Kirjoittaja
Aihe: Vaunun ja auton vaateriin laitosta ja leiriytymisestä, ym. höpinää (Luettu 15263 kertaa)
« Vastaus #31 : 9.03.2016 kello on 15:30 »
« Vastaus #32 : 9.03.2016 kello on 15:31 »
Nytkö on kunnon ja oikeat aiheet puitu kun pitää tätä ikuisuusasiaa puida ? 
Saa puida jos haluaa - ei oo pakko 
« Vastaus #33 : 9.03.2016 kello on 15:40 »
Itse kun tulen leirintäalueelle, olen jo kauppareissut ja nähtävyydet katsonut. Ei jää enää muuta nähtävyttä, kuin vaunuilijoiden leirien pystytys. No, toiset tulee alueelle hyvissä ajoin, saahan silloin tietysti ajella ympäri aluetta ja valita rauhassa muita ennen parhaan paikan, toisten jäädessä vaatimattomille paikoille. Vaikka meikäläiselle ne maisemapaikat pitäisi jäädä, kun en heti vedä kaikkia verhoja kiinni säkissä oloa varten. Jotkut tulee aikaisin alueelle, jättää vaunun siihen ja huristelee pitkin illan autollaan, kuin ei olisi jo päivän mittaan saanut ajella kylliksi. ...Pysyypähän ainakin sen ajan pois, eniten käytetystä leirintäalue viihdykkeestä, ryyppäämisestä. 
« Vastaus #34 : 9.03.2016 kello on 15:44 »
Itse kun tulen leirintäalueelle, olen jo kauppareissut ja nähtävyydet katsonut. Ei jää enää muuta nähtävyttä, kuin vaunuilijoiden leirien pystytys. No, toiset tulee alueelle hyvissä ajoin, saahan silloin tietysti ajella ympäri aluetta ja valita rauhassa muita ennen parhaan paikan, toisten jäädessä vaatimattomille paikoille. Vaikka meikäläiselle ne maisemapaikat pitäisi jäädä, kun en heti vedä kaikkia verhoja kiinni säkissä oloa varten. Jotkut tulee aikaisin alueelle, jättää vaunun siihen ja huristelee pitkin illan autollaan, kuin ei olisi jo päivän mittaan saanut ajella kylliksi. ...Pysyypähän ainakin sen ajan pois, eniten käytetystä leirintäalue viihdykkeestä, ryyppäämisestä. 
En koe tota ajamista vastenmieliseksi 
« Vastaus #35 : 9.03.2016 kello on 15:53 »
« Vastaus #36 : 9.03.2016 kello on 15:59 »
Mukavaa olla jotakin puuhasteltavaa, ettei mene ryyppäämiseksi. Grillaaminen on hyvä ja voi siellä alueella joskus olla "maisemiakin" kateltavaksi.  Aikani vaunun jalkoja ruuvailin, ja jos pitemmäksi aikaa nykyään jäädään niin kyllä lasken Hymerin takajalat. Eipä sitten heilu sitä vähääkään.
« Vastaus #37 : 9.03.2016 kello on 16:01 »
« Vastaus #38 : 9.03.2016 kello on 17:45 »
Vaan Valkeakoskella taisin nähdä matkailuauton kausipaikalla, mikäpä siinäkään, jos ei enää oma kone liikuta.
Saattohan se kausipaikan "omistaja" olla reissussa ja paikka muiden käytössä.
« Vastaus #39 : 9.03.2016 kello on 17:58 »
Tai sitten yksinkertaisesti auto kausipaikalla käyttöjen välillä.
« Vastaus #40 : 9.03.2016 kello on 18:07 »
Kyllähän matkailuautostakin kannattaa laskea tukijalat yöpymisen ajaksi. Muuten auton tv-antenni voi ruveta iltasella ikävästi heilumaan ja naapurit saattavat likaisessa mielikuvituksessaan kuvitella vaikka mitä.
« Vastaus #41 : 9.03.2016 kello on 18:18 »
No meillä on Kopparössä yksi masokisti jolla auto seisoo kausipaikalla. Volvolla kulkee kotonaan välillä. Masokisti tuli vaan mieleen kun ahtaat tilat 
« Vastaus #42 : 9.03.2016 kello on 18:35 »
Kaikesta voi tehdä vaikeaa jos haluaa . Minä en varmaan oo oikea vaunuilija, kun ei oo vaikeeta. Enemmän tunnistan itseni noista KV :n kirjoituksista 
Aikalailla sama tilanne..
« Vastaus #43 : 9.03.2016 kello on 18:42 »
Saattohan se kausipaikan "omistaja" olla reissussa ja paikka muiden käytössä.
Kyllä oli paikka laitettu muiden kausipaikkalaisten malliin, rakenteet ja kaikki. Sillee, ettei ihan helposti liikkeelle olisi lähdetty. Monet kerrat olen itsekin ollut toisen kausipaikalla, tuttu asia. Ihan saletti en ole, että oli Valkeakoskella.
« Vastaus #44 : 9.03.2016 kello on 18:50 »
Aika ahasta olla kausipaikalla autolla,minun mielipide.....
|