Minulla mökillä 12V:n telkkari, joka kuluttaa 5A. Ostin tilalle 2A kuluttavan. Vein vanhan kotiin ja kytkin siihen 12V:n virtalähteen, nyt ei ääni kuulu. Nyt telkkari on korjaamolla, selvittävät, onko syy virtalähteessä, kun mökillä pelasi akulla. 

|
Sivuja: [1] Siirry alas
Minulla mökillä 12V:n telkkari, joka kuluttaa 5A. Ostin tilalle 2A kuluttavan. Vein vanhan kotiin ja kytkin siihen 12V:n virtalähteen, nyt ei ääni kuulu. Nyt telkkari on korjaamolla, selvittävät, onko syy virtalähteessä, kun mökillä pelasi akulla.
![]()
Sain nyt telkkariini virtalähteen. Pistoke on nykyaikainen, nelinapainen. Kaksi niistä varmaankin on miinus ja plus. Mitä ne kaksi muuta on. Joudun laittamaan pyöreän pistokkeen, jätänko kaksi ylimäärästä kytkemättä.
![]() Sain nyt telkkariini virtalähteen. Pistoke on nykyaikainen, nelinapainen. Kaksi niistä varmaankin on miinus ja plus. Mitä ne kaksi muuta on. Joudun laittamaan pyöreän pistokkeen, jätänko kaksi ylimäärästä kytkemättä. Onko tv- Finlux?
Onko tv- Finlux? Otappa näistä selvää mikä tekniikka siinä on. Mutta Lenco siinä lukee.
Osiko tälläinen. Semmonen juuri. Elikkä miinukset yhteen ja plussat yhteen. Ja pyöreään pistokkeeseen +:t keskelle ja -:set kuoreen. minulla on philipsissä tuollainen pistoke missä on kaikki ok, eli toisessa päässä on sytkärinpistoke, onko sulla joku johto mikä pitää itse kytkeä, kyllä ne kaikki karvat on kytkettävä, jos tarvit johdon niin mulla on yks ylimääräinen philipsin uusi johto ja verkkomuuntajakin, saattaa käydä sulle sekin on uusi. ja on virtalähteessä vika jos ääni ei kuulu, loppuu ampeerit, se on todettu,ihme kyllä, on näin, 4 amp työnsi virtaa akkulaturista ja kävi laturi tosi kuumana ja ääni ei kuulunut mut kuva näkyi, ja kun asauton akkuun kytkettiin niin avot äänetkin löytyi, niin että ehkä ei ole aina mitään oikeeta komponenttivikaa jos äänet on on hukassa
Nyt pelaa. Katkaisin johdon. Ulkovaipassa kiertää miinus ja sisäjohdossa plus. Kytkin uuteen liittimeen.
![]() Sivuja: [1] Siirry ylös
|