rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Karavaanarit maikkarilla  (Luettu 28559 kertaa)

• Vieras
  • Vs: Karavaanarit maikkarilla
    « Vastaus #30 : 31.05.2011 kello on 20:28 »
    Ohjelmassa varoittava esimerkki, miten voi käydä, kun/jos antaa kalustoa vuokralle.

Juu, kannattaa tarkkaan miettiä.

Ja kannattaa myös ottaa selvää vakuutuksien
    voimassaolosta vuokrattaessa.

• Vieras
    « Vastaus #31 : 31.05.2011 kello on 20:46 »
    Noo antaahan nyt ohjelman hiukan kehittyä josko siitä tulis jotain.
    Työkaverit naljailee lahjakkaasti mulle kun olen ainut kellä o vaunu että tuollaastako se nyt on.
    Sanoin että amatöörien touhulta näyttää vielä ainakin.Tosin tuo vaimon kanssa reissaaminen on jäänyt tosi vähille.Asia joka pitää korjata muutaman vuoden kuluessa  ;D
    Mun mielestä kuitennii tuo leirintäalue on tosiaankin sitä mitä itse harrastan.Puskapark ki hommaa en itse ymmärrä laisinkaan. :-*

• Matkailija
    • Viimeksi paikalla:16.03.2013 kello on 20:36
    Vs: Karavaanarit maikkarilla
    « Vastaus #32 : 31.05.2011 kello on 21:17 »
    Hei kertokaas vanhemmat ja viisaammat karavaanarit mitä se oikea karavaanailu sitten teille on? ;) Itse aloittelevana karavaanarina löydän kyllä itseni tuon ohjelman hahmoista ja siksi tulen varmasti tuon ohjelman jatkossakin katsomaan!  ;D

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:21.06.2021 kello on 20:40
    • Kun filetillä fileoi Fiiliksessä,tulee hyvä fiilis
    « Vastaus #33 : 31.05.2011 kello on 21:24 »
      Niin on monta mieltä,kuin on reissaajiakin,itse en viihtyisi tuollaisessa hulinassa,pidän enemmän rauhaista olosta reissuilla !!

• Vieras
    « Vastaus #34 : 31.05.2011 kello on 21:33 »
    Hei kertokaas vanhemmat ja viisaammat karavaanarit mitä se oikea karavaanailu sitten teille on? ;) Itse aloittelevana karavaanarina löydän kyllä itseni tuon ohjelman hahmoista ja siksi tulen varmasti tuon ohjelman jatkossakin katsomaan!  ;D
        vapautta mennä uusiin paikkoihin! tutustua, ihastua, ... ::)

• LämmitinGuru
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 11:57
    « Vastaus #35 : 31.05.2011 kello on 21:34 »
        vapautta mennä uusiin paikkoihin! tutustua, ihastua, ... ::)

Ja ennenkaikkea nauttia olemisesta. ;)

• Vieras
    « Vastaus #36 : 31.05.2011 kello on 21:37 »
       nimen omaa.... ;)

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:27.12.2012 kello on 08:21
    « Vastaus #37 : 31.05.2011 kello on 21:48 »

Ja hyvistä ystävistä! ;D

• LämmitinGuru
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 11:57
    « Vastaus #38 : 31.05.2011 kello on 22:04 »
    Ja hyvistä ystävistä! ;D

Olemiseen kuuluu aina hyvät ystävät. ;)

• Vieras
    « Vastaus #39 : 31.05.2011 kello on 22:09 »

Tuo on jokaisen omassa päässä muotoutunut käsite jota tuskin voi määrittää jonkin kriteerin sisään.Varmaan kaikki nuo edellämainitut ja muutama muukin asia tarkoittaa sitä samaa asiaa.Älä ota mun lausetta liian tosissaan notta amatöörihommie.Itse olen myös noviisi vaikka olen nyt vaunun omistanu jotain 5 vuotta.Työkavereihi n verrattuna olen varmaan konkari  ;D Siksi pitää mahtailla röissä.... ;)

