Mitä väliä sillä on ? Hei itse jankutat ja minä korjasin sinun virheellisen tiedon. Mutta minä en tiedä mitä pumppuja sinun volvoissasi on upotettu.. Tuo VW motti on hieman lujempi.. Taannehtivainen perintä olisi ehdottoman väärin jos ollaan maksettu verot sen mukaan kun ne on säädetty maksettaviksi. Jos jostain syystä päätetään muuttaa verotusta ja veroperuste muuttuu, niin suomessa on ollut käytäntö että kuluttaja maksaa kevyemmän mukaan.Väärinhän se olisi juu periä taannehtivasti.... Minä vaan kun en luota enää tämän maan päättäjien oikeudenmukaisuutee n. Pessimisti ei pety sanotaan. Maamme laulussakin sanotaan "On maamme köyhä ja siksi jää". Jostainhan ne pelimerkit on kerättävä, niin miksei sitten maan hiljaisilta. ![]() Eipä ole enää noita ongelmia saksalaisten autojen kanssa, olen jo kokenut VW helvetin, (siksi pääsen varmaan taivaaseenkin), mutta nyt pihalla on kaksi Fiattia ja olo huoleton. Fiatilla ei ole tällaisia isoja mokia ollut, niin kuin oli Toyotallakin oli jenkeissä.
Onhan tätä päästöjen huijausta tehty aina,minäkin kun vien leimaan vokkelon,30 vuotias,niin aina pumppu pienemälleen,ja niillä arvoilla ei voi ajaa,joten leiman jälkeen taas entiselleen,olen varmaan ympäristö rikollinen,käyn joskus Lapissa,nyt neljä vuotta telakalla !
^
Ihan sama homma oli mulla vm -90 Jetan kanssa, siitä piti vielä tulpata amerikkalaiset alipaineella toimivat säätimet. Ei kaduta!! Vosun kotimainen maahantuoja ei ilmeisesti pahemmin kommentoi asiaa..
Eipä noilla maahantuojilla ole yleensäkään valtuuksia kommentoida tuollaisissa asioissa. Eikä varmaan mitään ensinäden tietoakaan minkä perusteella kommentoisi.
Lähetetty minun SM-A300FU laitteesta Tapatalkilla Jep, saattaa se olla viisauttakin , että odotellaan päämajan virallista kannanottoa .
Maahantuojalla tai sitä edustavalla henkilöllä ei taida juurikaan olla voitettavaa kommentoimalla. Globaalisti ei ole juurikaan merkitystä, kuinka hyvän meriselityksen joku täällä peräpohjolassa paikallisille keksii.
Toisaalta oikeastaan kaikki viestintä mikä poikkeeaa yhtiön virallisesta (tulevasta) linjasta on varmasti huonoa, maahantuojalle tai sen edustajalle. Kannattaa siis vaan rauhassa odotella, että kerrotaan miten hommaa ruvetaan globaalisti edistämään. Jostainhan ne pelimerkit on kerättävä, niin miksei sitten maan hiljaisilta. Ai sori, en ymmärtänyt ajatusta heti sarkasmiksi. Jokainen aikanaan TÜv:in todistuksen hankkinut ja päästömerkinnän rekisteriotteeseen saanut joutuu yhä pelkäämään, koska ne hylätään ja peritään taannehtivasti, ja kuinka pitkältä ajalta. Siksi(kään) ei sen, jolla sanottu onni on, kannata pitää turhaan liikennekäytössä.
Uskoktko että taannehtivasti tuon veloittaisivat? Otetietojen mukaan nuo veloitetaan automaattisesti ja kun arvo muuttuu tietokantaan niin sen uuden arvon mukaan mennään siitä hetkestä eteenpäin. Sveitsi torppas uusien vosujen myynnin:
http://www.hs.fi/autot/a1305988369109?ref=hs-autotekniikka-2 Uskoktko että taannehtivasti tuon veloittaisivat? Otetietojen mukaan nuo veloitetaan automaattisesti ja kun arvo muuttuu tietokantaan niin sen uuden arvon mukaan mennään siitä hetkestä eteenpäin.Se nyt ei vaan ole uskon asia... Tuskin niin järjetöntä "takaisinperintää" kukaan päättäjistä ehdottaa, mutta päättäjiin ei ole enää kyllä luottamista. Moraali on aika kaukainen käsite. |