Tekniikkakeskustelut > 230 voltin järjestelmä
Aggregaatin tarpeellisuus puskaparkissa
timo.kantola.9:
Ostin juuri aggren Verkkokauppa.comist a 1600W jatkuvaa ja hetkellisesti 2000W, salkkumalli kahvalla ja pyörillä hintaan 399,90 eur. Maailmalla myyty Ryobina. Pitemmällä reissulla oon kaivannu latausta puskissa pimeään vuodenaikaan, kesällä ei niinkään.
Sent from my iPhone using Tapatalk
uppotukki:
mulla 33o ah akusto ,jota ajaes auto hoitaa latausen ,ja parkis ollessa huolehtii kaasuakri automaatila akkujen varauksesta 20am teholla ,
jus66si:
Konehan kehittää nokea karstoittuu jos tunnin toista tyhjäkäynnillä raksuttaa.Karsta taas aiheuttaa hehkusytytyksiä. Öljynpaine voi laskea liian alas ja tehdä vahinkoa. Eli kierrosluvulla on tärkeä merkitys prosessin toimimisessa vaurioittamatta laitteita.
Eikös rekkadiiseleissä ole juuri tämä muistaakseni huomioitu? Rekkamiehet varmaan tietää- Agressahan se moottorin kierrosnopeus nimenomaan huolehtii, että karstaa ei synny. Kattelin vain tuossa kylän marketin pihassakin viimetalvena oli Fordin iso k-a paku ja kuski kaupassa. Auto oli tyhjäkäynnillä ja ihmettelin kun muutaman minuutin välein nosti itse kierroksia välillä. Ei mitenkään huudattanut konetta, vaan silleen sopivasti että huomas pakokaasusta ja äänestä..Saman huomasin pysäköidystä rekasta ABC:llä. Joku siitä sitten sanoi että tekee tuon ohjelmoidusti.
Eli jos latais matkailuauton omalla laturilla parkissa, pitäs olla sitten joku tyhjäkäyttömoottori mikä nostas kierrokset sopivalle tasolle paikallaan latausta ajatellen. Voin tietty olla ihan pihallakin tässä. ::)
Catiska:
Jos moottori on kunnossa niin noista em asioista ei tunnin parin tyhjäkäynnistä ole ongelmaksi.
Lähetetty minun SM-A300FU laitteesta Tapatalkilla
T-Cat:
--- Lainaus käyttäjältä: jus66si - 19.10.2015 kello on 09:19 ---Konehan kehittää nokea karstoittuu jos tunnin toista tyhjäkäynnillä raksuttaa.Karsta taas aiheuttaa hehkusytytyksiä. Öljynpaine voi laskea liian alas ja tehdä vahinkoa. Eli kierrosluvulla on tärkeä merkitys prosessin toimimisessa vaurioittamatta laitteita.
Eikös rekkadiiseleissä ole juuri tämä muistaakseni huomioitu? Rekkamiehet varmaan tietää- Agressahan se moottorin kierrosnopeus nimenomaan huolehtii, että karstaa ei synny. Kattelin vain tuossa kylän marketin pihassakin viimetalvena oli Fordin iso k-a paku ja kuski kaupassa. Auto oli tyhjäkäynnillä ja ihmettelin kun muutaman minuutin välein nosti itse kierroksia välillä. Ei mitenkään huudattanut konetta, vaan silleen sopivasti että huomas pakokaasusta ja äänestä..Saman huomasin pysäköidystä rekasta ABC:llä. Joku siitä sitten sanoi että tekee tuon ohjelmoidusti.
Eli jos latais matkailuauton omalla laturilla parkissa, pitäs olla sitten joku tyhjäkäyttömoottori mikä nostas kierrokset sopivalle tasolle paikallaan latausta ajatellen. Voin tietty olla ihan pihallakin tässä. ::)
--- Lainaus päättyy ---
Tojon Land Cruiser D4D tekee myös tuota tyhjäkäynnin humpaamista.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta