Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Mobiilitalo
kimi:
^ Itse olen hiukan eri mieltä noitten isojen vaunujen yleisyydestä ja niitten käytöstä reissaamiseen. Järeä paku veturina ja iso vaunu perässä yhdistelmiä näkee yllättävän paljon liikenteessä ja määrä kasvaa koko ajan. Selkeä vähemmistö kuitenkin, mutta kyllä niilläkin reissataan. Auton henkilömäärä rajattu kolmeen ja yleensä pariskunta kahdestaan hytissä.
Sama ilmiö autoissa ja harvoin niillä isoimilla perhe liikkuu vaan kaksi aikuista.
Millaisella kokoonpanolla Tiina on liikkeellä.
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 17.09.2015 kello on 11:42 ---Järeä paku veturina ja iso vaunu perässä yhdistelmiä näkee yllättävän paljon liikenteessä ja määrä kasvaa koko ajan.
--- Lainaus päättyy ---
No sitä samaa ollaan tässä itsekin pähkitty, joskos talon ha vaihtuisi pa:ksi ja näin mm. disuvero tippuisi murto-osaansa ynnä tavaratilaan saisi tuon mamman sähköpyörätuolinkin aina sitten mukaan. Ja tosiaan vetokykyä se 2tn, niin perään saisi vielä kunnon kopinkin jos/kun tuota kausipaikkaa aletaan jossain vaiheessa suunnittelemaan. Ja näin myös Milleri vaihtuisi vaunuun, ynnä sitä myöten myös tuon caravan-kalustonkin ylläpitokulut tipahtaisi 8)
K.E.V:
Mun Transporterilla saa kiskoa 2500 kiloa.
Hyvin sillä tulee koppi perässä vaikken ole paljoa vetänytkään sillä.
2-h ohjaamo on vielä mukavampi kuin 3:n ja ruutia tarpeeksi TDI koneisessa.
On vielä kiinteä navi ,ilmastointi, takatilan vesikiertoinen lämmitys , 2x polttoainelämmitin ,vakionopeussäädin jne
Tuon voisi myydäkin kun tavallaan turhana ;)
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 17.09.2015 kello on 12:37 ---Mun Transporterilla saa kiskoa 2500 kiloa.
Hyvin sillä tulee koppi perässä vaikken ole paljoa vetänytkään sillä.
2-h ohjaamo on vielä mukavampi kuin 3:n ja ruutia tarpeeksi TDI koneisessa.
On vielä kiinteä navi ,ilmastointi, takatilan vesikiertoinen lämmitys , 2x polttoainelämmitin ,vakionopeussäädin jne
Tuon voisi myydäkin kun tavallaan turhana ;)
--- Lainaus päättyy ---
Tarkoitatko että tuossa on ruutia tarpeeksi myös Tiinan 3000-3500 kilon kontin kiskomiseen? Voisin epäillä ettei ole mielekästä :laugh:
K.E.V:
En usko, eikä muutenkaan tuo Tiinan juttu ole mielekäs i.m.h.o ;)
Siis ideaahan siinä on, mutta tuollaisen siirteleminen Thumbd
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta