Ei se paremmaksi mene....
Töpseli irti, omalla vastuulla.
Monet kerrat itse tehnyt ja kaikki vielä toimivat kuitenkin.
Töpseli irti, omalla vastuulla.

Monet kerrat itse tehnyt ja kaikki vielä toimivat kuitenkin.
|
Sivuja: [1] Siirry alas
Ei se paremmaksi mene....
Töpseli irti, omalla vastuulla. ![]() Monet kerrat itse tehnyt ja kaikki vielä toimivat kuitenkin. Ei se paremmaksi mene....Onkos tuo jokin ominaisuus sitten...? Kokemusta vain Tompasta aikaisemmin, joka on toiminut, kuin junan vessa. Onkos tuo jokin ominaisuus sitten...?Tuossa on läjä jotain Garmineita parikolme noista tökki päivityksessä jotta sai repiä irti ja ottaa uusiksi, en tiedä muuten mutta joku on jossain kirjoittanut Garminin päivityksen hitaudesta. Olisiko heillä palvelinongelmaa ? ^
Hitauteen olen kyllä varautunut.... Siksi se on ollut koko yön latautumassa. Pistin tukeen kyselyä. ![]() Lupasivat vastata 2-3 arkipäivän kuluessa, tai jos eivät keksi siihen mennessä hyvää selitystä, niin voipi kestää kauemmin. No , sullahan on takuu. Jos se kualee
![]() No , sullahan on takuu. Jos se kualeeOn toki.... Mutta mielummin hyvä laite vaikka ilman takuuta, kuin huono laite takuulla. Ei se paremmaksi mene....Kiitokset rohkaisusta... ![]() Lopetin ohjelman ja otin piuhan irti. Uudelleen lataus. Nyt lupasi latausajaksi 1,5 tuntia, mutta koko kartta-aineisto latautui alle vartin. Liekö siellä sitten ollut jo jotain latautuneena pohjalla. Pitää vielä testata ajossa, josko kaikki pelaa. Sivuja: [1] Siirry ylös
|