rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Varsinainen uudistus ABC-matkaparkeille.....  (Luettu 85798 kertaa)

• Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:20.04.2025 kello on 23:13
Vs: Varsinainen uudistus ABC-matkaparkeille.....
« Vastaus #225 : 24.04.2016 kello on 13:30 »
Ei tullut mieleen erikseen kirjoittaa ettei pellolle saa ajaa, sorry, se kun ei ole tullut mieleeni. Metsän kyllä mainitsin.

Tässä lainaus ympäristö.fi sivuilta

"Matkailuvaunua koskevat samat säännökset kuin muitakin moottorikäyttöisiä ajoneuvoja. Ajoneuvossa saa yöpyä ja ajoneuvon saa pysäköidä maastoon tien väittämään läheisyyteen, jos turvallinen pysäköinti sitä edellyttää eikä siitä aiheudu alueen omistajalle tai haltijalle kohtuutonta haittaa."

t.Kaarina

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 00:21
  • Fiat Carado T448 2.3 130 -13
« Vastaus #226 : 24.04.2016 kello on 13:44 »
Kyllä nyt taisi käydä niin että lopetan SFC jäsenyyden ja tilaan Camping Key Europe kortin. On halvempikin eikä tule pakollista paperiroskaa kotiin (=lehti).

Ainoa syy miksi SFC:n on kuulunut on Teboilin alennukset + camping alue alennukset. SFC alueella en ikinä ole yöpynyt eikä siis tämäkään aiheuta ongelmia.

:-\

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 00:21
  • Fiat Carado T448 2.3 130 -13
« Vastaus #227 : 24.04.2016 kello on 13:57 »
Kyllä nyt taisi käydä niin että lopetan SFC jäsenyyden ja tilaan Camping Key Europe kortin. On halvempikin eikä tule pakollista paperiroskaa kotiin (=lehti).

Ainoa syy miksi SFC:n on kuulunut on Teboilin alennukset + camping alue alennukset. SFC alueella en ikinä ole yöpynyt eikä siis tämäkään aiheuta ongelmia.

:-\

--> Homma hoidettu, jäsenyys päättyy nykyisen maksukauden päättyessä. Jaloillaan äänestäminen on ilmeisesti ainoa tapa....
(eikös sfc ollut huolissaan kun järjestäytymättömie n karavaanarien määrä on lisääntynyt   :laugh: )

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:49
« Vastaus #228 : 24.04.2016 kello on 14:06 »
Kyllä nyt taisi käydä niin että lopetan SFC jäsenyyden ja tilaan Camping Key Europe kortin. On halvempikin eikä tule pakollista paperiroskaa kotiin (=lehti). :-\
Hyvä kun muistutit...

Tilattu nyt uusi CKE kortti, kun oli mennyt vanhaksi.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:11.11.2025 kello on 11:51
  • Hämeenperä
« Vastaus #229 : 24.04.2016 kello on 14:07 »
^^
^
Nyt kun joku kuljinjärjestö ymmärtäisi tässä markkinarakosen. Itse en kuulu vielä mihinkään, mutta mielelläni edistäisin kotimaista retkeilyasiaa 50€. Hyviä vaihtoehtoja kuunnellaan.

• Kalustoon kuuluva
« Vastaus #230 : 24.04.2016 kello on 14:08 »
--> Homma hoidettu, jäsenyys päättyy nykyisen maksukauden päättyessä. Jaloillaan äänestäminen on ilmeisesti ainoa tapa....
(eikös sfc ollut huolissaan kun järjestäytymättömie n karavaanarien määrä on lisääntynyt   :laugh: )
Katoppa ettei käy niin kuin mulle....

Jäsenyys piti päättyä maksukauden päättyessä, mutta löivätkin välittömästi jäsenyyden poikki.... :)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
« Vastaus #231 : 24.04.2016 kello on 14:50 »
Katoppa ettei käy niin kuin mulle....

Jäsenyys piti päättyä maksukauden päättyessä, mutta löivätkin välittömästi jäsenyyden poikki.... :)
Jätin maksamatta tämän vuoden maksun Thumb

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 16:52
« Vastaus #232 : 24.04.2016 kello on 15:40 »
Jätin maksamatta tämän vuoden maksun Thumb

Minä taas tulen jättämään (suom. kielestä puuttuva futuuri :D), mutta elokuu menee 2015 maksulla vielä - eli kesäreisuiksi riittää.. uusimatta jos jätän..

Eikä siinä - jatkaahan voi vanhalla numerolla, ettei se mihinkään katoa - tyyliin koska vaan  ;)

Mulla musta S-kortti (Business ? = ex. S-manage), ja se vihreäkin - Vapun jälkeen kokeilen, joko matkaparkin hinta räjähtänyt.. pöytälaatikkon viskaan molemmat muovit, jos on  :P

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 18:36
  • Autossa on pyörät
« Vastaus #233 : 24.04.2016 kello on 15:45 »
Lupaan etten edelleenkään yövy ABC:llä , pyrin muutenkin välttämään niitä. St1 jne halvemmat löpöt. Ja en omaa S-korttia.
Lupaan kuulua SFC:hen ja kun kohdalle sattuu käydä yöpymässä niissä. Toki järvenrannat niemet ja notkelmat käy myös ilman mitään aluetta.

• Kalustoon kuuluva
« Vastaus #234 : 24.04.2016 kello on 16:20 »
Lupaan etten edelleenkään yövy ABC:llä , pyrin muutenkin välttämään niitä. St1 jne halvemmat löpöt. Ja en omaa S-korttia.
Lupaan kuulua SFC:hen ja kun kohdalle sattuu käydä yöpymässä niissä. Toki järvenrannat niemet ja notkelmat käy myös ilman mitään aluetta.
Ei kai noihin mitään lupaa tarvita..... :)

• Kalustoon kuuluva
  • Autossa on pyörät
« Vastaus #235 : 24.04.2016 kello on 16:31 »
Eikä myöskään "eroan sfc:stä" , ei tartte lupaa, eikä ole ilmoitusvelvollisuu tta kenellekään (orgiin), ei edes sfc:lle kuten 88k5 jo sanoi :D

• Kalustoon kuuluva
« Vastaus #236 : 24.04.2016 kello on 16:47 »
Eikä myöskään "eroan sfc:stä" , ei tartte lupaa, eikä ole ilmoitusvelvollisuu tta kenellekään (orgiin), ei edes sfc:lle kuten 88k5 jo sanoi :D
No mä en tiennyt tai hoksannut tuota....

Laskun maksamatta kai se eroaminen tapahtuu yhtälailla. Mulla on vain sellainen pakkomielle, että kaikki laskut pitää maksaa, tai ainakin selvittää.  :)

• Kalustoon kuuluva
  • Autossa on pyörät
« Vastaus #237 : 24.04.2016 kello on 16:51 »
Samoin ,tuo menee kyllä noinkin. Itse kyllä hoitaisin sähköpostilla ilmoituksen, tuoltakin.

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 3.12.2025 kello on 23:56
« Vastaus #238 : 24.04.2016 kello on 18:02 »

Laskun maksamatta kai se eroaminen tapahtuu yhtälailla. Mulla on vain sellainen pakkomielle, että kaikki laskut pitää maksaa, tai ainakin selvittää.  :)

Jos haluaa erota yhdistyksestä pitää erosta (yhdistyslain mukaan) ilmoittaa yhdistyksen kokouksessa tai yhdistyksen hallitukselle kirjallisesti, esim. sähköpostilla tai esim. SFC:n tapauksessa järjestön  nettisivuilla olevalla lomakkeella.

Jäsenmaksun maksamatta jättäminen ei ole sama asia kuin eroaminen. Mutta yhdistys voi erottaa sellaisen jäsenen,  joka ei ole maksanut jäsenmaksuaan. Erottaminen tapahtuu usein vasta vuoden tai kahden kuluttua tällaisessa tapauksessa.

SFC:n Nettilomake:
https://karavaanarit-fi.directo.fi/jasenyys/  muuta tietojasi -kohdasta löytyy lomake, jolla voi muuttaa jäsenen tietoja ja erota SFC:stä.
Tuota lomaketta voi käyttää vain jäsen, joka on rekisteröitynyt SFC:n jäsensivuille.

Viime yö tuli nukuttua retkeilyautossa Alajärvellä hotellin pihassa ja maksoimme 5€ sähköstä muuta maksua ei mennyt. Toki olimme hotellin ravintolassa asiakkaina 17-24 välisen ajan juhlimassa syntymäpäiviä nauattien hyvästä ruuasta ja viinistä.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 8.08.2025 kello on 20:21
« Vastaus #239 : 24.04.2016 kello on 18:04 »

Ei ihan noinkaan helposti. Me erottiin joskus yli 20v sitten ja esim. lehti ja muu posti, myös jäsenkortti ja lasku tuli muutaman vuoden. Ei tietty noita maksettu.
Muutaman puhelinsoiton se vaati että saimme vahvistettua eromme. Yhdistyksen etu voi olla että jäsenmäärä pidetään näennäisesti korkeana. Muistaakseni joku muu valitti aiheesta itsensä kohdalla tällä foorumilla.