Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Absolutistien elämä on tylsempää kuin alkoholia käyttävien elämä?

<< < (11/27) > >>

Naussi:
Mä loukkaanuin, kun joku kirjoitti, että Soliferi on hyvä. Mulla Hobby
Mä loukkaannuin, kun joku sanoi että Bmw on juppiauto. Musta se vaan käytännöllinen ja tehokas 4-veto.
Mä loukkaannuin kun joku sanoi että moottoripyöräilijät on kaahareita ja kuuluvat vähintään rosvojoukkoon.
Mä loukkaannuin kun joku ei tervehdi alueella.
Mä loukkaannuin kuin joku tervehti alueella ja ei ollut karavaanari, kait joku mökkiläinen.
Mä loukkaannuin kun joku sanoo, että karvaanari on numeroitu juoppo.
Mä loukkaanuin kun luontoon ei saa pissiä.
Mä loukkaanun kun tämä ei ole kait äidinkielellisesti oikein kirjoitettu.
Oikeesti.....  mä koen jo myötähäpeää

kaarina:
Heitän tähän vielä yhden näkökulman ennen kuin siirryn muihin hommiin.

Ajatellaan tilanne niin päin että siihen ekaan keskusteluun Alanin komnemtin tilalle minä olisinkin heittänyt kommentin, missä olisin todennut että " Mun mielestä alkoholia käyttävien elämän on paskempaa, jää moni ilo kokematta" niin käsi sydämelle, olisitteko kaikki te, jotka nyt puolustatte Alanin kommentin oikeutusta ja kerrotte minun mm, muuttaneen neutraalin keskustelun henkilöön käyväksi ja agressiiviseki, olleet vastaavasti minun puolellani ja kehoittaneet minun laillani reagoivan Alanin (fiktiivinen esimerkki) rauhoittumaan ja ymmärtämään, että ei Kaarina osoittanut  sanojaan kellekään vaan tuumaili vain retorisesti asioita, ja kertoneet Alanin olevan se, joka muuttaa neutralin keskustelun agressiiviseksi ja henkilöön käyväksi?? Eli olisittteko kaikki nyt Alanin leiriin siirtyneet olleet tuossa kertomassani ajatusleikissä vastaavasti minun takanani??

Niinhän teidän olisi pitänyt olla, siitä huolimatta mitä mieltä olette alkoholin käytöstä, sillä siitähän tässä ei ole kysymys vaan siitä, miten on "lupa" hyvässä keskustelussa toimia.

Ja he, jotka nyt näkevät asian laillani, oiisivat luonnollisesti tuossa tapauksessa minua vastaan, sillä heidän mielestään ei edelleenkään olisi korrektia, oikein eikä kohtuullista väittää tietävänsä toisen elämän laatua olematta tämän pään sisällä.

Pienenä pohdintana vain tämä...

t.Kaarina

kaarina:
Kimi, minä nimenomaan kirjoitin

"Mitkä nautinnot täysraittiilta jää kokematta? Ja millä perusteella ja millä kokemuksella vaikka minun elämäni on sinun elämääsi tylsempää??

Kysynpä vain.......Alanilta, joka näin väittää."

Mikä ihme tuossa oli väärin toimittu?

Jos nimerkki Alan kertoo täysraittiiden elämän olevan tylsempää, miksi en saisi kysyä nimerkki Alanilta miten elämäni on tylsempää?

t.Kaarina

Hauho:
Minun on vaikea pyytää anteeksi omaa tyhmyyttäni.

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Hauho -  3.09.2015     kello on 16:05 ---Minun on vaikea pyytää anteeksi omaa tyhmyyttäni.

--- Lainaus päättyy ---
Ethän sinä mitään väärä ole tehnyt,tuonnu vaan oman kantasi tähän keskusteluun...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View