alueellemme ns. Päiväkäynti-maksua, johon siis sisältyy vesi/jätehuolto ja pesulla käynti, jos joku puskaparkkilainen ei halua koko vuorokaudesta maksaa.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: iso-juuso - 23.11.2016     kello on 11:34 ---Mutta siis asiaan, yhdistysten sisältä vaikuttaminen tapahtuu hallitustyönä. Ja vaikka jäsenyhdistyksen sisältä noustaisiinkin barrikaadeille, niin tuskin se puskaparkkilaisen asiaa ajaa. Eiköhän heillä (ja minulla) ole kädet ihan täynnä näitä paikallisen alueen hoitoon liittyviä murheita. Lähtekää itse mukaan toimintaan ja ajakaa itsellenne tärkeitä asioita.

--- Lainaus päättyy ---

Siinähän sinä sen jo sanoit....   :(   Ei ole aikaa/halua. Uudistusten pitäisi siis tulla ihan jostain muualta kuin SFC:stä

--- Lainaus käyttäjältä: iso-juuso - 23.11.2016     kello on 11:34 ---Kyllä me (paikallisissa jäsenyhdistyksissä) silti kuullaan. Esimerkkinä mainitsen, että olin ajamassa ja toteuttamassa omalle sfc alueellemme ns. Päiväkäynti-maksua, johon siis sisältyy vesi/jätehuolto ja pesulla käynti, jos joku puskaparkkilainen ei halua koko vuorokaudesta maksaa.

--- Lainaus päättyy ---

Tällaisenhan pitäisi olla itsestään selvyys. Joka paikassa.
Olen ennenkin sanonut, että jos haluaa nähdä muutakin kuin leirintäalueita, niitä osuu kohdalle kovasti harvoin sillon kun on aika yöpyä.

seijantie:
Se on kyllä sitkeessä tuo mutu tuossa SFC asiassa.Tänään lueskelin aluejärjestön tiedotus lehteä.Missään ei mainittu edunvalvontaa niille jotka eivät osallistu aluejärjestön toimintaan joka muuten  on aika mukavan kuuloista jos on tuollainen yhteisöllinen karavaanari.Se ei todellakaan pois sulje liikkumista vaunun kanssa niiden ohjeiden puitteissa jotka SFC on julkaissut mutta mikä ei ole laki tai muu uskoon perustuva toiminta vaan vapaaehtoisuus ensisijaisesti. Thumb

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: seijantie - 23.11.2016     kello on 18:54 ---Se on kyllä sitkeessä tuo mutu tuossa SFC asiassa.Tänään lueskelin aluejärjestön tiedotus lehteä.Missään ei mainittu edunvalvontaa niille jotka eivät osallistu aluejärjestön toimintaan joka muuten  on aika mukavan kuuloista jos on tuollainen yhteisöllinen karavaanari.Se ei todellakaan pois sulje liikkumista vaunun kanssa niiden ohjeiden puitteissa jotka SFC on julkaissut mutta mikä ei ole laki tai muu uskoon perustuva toiminta vaan vapaaehtoisuus ensisijaisesti. Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Mitähän nyt oikein yrität sanoa....?
Ohjeet, laki, usko, vapaaehtoisuus....

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View