Ainoa syy miksi SFC:n on kuulunut on Teboilin alennukset + camping alue alennukset. SFC alueella en ikinä ole yöpynyt eikä siis tämäkään aiheuta ongelmia.

|
Ainoa syy miksi SFC:n on kuulunut on Teboilin alennukset + camping alue alennukset. SFC alueella en ikinä ole yöpynyt eikä siis tämäkään aiheuta ongelmia. ![]() Kyllä nyt taisi käydä niin että lopetan SFC jäsenyyden ja tilaan Camping Key Europe kortin. On halvempikin eikä tule pakollista paperiroskaa kotiin (=lehti). --> Homma hoidettu, jäsenyys päättyy nykyisen maksukauden päättyessä. Jaloillaan äänestäminen on ilmeisesti ainoa tapa.... (eikös sfc ollut huolissaan kun järjestäytymättömie n karavaanarien määrä on lisääntynyt )Kyllä nyt taisi käydä niin että lopetan SFC jäsenyyden ja tilaan Camping Key Europe kortin. On halvempikin eikä tule pakollista paperiroskaa kotiin (=lehti).Hyvä kun muistutit... Tilattu nyt uusi CKE kortti, kun oli mennyt vanhaksi. ^ Nyt kun joku kuljinjärjestö ymmärtäisi tässä markkinarakosen. Itse en kuulu vielä mihinkään, mutta mielelläni edistäisin kotimaista retkeilyasiaa 50€. Hyviä vaihtoehtoja kuunnellaan. --> Homma hoidettu, jäsenyys päättyy nykyisen maksukauden päättyessä. Jaloillaan äänestäminen on ilmeisesti ainoa tapa....Katoppa ettei käy niin kuin mulle.... Jäsenyys piti päättyä maksukauden päättyessä, mutta löivätkin välittömästi jäsenyyden poikki.... ![]() Katoppa ettei käy niin kuin mulle....Jätin maksamatta tämän vuoden maksun Jätin maksamatta tämän vuoden maksun Minä taas tulen jättämään (suom. kielestä puuttuva futuuri ), mutta elokuu menee 2015 maksulla vielä - eli kesäreisuiksi riittää.. uusimatta jos jätän..Eikä siinä - jatkaahan voi vanhalla numerolla, ettei se mihinkään katoa - tyyliin koska vaan ![]() Mulla musta S-kortti (Business ? = ex. S-manage), ja se vihreäkin - Vapun jälkeen kokeilen, joko matkaparkin hinta räjähtänyt.. pöytälaatikkon viskaan molemmat muovit, jos on ![]() Lupaan kuulua SFC:hen ja kun kohdalle sattuu käydä yöpymässä niissä. Toki järvenrannat niemet ja notkelmat käy myös ilman mitään aluetta. Lupaan etten edelleenkään yövy ABC:llä , pyrin muutenkin välttämään niitä. St1 jne halvemmat löpöt. Ja en omaa S-korttia.Ei kai noihin mitään lupaa tarvita..... ![]() ![]() Eikä myöskään "eroan sfc:stä" , ei tartte lupaa, eikä ole ilmoitusvelvollisuu tta kenellekään (orgiin), ei edes sfc:lle kuten 88k5 jo sanoiNo mä en tiennyt tai hoksannut tuota.... Laskun maksamatta kai se eroaminen tapahtuu yhtälailla. Mulla on vain sellainen pakkomielle, että kaikki laskut pitää maksaa, tai ainakin selvittää. ![]() No mä en tiennyt tai hoksannut tuota.... Jos haluaa erota yhdistyksestä pitää erosta (yhdistyslain mukaan) ilmoittaa yhdistyksen kokouksessa tai yhdistyksen hallitukselle kirjallisesti, esim. sähköpostilla tai esim. SFC:n tapauksessa järjestön nettisivuilla olevalla lomakkeella. Jäsenmaksun maksamatta jättäminen ei ole sama asia kuin eroaminen. Mutta yhdistys voi erottaa sellaisen jäsenen, joka ei ole maksanut jäsenmaksuaan. Erottaminen tapahtuu usein vasta vuoden tai kahden kuluttua tällaisessa tapauksessa. SFC:n Nettilomake: https://karavaanarit-fi.directo.fi/jasenyys/ muuta tietojasi -kohdasta löytyy lomake, jolla voi muuttaa jäsenen tietoja ja erota SFC:stä. Tuota lomaketta voi käyttää vain jäsen, joka on rekisteröitynyt SFC:n jäsensivuille. Viime yö tuli nukuttua retkeilyautossa Alajärvellä hotellin pihassa ja maksoimme 5€ sähköstä muuta maksua ei mennyt. Toki olimme hotellin ravintolassa asiakkaina 17-24 välisen ajan juhlimassa syntymäpäiviä nauattien hyvästä ruuasta ja viinistä. No mä en tiennyt tai hoksannut tuota.... Ei ihan noinkaan helposti. Me erottiin joskus yli 20v sitten ja esim. lehti ja muu posti, myös jäsenkortti ja lasku tuli muutaman vuoden. Ei tietty noita maksettu. Muutaman puhelinsoiton se vaati että saimme vahvistettua eromme. Yhdistyksen etu voi olla että jäsenmäärä pidetään näennäisesti korkeana. Muistaakseni joku muu valitti aiheesta itsensä kohdalla tällä foorumilla. |