Keväällä homeiset, hiirenpaskaiset rasiat roskiin ja syksyllä uudet tilalle.
Keväällä homeiset, hiirenpaskaiset rasiat roskiin ja syksyllä uudet tilalle.
|
Keväällä homeiset, hiirenpaskaiset rasiat roskiin ja syksyllä uudet tilalle. Minulla oli mökillä sähköinen jylsiänkälkoitin ja siihen loppui vierailijat. Muistatko minkämerkkinen. Itse olen paria käyttänyt ja toinen ei toiminut lainkaan ja toinen taas kyllä karkotti, mutta toimi taajuudella joka kuului myös ihmisillä ja erityisesti se ätrsytti lemmikkieläimiä
Muistatko minkämerkkinen. Itse olen paria käyttänyt ja toinen ei toiminut lainkaan ja toinen taas kyllä karkotti, mutta toimi taajuudella joka kuului myös ihmisillä ja erityisesti se ätrsytti lemmikkieläimiäMullakin on m-auto aina roikan päässä sähkökarkoittimen takia. Ei ole sen jälkeen hiirulaisia (kust*/p*skaa) näkynyt.. Ei haittaa vaikka vikisis kun asuessa/ajossa ei käytetä.. Ostin tällaisen KodinTerrasta.. ![]() Näkyy saavan Mätiksestä nykyään.. http://www.motonet.fi/fi/tuote/383388/Hiirikarkotin-Silvatronic-2kpl-pistorasiaan Laita maatiaisKissa Hyvä idea mutta siinä vois kääntyä osat toisin päin kun Whippetit luulis sitä kissaa niiden syötiks!!!Mitään myrkkyjä en voi käyttääkun noita koiria mulla on ja mökki on niin korkealla tolppien varassa että kulkevat siellä lattian allakin välillä,mutta taidankin kokeilla tuota pehmeää koirannappulaa jota Seppo ehdotti. Mitä ne muviset kestosyötit ovat? Ja jännä juttu kun mulla oli aikoinaan Soliferin 55t,niin siihen tunki hiiriä kun taasen lmc>:ssä niitä ei oo ikinä näkynyt? t migel Meno ei vaan hiljene ei ja juustokin oli jo kuivunut. Tänään eli ihan just heti sitten luin hiiribaarin käyttöohjeet......j a nyt olen menossa repäisemään baarin sisällä olevan muovipussin kulmat auki.... Syöttö tuo mukanaan myös jyrsijät lähelle jos pihalla ja ulkorakennuksissa ei muuta syötävää ole. Olen aloittanut lintujen ruokinnan vasta ensimmäisten kunnon pakkasten jälkeen jolloin hiiret ja myyrät ovat jo hakeutuneet muualle (naapuriin?). Näin on ollut viisi syksyä ja ei yhtään hiirtä/myyrää vaikka aiemmin piti metsästää kymmenenkin ennenkuin tilanne rauhoittui. Muistatko minkämerkkinen. Itse olen paria käyttänyt ja toinen ei toiminut lainkaan ja toinen taas kyllä karkotti, mutta toimi taajuudella joka kuului myös ihmisillä ja erityisesti se ätrsytti lemmikkieläimiäTämä ja lasten koirat ei ainakaan ollut moksiskaan . Neljä,viisi talveakin se siellä yksikseen pelasi kunnes särkyi ja piti ostaa uusi. Nyt kotona On Kille merkkinen maatiaiskolli joka hoitaa homman . Madottaa vain pitää poikaa säännöllisesti mutta säästyy se Lanzissa sitten ![]() Muistutan niitä joilla alkoi esim. kuukausi sitten lintujen syöttö.Meillä on lintujen ja oravien syöttö ympäri vuoden... Viime talvi meni onnistuneesti käyttämällä sellaista maahan työnnettävää myyränkarkoitinta, joka värisee ja pärisee. Autoon ei tullut talven aikan yhtään vierasta. Aikaisemmat korkeataajuussummer it eivät toimineet, eikä valkosipuli. Tällä päristimellä koitetaan jatkaa. |