rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: VW ja päästöt  (Luettu 143016 kertaa)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:36
  • Autossa on pyörät
Vs: VW ja päästöt
« Vastaus #360 : 23.10.2015 kello on 12:29 »
Mist se muuten johtuu että toijota poat pitää suurimman älämölön aiheesta ?

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 9.10.2020 kello on 12:17
    • East Coast Fellows
« Vastaus #361 : 23.10.2015 kello on 12:50 »
Lienee tarve koettaa löytää syitä ja perusteluja miksi osti toyon.

Sitä kun on niin ylistetty niin minäkin päätin tarttua härkää sarvista ja kokeilla aitoa japanin ihmettä. Tiedä vaikka tuulipuku istuisikin jossaim vaihessa paremmin mutta ainakin vielä kaipaan Saksalaista suunnittelua. Ihan sama onko softassa jotain ylinmääräistä tai ei. Onpahan kuitenkin suunniteltu asiat pidemmälle ja paremmin kuin näissä nippon malleissa...

Anteeksi tämä toyota-miehen purkautuminen tänne volkkaripalstalle.

Lähetetty minun SM-A300FU laitteesta Tapatalkilla

• Vieras
  • Vs: VW ja päästöt
    « Vastaus #362 : 23.10.2015 kello on 14:11 »

Ei ole mulla ainakaan syynä se vaan mielenkiinto autoalaa kohtaan. Jos jotain, autoalaa järisyttävää "skandaalia" pukkaa ... vaikkapa nyt Toyotasta niin lupaan olla äänessä siinäkin, uskokaa vaan.  ;D

Ja tämä Volkswagen skandaali on jotain sellaista mitä en ole kokenut koko autoiluhistoriani aikana ja tuskinpa Catiska tai kahtaenvaihda voi väittää että tällaisia autoalaa koskevia uutisia olisi aiemmin ollut. On sanottu että tämä saattaa maksaa jopa 50 miljardia VW-yhtymälle ja jo tuo summa kertoo että nyt ei puhuta mistään pienestä asiasta.

• Vieras
  • Vs: VW ja päästöt
    « Vastaus #363 : 23.10.2015 kello on 14:21 »
    Ei ole mulla ainakaan syynä se vaan mielenkiinto autoalaa kohtaan. Jos jotain, autoalaa järisyttävää "skandaalia" pukkaa ... vaikkapa nyt Toyotasta niin lupaan olla äänessä siinäkin, uskokaa vaan.  ;D

Ja tämä Volkswagen skandaali on jotain sellaista mitä en ole kokenut koko autoiluhistoriani aikana ja tuskinpa Catiska tai kahtaenvaihda voi väittää että tällaisia autoalaa koskevia uutisia olisi aiemmin ollut. On sanottu että tämä saattaa maksaa jopa 50 miljardia VW-yhtymälle ja jo tuo summa kertoo että nyt ei puhuta mistään pienestä asiasta.
           Yhdyn verbaalisti! oma autokulttuuri on järjen ja tunteen symbioosi  ;)

• Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:23.03.2024 kello on 17:57
    « Vastaus #364 : 23.10.2015 kello on 16:34 »
    Tämä on aika pitkä ketju joten en ole varma onko jo kenties käsitelty mutta toivottavasti eivät ala raskastakalustoa vaan mittaamaan, voi tulla isompia yllätyksiä kun volkkarin pakoputkesta.

• Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:18.04.2023 kello on 21:42
    « Vastaus #365 : 23.10.2015 kello on 16:51 »

Sitä kun on niin ylistetty niin minäkin päätin tarttua härkää sarvista ja kokeilla aitoa japanin ihmettä. Tiedä vaikka tuulipuku istuisikin jossaim vaihessa paremmin mutta ainakin vielä kaipaan Saksalaista suunnittelua. Ihan sama onko softassa jotain ylinmääräistä tai ei. Onpahan kuitenkin suunniteltu asiat pidemmälle ja paremmin kuin näissä nippon malleissa...

Anteeksi tämä toyota-miehen purkautuminen tänne volkkaripalstalle.

Mahtavatkohan päästöarvot kuitenkaan olla kovinkaan monelle suoranaisia valintaperusteita autokauppaa tehtäessä? Välillisesti varmaan kyllä, niiltä osin kun ne vaikuttavat kustannuksiin.

Mutta eihän heidän jotka volkkarin ovat ostaneet nyt henkilökohtaisesti kannata ottaa tätä autovalmistajan toilailua. Edelleen jokainen valinnee autonsa omien mieltymyksiensä mukaan, eikä se kai mitenkään edellytä että toiset valitsisivat samoin?

En ostaisi volkkaria, toyotan ehkä kyllä, mutta en tunne erityistä tarvetta yrittää väheksyä heitä jotka sellaisen ostavat. Jokainen oman makunsa mukaan.

