Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

Ducato -89 satunnaiset käynnistysvaikeudet

<< < (4/11) > >>

turhapuro:
Samat oireet oli -89 Ducatossa, uusi startti poisti vaivat. -vanha oli kaikinpuolin loppuunkäytetty.

tsahkali:
Niin, vielä yksi asia, katso, että startti on kunnolla kiinni.  Olen nähnyt senkin, että Viiatin startti on löysällä ja heiluu kun hull....

Ja nyt kun 'hyviä' neuvoja on tullut vaikka kuinka paljon, niin lähdepä kokeilemaan: pyöriikö, tuleeko jännitettä etc.

Aippe:

--- Lainaus käyttäjältä: mjh48 -  7.05.2016     kello on 18:42 ----89 Ducatossa ei ole itsessään käynnistyksen estoa, jos sellainen on se liittyy jälkiasennettuun hälyttimeen.
Eiköhän tuohon löydy uusi pohja.

--- Lainaus päättyy ---

Tarkentan että tarvikevirtalukko katkaisee virran polttoaineen syötön magneettiventiililt ä starttaus vaiheessa ja onnea uuden pohjan etsintään.

Raksaus:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali -  7.05.2016     kello on 20:31 ---Ja nyt kun 'hyviä' neuvoja on tullut vaikka kuinka paljon, niin lähdepä kokeilemaan: pyöriikö, tuleeko jännitettä etc.

--- Lainaus päättyy ---

😊 No niinpä. Kiitokset kaikille jo tähän astisista vikeistä. Oma osaaminen alkaa vaan tulla osassa hyvistä neuvoista vastaan. Katsotaan nyt mihin päästään. Ensinnä ajattelin kokeilla tuota maadoitusta. Hyvä puoli oli ainakin se että muistin että minulla olisi käynnistyskaapelit autossa. Eipä löytynyt ainakaan sieltä missä muistin nähneeni. Ehkä olen nähnyt harhoja. Täytyy hommata noin muutenkin tähän koneeseen. Toisaalta nyt kun tuossa pihalla autoa kääntelin niin mitään ongelmia ei ilmennytkään joten en olisi pääsyt testaamaankaan tuota maadoitusta.

Mitäs vikaa tässä on

http://m.motonet.fi/fi/tuote/482328?ajoneuvo=138&vuosimalli=1989

Ainakin omasta mielestä siinä lukee että tulee virtalukon pohjakin mukana. Korjaamohommiksi taitaa minulla toki mennä jos tuon vaihto tulee ajankohtaiseksi.

mike:
Vanhalta solenoidin heräte johdolta ohjausvirta esim releelle  ja akulta päävirta, releeltä uudella johdolla solenoidille? Virtalukolta tulee siis vaan ohjaus. Riittävän järeä  rele vaan väliin 20A varmaan riittää tuskin solenoidi enempää tarvii. Asian tuntijat osaa sanoa kuinka riittää.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View