Kirjoittaja
Aihe: Höpinää Nettikaravaanista poimittua (m-autot) -ketjusta (Luettu 39531 kertaa)
« Vastaus #61 : 31.10.2015 kello on 09:32 »
Kirjanpitoa juuri selailin kun talviteloille laittelin autoa. Hiukkasen yli 6tkm tuli tälle kaudelle matkaa ja oisko semmoinen vajaa 40yötä autossa oltu. Kesälomareissu jäi tänävuonna lyhyeksi kun ei oiken ollut fiilistä touhussa. Ensikesänä uudelleen.
Lähetetty minun Che2-L11 laitteesta Tapatalkilla
« Vastaus #62 : 31.10.2015 kello on 11:39 »
Taas kerran en ymmärrä sun kysymystä. Meille tuo on pitkälti ajokki jolla harrastetaan ajamista, ei se päämäärä vaan se matka, n. 25 000km vuosivaudilla
La lisää varmasti tulee...  Uudelleen: meille kuljin on väline harrastuksiin, ei se itsessään mikään 'harrastus' ole. Ehkä joillekin?
« Vastaus #63 : 31.10.2015 kello on 12:39 »
Parastahan tässä harrastuksessa on olla reissussa . Kunhan edes pitäjän rajan toiselle puolelle pääsee niin aina helepottaa  ps: toiseksi parasta on värkätä kalustoa reissukuntoon
« Vastaus #64 : 31.10.2015 kello on 12:44 »
La lisää varmasti tulee...  Uudelleen: meille kuljin on väline harrastuksiin, ei se itsessään mikään 'harrastus' ole. Ehkä joillekin?
Mulle autot on harrastus niimpä myös asuntoauto ja sen sisältämä tekniikka ja sisustus, mutta se myös on väline millä voi harrastaa matkailua sekä väline jolla voi joustavasti liikkua työ maalta toiselleja yöpyä töiden välissä.. eli ei välttämättä asia oo niin yksiselitteinen mutt oiketa tai väärää tapaa ei oo kukin tyylillään 
« Vastaus #65 : 31.10.2015 kello on 12:50 »
Kun vaunua on saanut/joutunut värkkäämään ja samalla hitosti uutta oppimaan niin kyllä se siltäkin osin on harrastus mulle. Perheelle harrastus on vaunu perässä reissaaminen ja siitä lomaileminen. 
« Vastaus #66 : 31.10.2015 kello on 14:16 »
Meillä ilm. "harrastetaan" sitten auton seisottamista, nykyvauhdilla omilla ajoilla meinaan tuollainen km-määrä tulee kasaan vasta 10v aikana No onneksi auto on kelvannut myös lainaan, niin tämän kauden saldo alkaa sentään "jo" 5:lla 
Miksi sitä pitää seisottaa? Ei se reissaaminen pelottavaa ole vaan mukavaa. Kai se vähänniinkuin setelien repimistä on, jos antaa kulkineen vanhentua käyttämättömänä pihalla. Jotkut jättää sen vielä liikennekäyttöönkin siksi ajaksi. Itellä riittää mielikuvitus parempiinkin käyttötarkoituksiin, sekä kulkineelle että rahalle. 
« Vastaus #67 : 31.10.2015 kello on 14:30 »
eli ei välttämättä asia oo niin yksiselitteinen mutt oiketa tai väärää tapaa ei oo kukin tyylillään 
Tuon kun kaikki muistaisi, suurin osa muistanee että täällä on reissailijoita joiden mielestä matkailuautoa ei saa pitää ellei sillä olla reissaamassa koko aikaa.  Mutta Rölli puhuu asiaa, muistakaa se. 
« Vastaus #68 : 31.10.2015 kello on 15:10 »
« Vastaus #69 : 31.10.2015 kello on 15:19 »
Miksi sitä pitää seisottaa? Ei se reissaaminen pelottavaa ole vaan mukavaa.
No sanos muuta! Tästä olen ihan samaa mieltä ja jos se pelkästään minusta kiinni olisi, Milleri olisi joka vkl liikenteessä. Vaan kun on jo tuota kokemusta ihan riittävästi prätkästä, millainen henkinen helkutti kotona repeää ja vähintään viikon paasto jos olen käynyt muutaman tunnin ajolenkillä => no way että Rellulla lähtisin moista hazardia viikonlopuksi harrastamaan  Olihan meillä aikanaan mökkikin ja kyllä, siellä käytiin joka vkl järjestäin, satoi tai paistoi, jo aikaisin keväästä myöhään syksyyn + muutama kerta talvellakin päiväsiltään. Eli ei oikein mee mun jakeluun miksi tuota autoa tuossa pitää seisottaa kun nyt sen "mökkeilyn" pitäisi olla huomattavasti mukavampaa as.autolla kuin aikanaan tuolla kesämökillä, ahtautua pariksi tunniksi henkilöautoon ja perillä odotti aina syksysinkin jääkylmä, kostea tupa  Eli aikalailla ns. pienimmän pahan tekniikalla tässä siis mennään => Rellu seisoo 11kk vuodesta 
« Vastaus #70 : 31.10.2015 kello on 15:27 »
Tätä ketjua lukenut,niin enpä taida olla vaanari,kun kuljin seisoo kausipaikalla 
« Vastaus #71 : 31.10.2015 kello on 15:39 »
Tätä ketjua lukenut,niin enpä taida olla vaanari,kun kuljin seisoo kausipaikalla 
Älä siitä välitä, en minäkään kuulemma ole mutta tärkeintähän on että itse tuntee olevansa karavaanari. 
« Vastaus #72 : 31.10.2015 kello on 15:46 »
« Vastaus #73 : 31.10.2015 kello on 15:52 »
No meidän kuljin seisoo tossa pihassa 7 kk vuodessa,ja miksei seisoisi kun sillä ei ole mitään käyttöä talvisin.ei se minua haittaa yhtään jos siinä seisoessaan vanhenee,vanheneehan se joka tapauksessa, tuleepa vaan säästöä vakuutusmaksuissa ja veroissa. Sent from my iPad using Tapatalk
« Vastaus #74 : 31.10.2015 kello on 17:55 »
No sanos muuta! Tästä olen ihan samaa mieltä ja jos se pelkästään minusta kiinni olisi, Milleri olisi joka vkl liikenteessä. Vaan kun on jo tuota kokemusta ihan riittävästi prätkästä, millainen henkinen helkutti kotona repeää ja vähintään viikon paasto jos olen käynyt muutaman tunnin ajolenkillä => no way että Rellulla lähtisin moista hazardia viikonlopuksi harrastamaan 
Ai ...tana. Tämä veti kyllä hiljaiseksi, jos sen oikein tulkitsin.  Ilmankos kuulostanut siltä, että joku asia ei ole kohdallaan. Alkuun luulin, että olet ostanut auton vähän hätäisesti ja innostus onkin loppunut lyhyeen. En vaan osannut arvata, kun itellä niinpäin, että kaikki haluaa mukaan ja jos poikkeuksellisesti ei, niin meen ongelmitta yksin viettään miesaikaa. Pitäisi jo porukalla miettiä, miten asian saisi kohdallasi kuntoon.
|