Etkö ole tuota aiemmin huomannut...?
Olenko niin väittänyt, etten olisi? Välillä olin kyllä pitkällä lomalla tästä ketjusta ja nyt riitti parin viimeisen sivun lukeminen.

Etkö ole tuota aiemmin huomannut...? Olenko niin väittänyt, etten olisi? Välillä olin kyllä pitkällä lomalla tästä ketjusta ja nyt riitti parin viimeisen sivun lukeminen. ![]() ... Nuo luetellut ovat parempiosaisten touhuja; kauniit naiset, ulkomaanreissailu ja wanhat autot. Tavalliset ihmiset keskustelevat elämänsä arjen merkityksellisistä laitteista kuten autot. ![]() ![]() Tuli vaan mieleen, että onko missään ollut esillä aihetta jossa kilpailevat autonvalmistajat olisivat edes pikkuisen syyllistäneet Volkkaria filunkipelistä ? Kovin hiljaa ovat olleet, ja ainakin minä vedän tästä omat johtopäätökseni.
Ne on vaan niitten käyttäjät, jotenkin tuntuu että olisi parempi olla hissukseen, ettei osu omaan nilkkaan.
Tuli vaan mieleen, että onko missään ollut esillä aihetta jossa kilpailevat autonvalmistajat olisivat edes pikkuisen syyllistäneet Volkkaria filunkipelistä ? Kovin hiljaa ovat olleet, ja ainakin minä vedän tästä omat johtopäätökseni. ![]() Tuli vaan mieleen, että onko missään ollut esillä aihetta jossa kilpailevat autonvalmistajat olisivat edes pikkuisen syyllistäneet Volkkaria filunkipelistä ? Kovin hiljaa ovat olleet, ja ainakin minä vedän tästä omat johtopäätökseni.Se on liike-elämässä pahin virhe, että alkavat arvostella kilpailijaansa. Tiedetään, että se vain karkoittaa omatkin asiakkaat. Nuo luetellut ovat parempiosaisten touhuja; kauniit naiset, ulkomaanreissailu ja wanhat autot. Tavalliset ihmiset keskustelevat elämänsä arjen merkityksellisistä laitteista kuten autot. Se on meikäläinen sitten parempiosainen, tuon määritelmän mukaan. ![]() Arkiasioistahan pitääkin jutella, mutta käyttöautoja koskevaa intohimoa en ymmärrä. Se oli mun pointti. Se on liike-elämässä pahin virhe, että alkavat arvostella kilpailijaansa. Tiedetään, että se vain karkoittaa omatkin asiakkaat.Voihan sen tietenkin noinkin ajatella. Mietin vaan, että parempi olla hiljaa kun ei itse olla vielä kiinni jääty.
Se on liike-elämässä pahin virhe, että alkavat arvostella kilpailijaansa. Tiedetään, että se vain karkoittaa omatkin asiakkaat. En tiedä arvostelusta, mutta tässähän ainakin muutama vuosi sitten oli ihan hauskoja mainoksia eri automerkeillä jossa vähän tölvivät toisia. Tosin minulla on semmoinen mielikuva, että Suomessa tämä olisi ainakin suositeltu, että kilpailijaa ei saisi mainita nimeltä. Toki jos jollain automerkillä olisi puhtaat jauhot pussissa, niin voisihan heidän edustaja esim jossainhaastattelus sa tuomita tällaisen toiminnan yleisellä tasolla. Tosin silloin pitäisi olla aika varmalla pohjalla, että omassa konsernissa ei moista ole tapahtunut. Ehkäpä tässä on tehty ihan riskianalyysiä ja todettu että mahdolliset hyödyt eivät ole tarpeeksi isot, että kannattaisi ottaa riskiä. Eileen tuli Helkama autosta kirjekuori, kovasti pahoittelen ilmoittivat että tuo firman auto on siinä huijaus autojen listalla. Tutkiivat kuulemma mitä pitää tehdä ja ilmoittavat sitten milloin tehdään. Ensi vuonna kuulemma..
Onkos muille tullut jo postia? T&T lehdessä refeoitiin uutista, jossa (muun ohessa) PSA:n kerrotaan kiistäneen VAG:in huijausohjelmiston käyttämät viritykset.
http://www.tekniikkatalous.fi/tekniikka/autot/peugeot-n-ryhtiliike-paljastaa-esimerkillisesti-autojensa-todellisen-kulutuksen-6060741 En tiedä, mikä alkuperäinen sanamuotoilu on ollut, mutta tämä ainakin jättää arvauksille varaa: "Konserni korostaa, ettei se ole asentanut omiin dieselautoihinsa huijausohjelmistoa, joka vähentää typenoksidipäästöjä ainoastaan päästömittaustestei ssä." T&T lehdessä refeoitiin uutista, jossa (muun ohessa) PSA:n kerrotaan kiistäneen VAG:in huijausohjelmiston käyttämät viritykset.Öh, niin mitä tuo lause jättää arvailujen varaan? Huonosti on käännetty, mutta selkeästihän siinä lukee ettei ole mitään testauksen tunnistusta. Ei tuo lause ole epäselvyydessään lähelläkään tuota sun omaa ekaa lausetta Koska eihän psa nyt kai ole vw:n touhuja kiistämässä?Öh, niin mitä tuo lause jättää arvailujen varaan? Huonosti on käännetty, mutta selkeästihän siinä lukee ettei ole mitään testauksen tunnistusta. Kai tuo pitää sitten vielä vääntää auki: No tuossa aiemmin viitattiin siihen, että skandaali leviää ja muut autofirmat eivät uskalla kieltää ettei omissa tuotteissa olisi vastaavaa tekniikkaa. No, tuon artikkelin perusteella PSA on kiistänyt. Arvailujen varaan tuo laittamani sitaatti taas jättää sen, mitä muita huijausohjelmistoja on PSA autoihinsa asentanut, kun tuossa kiistetään vain yksi hyvin spesifinen huijausohjelmistoje n tyyppi. Kuten kirjoitin, alkuperäistä lausuntoa en ole nähnyt enkä siten sitä tai käännöksen laatua osaa tässä arvioida. |