Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta
Ducato -89 satunnaiset käynnistysvaikeudet
Raksaus:
Vika on satunnainen. Kun vika sattuu pääle niin olen kokrillut milloin mitäkin. Käynnistykseneston päälle pois laittamista. Poliimien painelemista. Konepellin avaamista ja lähinnä katselemista ja vähän tönkinyt sinne tänne. Mitään taikaa en ole vielä itse keksinyt. Muuta kuin että yrittää uudestaan ja uudestaanm jossain vaiheessa se taas starttaa. Ja usein niin että epäonnistuneen ja onnistuneen yriryksen välissä en ole tietääkseni tehnyt mitään mikä voisi vaikuttaa käynnistykseen.
mjh48:
--- Lainaus käyttäjältä: Raksaus - 7.05.2016 kello on 15:48 ---Vika on satunnainen. Kun vika sattuu päälle niin olen kokeillut milloin mitäkin.
--- Lainaus päättyy ---
Samat on oireet kuin oli minullakin, eli virtalukon pohja.
Jos sähköhommat on tuttuja, niin koeta ohittaa virtalukon pohjan starttiasento, eli virrat päälle ja oikosulku starttipiuhaan 12 voltista.
Aippe:
Kokemuksieni perusteella väittäisin että vika on virtalukonpohjassa. Pohjia ei löytyne, pitää uusia koko virtalukko. Tarvikelukko vaatii hieman askartelua. Korean pojat on viisaudessaan tehneet pohjaan kytkennän joka lopettaa virran annon käynnistyksen estolle starttaus vaiheessa.
honkte:
Vika voi myös olla akussa.
mjh48:
--- Lainaus käyttäjältä: Aippe - 7.05.2016 kello on 18:19 ---Kokemuksieni perusteella väittäisin että vika on virtalukonpohjassa. Pohjia ei löytyne, pitää uusia koko virtalukko. Tarvikelukko vaatii hieman askartelua. Korean pojat on viisaudessaan tehneet pohjaan kytkennän joka lopettaa virran annon käynnistyksen estolle starttaus vaiheessa.
--- Lainaus päättyy ---
-89 Ducatossa ei ole itsessään käynnistyksen estoa, jos sellainen on se liittyy jälkiasennettuun hälyttimeen.
Eiköhän tuohon löydy uusi pohja.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta