Tekniikkakeskustelut > 230 voltin järjestelmä

Aggregaatin tarpeellisuus puskaparkissa

<< < (50/50)

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 27.10.2016     kello on 11:59 ---...
Kehitys on mielestäni lähinnä ollut se, että yövytään muualla kuin alueilla ja se vaatii sitten paremman varustelun, aggregaatti ja/tai kennojen suosio perustuu pitkälti näihin.
..
--- Lainaus päättyy ---
Tämä se taitaa olla se "uusisuuntaus". Juuri eilen juttelin erään kehäIII varrella olevan matkailuvermemyyjän (uutta/vaihtoa) kanssa - autoa menee, ja hänen tuntumalla voimakkaamin kasvanut ostajakunta ei ole perinteisiä perusvaanareita (esim. vaunuilijoita), vaan "vasta-alkajia" (esim. ex veneillijöitä) kipinän saaneita laina/vuokravehkeellä. Ja liekö fb:n/netin tms. syystä tietoisia yöpymisistä siellä harrastusten parissa. Siis tarve jotain muutakuin leirintämatkailu.
Tilanne taitaa kokoaika mennä siihen suuntaan, että leirintäalueiden tason/palvelujen täytyy kasvaa ja saada näkyvyyttä, kovallakin riskillä. Harmi vaan, että pienet ja vaatimattomat kuolevat pois - itse mieluummin valitsen tällaisen, jos leirintäalueelle on tarve mennä.

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: ajuri - 27.10.2016     kello on 10:24 ---Suuresti anteeksi teille konkareille, kun olen saannut väärän kuvan, niin leirintäalueista sekä autojen perustekniikasta.
Olen saanut isältäni täyttä potaskaa tietoa ilmeisesti, hänhän on jo maaan manoilla. Ilmeisesti 2000 luvulla oli joka paikassa
sähköt saatavana ja hienot pesutilat vaatehuolto pesukoneineen ja kuivauskoneineen jokaisen ulottuvilla. Olin täysin
ulkona asiasta, siitäkin että ihmiset vaativat leirintäalueiltaan enemmän ja enemmän palveluja. Mikään alue ei ole sillen
2000 luvun kehittynyt yhtään kovan kilpailun ja varustelun suhteen. No minähän olen aivan vasta aloittelija alalla enkä voinut
tietää mistään mitään pahoittelut siitä. Myöskään autoihin ei ole tullut mitään tekniikkaa enempää sekä 2000 luvun fiatit
ja Transiti ovat täysin eri autoja joka suhteessa. No enpä kirjoittele enää tänne senttiäkään, kyselen vain apuja niiltä jotka
ovat niitä avuliaita antamaan ja opastamaan minua uuden harrastuksen parissa. Kiitos kaikille, jotka ovat auttaneet härpäkkeeni
kanssa. HYVÄÄ SYKSYÄ !!!! :)

--- Lainaus päättyy ---
On herkkää.. Jos olet saanut häneltä sellaisen kuvan, niin onko väärin antaa toisenlainen kuva?

Tää on vähän väärä topikki verrata vanhempia F-alustoja - mutta ei minusta yhtäläisyysmerkkiä niiden välille voi vetää sen takia, että molemmissa on omat vikansa ja pelti ruostuu äkisti.. teknisesti toteutukse erilaisia, moottori/osa valmistajkin. Samaa ei voida sanoa viimeisen ~10 v ajan F:stä - varsinkin kun Boschin patentilla ja osilla löpö virtaa pyttyyn molemmissa - ja ompa jopa samoja koneitakin eri sähköjohdoin..

Oulaa:
Toivottavasti minun kommenttini kuitenkin "ymmärrettiin"  :-\ ???
Pitäs kait olla enempi hiljaa vain :-[

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View