• Matkailija
    • Viimeksi paikalla:16.03.2013 kello on 20:36
    « Vastaus #40 : 31.05.2011 kello on 22:20 »
    Joo siis mähän olen ihan amatööri karavaanailussa ja en kyllä peittele sitä mitenkään, tai ota hernettä jos joku konkari tulee opastamaan :D On kyllä mukava nähdä leiripaikoilla uusia ihmisiä hymyissä suin, en sitten tiedä et hymyileekö ne tälle mun alotteleva karavaanari-kohellukselle.. noi tossa sarjassa nähdyt on viel pientä ;D

• Vieras
    « Vastaus #41 : 31.05.2011 kello on 22:26 »
    Joo siis mähän olen ihan amatööri karavaanailussa ja en kyllä peittele sitä mitenkään, tai ota hernettä jos joku konkari tulee opastamaan :D On kyllä mukava nähdä leiripaikoilla uusia ihmisiä hymyissä suin, en sitten tiedä et hymyileekö ne tälle mun alotteleva karavaanari-kohellukselle.. noi tossa sarjassa nähdyt on viel pientä ;D
    Noo aattele silleen että kukaan ei ole seppä syntyessään.Ei kukaan ole valmis eka eikä edes 5 reissunkaan jälkeen vaan aina sitä kerpele oppii jotain kun reissaa. ;D
    Älä suotta vaivaa päätäs mitä muut ajattelee vaan tee ihan vaan omat hommasi ja tietty jos joskus tuntuu että saat hyviä neuvoja niin ota niistä vaarin.
    Neuvot tulee juuri siitä syystä kun joskus on tehty väärin ja nyt tiedetään miten homma pelaa. :)

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
    « Vastaus #42 : 31.05.2011 kello on 22:33 »

äläpä suotta murehdi .. mä vanha konkari .. munaan ja sählään ai-naa .. ja iankaiken .. mut huumorilla ja naurulla siit on selvitty .. eiköhän meit ol joka junaan ja viel niit jää asemallekki .. jot jokainen taplaa tyylillään .. niin me ,kuin tekin ihan ommal taval vaan .. ei siihen ol kellää sanomist .. jos ei ol mikkää häirikkö .. sit voi kauniste sanoa jottai , mut ei siltikään kovin pahast ...no  eipä ol minuu kukka häiriköiny eikä sen puolest .. ei ol kukka häiriöst mul ainaka viel mittä sanonu ..
    Teretulemax vaanajien joukkoon .. ja toivon turvallissii , rentouttavii ja hauskoi reissui .. ps. jos minuun törmät niin koputappa olalle ja moikataan sit oikke kunnol   :)

• Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:18.04.2023 kello on 21:42
    « Vastaus #43 : 1.06.2011 kello on 08:02 »

Karavaanailu, enemmän kuin mitään muuta, on itsensä toteuttamista. Karavaanailu mahdollistaa paljon erilaisia asioita.

Minä epäsosiaalisena vaaranina pidän enemmän talven hiljaisesta sesongista. Kesäisin hakeudun mieluiten joko puskaparkkiin, jossa saa nauttia hiljaisesta yksinelosta, tai sitten jonkin hiljaisen leirintäalueen kaukaisimpaan nurkkaan. Vapaaehtoisesti minua ei näe noilla suosituimmilla alueilla!

Kohteessa vaunulta käsin voi sitten harjoittaa alueeseen tutustumista joko metsiköissä jalkaisin tetsaamalla, maastopyörällä tai vaikka puhallettavalla kajakilla. Tai sitten niillä rullaluistimilla.

• Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:17.07.2023 kello on 11:31
    « Vastaus #44 : 1.06.2011 kello on 08:55 »
    Eiköhän jokainen tee omasta karavaanailustaan oman näköisensä (ja kuuluisen!). Siinähän osa elämäntavan suolasta onkin! Tässä pätee Veikko Lavin sanat:

"On kaukaa katsottuna kaikki samanlaisia,
    niin ettei heitä toisistaan voi eroittaa.
    Kurkistaa jos voisi sielun syvyyteen,
    niin kahta samanlaista eipä ois."