rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Varsinainen uudistus ABC-matkaparkeille.....  (Luettu 85961 kertaa)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 1.12.2025 kello on 17:38
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: Varsinainen uudistus ABC-matkaparkeille.....
« Vastaus #180 : 22.04.2016 kello on 18:30 »
vesipullon voi täyttää kyl asemalla, jos ei muuten ni siel huussissa.
No, sitä saa mitä sattuu.

Meillä ollaan niin veden lotraajia, että vesipullo ei riitä suihkuun.  ;)

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 8.08.2021 kello on 14:40
« Vastaus #181 : 22.04.2016 kello on 18:56 »
Jokainen joka on asunu omistus asunnossa tietää varmaan että se vesi ei oo kallista vaan se jätevesi. Seurailin kerran paikallisella abc llä kun uuden karhialla as-autolla matkailija tankkasi ensin kastelukannua käyttäen lasinpesupaikan vesihanasta auton vesitankkiin kymmenkunta kannullista vettä, kantoi useampia roskapusseja huoltamon roskikseen ja ajoi sitte autonsa parkkipaikan nurkkaan varmaan potunkeittoon. Kertaakaan se ei käyny ite huoltamolla. Näille pitäs sitte ilmaseksi tarjota palveluja

Tarkennus: olen vihreän kortin omistaja ,eli siis omistaja :laugh:

• Vieras
  • Vs: Varsinainen uudistus ABC-matkaparkeille.....
    « Vastaus #182 : 22.04.2016 kello on 19:01 »
    Kertaakaan se ei käyny ite huoltamolla. Näille pitäs sitte ilmaseksi tarjota palveluja

Jos se vihreä kortti löytyy häneltäkin jolloin "omistajien" ei tarvitse joka paikassa käydä rahapussia avaamassa, yhteiseen hyväänhän ne ostokset silti todennäköisesti menee.

Kuten aiemmin täällä on jo mainittu, meille "omistajille" kuuluisi nuo palvelut kuulua siihen samaan hintaan, itse olisin tyytyväinen jo siihen ilmaiseen yöpymiseen kun aamulla todennäköisesti käveltäisiin joka tapauksessa valmiiseen aamupalapöytään.  Thumb

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:46
    « Vastaus #183 : 22.04.2016 kello on 19:06 »
    Tietojeni mukaan rahtarit /firmat ovat tehneet sopimuksia apsin kanssa tuosta yöpymisistä ja suihkuikussa käymisestä, heillä on tunnukset joilla pääseen tiloihin! korjatkaa jos tietoni ei pidä paikkaansa
    korjataan sitten. rahtarit ry ei ole tehnyt mitään sopimusta ilmaisesta yöpymisestä tai saunan käytöstä minkään yhtiön kanssa, tosin tietyistä tuotteista saa rahtari kortilla alennusta. ja firmoilla ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa, ellei säilytä kalusta jonkun aseman pihassa. ennen oli kortti millä pääsi saunaan tai suihkuun ABC:llä, nykyään toimii puhelimella ja vaatii rekisteröntiä. muilla asemilla on joko auton avaimet jää pantiksi tai sitten pyydetään vain kassaa avaamaan oven. rahtarit ry on tehnyt pitkän työn että kuljettajilla olisi mahdollisuus päästä pesulle edes jossain eikä itse yhdistys hyödy mitenkään tässä asiassa. nyt voi jokainen ajatella että ajetaanko yhdistyksen etuja vai yhdistyksen omaa ideologiaa?

• Karavaanari
    « Vastaus #184 : 22.04.2016 kello on 19:13 »
    Nostan hattua Ihaalle. Kyllä "omistajana" minustakin nuo palvelut sais olla ilmasia ja oikeastaan muillekkin vaan kun niitäkin on jotka käyttää palvelua vain hyväkseen. Siksi loppui p- paikkojen rosskiksetkin

Minäkin käytän ruokailu mahdollisuutta abc llä hyväkseni reissussa ollessani, vaikka "tekeleen" mielestä siellä monesti onki huonot ruuat, minä oon vissiin vähään tyytyväinen kun aina oon mahani täyteen saanu

• Vieras
    « Vastaus #185 : 22.04.2016 kello on 19:15 »
    korjataan sitten. rahtarit ry ei ole tehnyt mitään sopimusta ilmaisesta yöpymisestä tai saunan käytöstä minkään yhtiön kanssa, tosin tietyistä tuotteista saa rahtari kortilla alennusta. ja firmoilla ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa, ellei säilytä kalusta jonkun aseman pihassa. ennen oli kortti millä pääsi saunaan tai suihkuun ABC:llä, nykyään toimii puhelimella ja vaatii rekisteröntiä. muilla asemilla on joko auton avaimet jää pantiksi tai sitten pyydetään vain kassaa avaamaan oven. rahtarit ry on tehnyt pitkän työn että kuljettajilla olisi mahdollisuus päästä pesulle edes jossain eikä itse yhdistys hyödy mitenkään tässä asiassa. nyt voi jokainen ajatella että ajetaanko yhdistyksen etuja vai yhdistyksen omaa ideologiaa?
           Hyvä kun tuli päivitystä tietoihin! ilmaisesta yöpymisestä en maininnut!

• Vieras
    « Vastaus #186 : 22.04.2016 kello on 19:16 »
    Nostan hattua Ihaalle.

Kyllä jos alkuperäisen esittäjän muistan niin hatunnosto kuuluu Alanille, hän taisi tämän omistajuuden nostaa aiemmin ensin esiin...vai oliko Kaarina ihan ekana...no molemmille.  Thumb Thumb

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:04
    « Vastaus #187 : 22.04.2016 kello on 19:46 »
    "Nallekin" sanoi että asiakkaat tuovat vain hiekkaa pankin lattialle?

ABC on "puhunut" ja piste.

Helvetinmoinen haloo joka saitilla tuosta vähäpätöisestä asiasta, . . .

• Kaikkien Kaveri
    « Vastaus #188 : 22.04.2016 kello on 19:48 »
           Hyvä kun tuli päivitystä tietoihin! ilmaisesta yöpymisestä en maininnut!
    sinä et, muut on. ilmaisesta yöpymisestä raskaalla kalustolla.

• Vieras
    « Vastaus #189 : 22.04.2016 kello on 19:59 »
    Helvetinmoinen haloo joka saitilla tuosta vähäpätöisestä asiasta, . . .

Kertoo vain sen että ABC on meidän suomalaisten juttu.  ;D

• Kaikkien Kaveri
    « Vastaus #190 : 22.04.2016 kello on 20:11 »
    Kertoo vain sen että ABC on meidän suomalaisten juttu.  ;D
    vai kertooko se siitä että sfc teki hyvän ehdotuksen s ketjulle mistä molemmat hyötyvät? lainaus oikealta foorumilta " nyt saitte maksullisia matkaparkkeja kuten halusitte, mitä te nyt vikisette"  ei ole sanasta sanaan, jäi vain mieleen.

• Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 16:59
    • Häme
    « Vastaus #191 : 22.04.2016 kello on 21:52 »
    vai kertooko se siitä että sfc teki hyvän ehdotuksen s ketjulle mistä molemmat hyötyvät? lainaus oikealta foorumilta " nyt saitte maksullisia matkaparkkeja kuten halusitte, mitä te nyt vikisette"  ei ole sanasta sanaan, jäi vain mieleen.

Senhän tietää, kun kausipaikkalaiset pääsevät tekemään sopimuksia liikkuvien puolesta, minkälaisia sopimuksista tulee. Palveleeko nyt puheena oleva sopimus liikkuvien tarpeita, vai ei. Ainakin yhden tähän keskusteluun aktiivisesti osallistuvan kausipaikkalaisen mielestä sopimus on aivan oikein niitä liikkuvia kohtaan, jotka eivät käy rahoittamassa kausipaikkalaisten edullista kausi hinnoittelun jatkumisen mahdollistamista.

Minulle sopimus aiheuttaa vain vähäistä haittaa. Ajetaan vain ohi moisista liikenneasemista. Onneksi on vielä monia muitakin paikkoja, joissa voi vesityksen ja kemssan tyhjennyksen tehdä pienellä maksulla tai maksutta. Yöpymispaikaksi olen aina löytänyt, jos en sähköä ole tarvinnut, muualta rauhallisen ja turvallisen yönyli paikan.

• Karavaanari
    « Vastaus #192 : 22.04.2016 kello on 21:57 »
    Jos viittaat minuun niin vaununi ei ole enään kausipaikalla. Ottasin minäkin ilmaseksi vaikka mitä vaan olen valmis myöskin maksamaan. ihan niinku kausipaikallaki, ei sielläkään oo mitään ilmaseksi tarjolla

Eikähän sinne abs älle ole pakko mennä, ettii ilmasen paikan muualta

• Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 16:59
    • Häme
    « Vastaus #193 : 22.04.2016 kello on 22:13 »
    Jos viittaat minuun niin vaununi ei ole enään kausipaikalla. Ottasin minäkin ilmaseksi vaikka mitä vaan olen valmis myöskin maksamaan. ihan niinku kausipaikallaki, ei sielläkään oo mitään ilmaseksi tarjolla

Eikähän sinne abs älle ole pakko mennä, ettii ilmasen paikan muualta

Niinhän minä olen pääsääntöiseti nytkin tehnyt, vaikka vihreä kortti on mukana kulkenutkin jo vuosia. Siitä huolimatta tehty sopimus ei paranna liikkuvien asemaa aikaisemmasta yhtään enenpää. Päin vastoin huonontaa. Miksi sitä sopimusta sitten mainostetaan käänteentekevänä uudistuksena?

Minulle sopimus aiheuttaa vain vähäistä haittaa. Ajetaan vain ohi moisista liikenneasemista. Onneksi on vielä monia muitakin paikkoja, joissa voi vesityksen ja kemssan tyhjennyksen tehdä pienellä maksulla tai maksutta. Yöpymispaikaksi olen aina löytänyt, jos en sähköä ole tarvinnut, muualta rauhallisen ja turvallisen yönyli paikan.

• Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:22.07.2025 kello on 21:48
    • Jäämeri Express
    « Vastaus #194 : 22.04.2016 kello on 22:33 »
    Tyypillistä Sokoksen meininkiä.

Abc ja kaikki muutkin S-ryhmän duopoli liikkeet on ollut boikotissa jo vuosia, tosin vain hinnoittelun takia.

Eipä hätää. Kulkurissa on 350 litran vesitankki ja 900 litran septi. Niillä pärjää yleensä kotiin asti jossa homma maksaa yhden euron.

Yöpymisen bussissani rekkojen seassa maksan jos tulevat aamulla erikseen perimään. Mutta se on kyllä muutenkin jo hätätilanne jos joutuu rekkojen välissä yöpymään ja sitä möyryämistä kuuntelemaan aamuun asti.