Tämä purkaus oli Fiat mieheltä, joka on erittäin tyytyväinen omaan autoonsa. Suon mielelläni muillekin mahdollisuuden olla tyytyväinen omiin autoihinsa.

• Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:12.04.2022 kello on 19:00
    « Vastaus #366 : 23.10.2015 kello on 17:42 »
    Koko "kohu" on Suomessa ihan turha, kun tuolla testioptimoinnilla ei ole vaikutusta hiilidioksidipäästö ihin. Rupeaa jo kyllästyttämään koko asiasta jauhaminen.

Ei mulla muuta. Itse ajan bimmerillä.

• Kalustoon kuuluva
    • Autossa on pyörät
    « Vastaus #367 : 23.10.2015 kello on 18:12 »
    Enkä tarkoittanut pelkästään sinua , vaan teitä on muutama jotka pitää ketjun pinnalla. 
    Kyllä autoalaa koskevat on mielenkiintoisia , vaikka koskisivat omaa merkkiä ja mallia. Nyt ei kyllä osu minullakaan ees liki. Mutta silti kyllästynyt asian jauhantaan.

Lainaus
    Ai 50 miljardia
      :laugh: No senhän on lehtimiehet laskeneet ............vaikka tosiasiassa ne laskee paljonko jokainen juoru minkä julkaisee lihottaa omaa kassaa........

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 23:13
    • Kotkan poikii ilman siipii
    « Vastaus #368 : 23.10.2015 kello on 21:37 »
    Mulla nää pojat ja vävy pojat  oikein nauraa tälle  teitin vääntelylle mokomasta jutusta. Heitä ei kyllä yhtään koko asia tunnu häiritsevän ,nauravat vaan että pilkkumiesten   Ja tojomiesten  paskanjauhantaa.  Niin heillä on  seattii ja volkkarin passattii

Sent from my iPad using Tapatalk

• Kalustoon kuuluva
    • Autossa on pyörät
    « Vastaus #369 : 23.10.2015 kello on 21:50 »
    No heidän ei tartte tai eivät voi lukea .orgia.........
    Luojan kiitos :-X

• Kaikkien kaveri Sr.
    « Vastaus #370 : 23.10.2015 kello on 21:54 »
    No oon oikeesti luetattunut heillä tätä ketjua,kyllä oon monta nauruu kuullu ja kommenttia onko nää oikeesti ihmisii vaiko jotain troillei

• Kalustoon kuuluva
    • Autossa on pyörät
    « Vastaus #371 : 23.10.2015 kello on 22:00 »
    Älä muuta viserrä  ;D

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 13:13
    • Etelä-Pohjanmaa
    « Vastaus #372 : 23.10.2015 kello on 22:35 »
    Joo. En lue itseäni millään tavalla Toyota faniksi vaikka Toyotan omistan.

Itse en aja toyotalla oikeataan yhtään.

Mutta kolme syytä miksi Toyotan omistan.

1. Huollon helppous paikkakunnalla
    2. Jälleenmyyntiarvo
    3. Merkin luotettavuus. (Minulle vielä avoin kortti )

Toyotan ajo-ominaisuudet jne on minulle yksi lysti kun en autolla aja enkä edes ole kyydissä.

Minä vain omistan auton ja yritän päästä sen kanssa mahdollisimman vähällä vaivalla.

• Kaikkien kaveri Sr.
    « Vastaus #373 : 23.10.2015 kello on 22:45 »
    No mun honda täyttää nuo ehdot komeesti, no tänäänhän kävin  katselemassa uutta hondaa ,niin myyjä totesi ettei sillä ole väliä missa huollot on tehty ,vaan kunhan on oikeesti tehty.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:29.11.2025 kello on 13:06
    • Kulkija
    « Vastaus #374 : 24.10.2015 kello on 10:17 »
    Joo. En lue itseäni millään tavalla Toyota faniksi vaikka Toyotan omistan.

Itse en aja toyotalla oikeataan yhtään.

Mutta kolme syytä miksi Toyotan omistan.

1. Huollon helppous paikkakunnalla
    2. Jälleenmyyntiarvo
    3. Merkin luotettavuus. (Minulle vielä avoin kortti )

Toyotan ajo-ominaisuudet jne on minulle yksi lysti kun en autolla aja enkä edes ole kyydissä.

Minä vain omistan auton ja yritän päästä sen kanssa mahdollisimman vähällä vaivalla.

No nyt on niin tarkkaan minun ajatukset kirjailtu, että riittäisi pelkkä  Thumb .

Sillä lisäyksellä, että emäntä tykkää ja kokonaiskustannukse t ovat mahdollisimman alhaiset.

--------------

Sen minä ymmärrän, että monet rakastaa kauniita naisia tai jotain muuta mielekästä asiaa, kuten minä reissaamista. Vanhat autot ja niiden entisöinti on kanssa hieno harrastus. Mutta että arkinen kulkuväline herättää tällaisia intohimoja vailla mitään käytännön merkitystä elämään, niin voe hyvänen aeka.  :o