Tekniikkakeskustelut > 230 voltin järjestelmä
Aggregaatin tarpeellisuus puskaparkissa
volvo:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 21.10.2016 kello on 23:19 ---Paljonkos se agri sitten kuluttaa vaikkapa tunnissa...?
Onko virran tuotto paljon parempi agrissa, kuin auton laturissa?
Nykyaikainen henkilöauto kuluttaa 0,5-0,7 litraa tunnissa. Kuorma-auto n. 2,5-3,5 litraa tunnissa. (Motiva)
Toinen juttu on saastuttavuus. Onko agrissa jonkinlainen pakokaasun puhdistus. Ei ainakaan minun auton Webastossa ole ja sen kyllä välillä haistaa.
Itsellä tulee lähinnä mieleen auton moottorin karstoittuminen tyhjäkäynnillä, vai onko se enää nykyautossa ongelma?
--- Lainaus päättyy ---
paperilla voidaan verrata mutta käytännössä pitäisi vaikka vtt:llä tehdä testi jotta nähtäisiin luotettavat tulokset. onhan autoteollisuus kärsinyt luotettavuus pulaa päästöjen kanssa, etten yhtään ihmettelisi että pieni agre joka pitää pahaa ääntä, alittaisi nyky autojen päästöt.
am1958:
Voishan tuollaisen ostaakkin kun löytyis halpa ja pieni, vaikkakin olen hyvin tullut toimeen kahdella akulla +autonakulla ja olen aina puskaparkissa, mutta kyllä sen hinta pitää olla alle tonnin että kannatta lisäpainoksi hommata
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: volvo - 21.10.2016 kello on 23:46 --- paperilla voidaan verrata mutta käytännössä pitäisi vaikka vtt:llä tehdä testi jotta nähtäisiin luotettavat tulokset. onhan autoteollisuus kärsinyt luotettavuus pulaa päästöjen kanssa, etten yhtään ihmettelisi että pieni agre joka pitää pahaa ääntä, alittaisi nyky autojen päästöt.
--- Lainaus päättyy ---
Onhan näitä pienkoneiden saastemääriä tutkittu ja tiedostettu.....
Kohtahan meille määrätään katalysaattori saunankin savupiippuun. Kyse oli siis vain agrin kulutuksesta verrattuna autoon. Minä kun en tiedä paljonko agri kuluttaa tunnissa. Tuskin paljoakaan. Mainoksissa luin vain sen mitä tankillisella kone käy.
Yrjö:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 21.10.2016 kello on 23:19 ---Itsellä tulee lähinnä mieleen auton moottorin karstoittuminen tyhjäkäynnillä, vai onko se enää nykyautossa ongelma?
--- Lainaus päättyy ---
Akut tulleet vanhoiksi ja huonoiksi, varsinkin toinen. Kolmesti tänä vuonna olen käytellyt Opelia, ensin reippailla kierroksila, jotta lämpiää, varsinkin katalysaattori. Noin varttitunnin käyttely on meillä riittänyt, kun kuitenkin matka jatkunut seuraavana päivänä. Agre saa olla toistaiseksi kotona.
Karstoitumista vaikea tietää, uskon karstojen palavan, kun päästään matkaan?
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: volvo - 21.10.2016 kello on 23:04 --- olisiko pienempi kulutus verrattuna hyötyyn?
--- Lainaus päättyy ---
Pöljyyttäänkö matkailuauto valmistajat asentaa parhaisiin autoihinsa intekroidun agrekaatin. ::)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta