Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Absolutistien elämä on tylsempää kuin alkoholia käyttävien elämä?

<< < (10/27) > >>

Koivumutkan herra:

--- Lainaus käyttäjältä: kaarina -  3.09.2015     kello on 13:59 ---
Minun mielestäni Alanin lause  "Mun mielestä täysraittiiden elämä on tylsempää, jää moni nautinto kokematta." ei ole retoorinen eikä "ei kehenkään kohdistuva". Se kohdistuu nimenomaan KAIKKIIN täysraittiisiin ja minä satun olemaan yksi heistä, jolloin se kohdistuu sekä minuun että kaikkiin muihin täysraittiisiin. Miten ihmeessä tämän asian saa muuksi käännettyä???

t.Kaarina

--- Lainaus päättyy ---

Samaa mieltä Kaarinan kanssa.

Haapaniemen Paroni:
Tämä on minun mielipide,mitä Alan kirjoitti,niin se oli täyttä asiaa eikä kohdistettu kenellekään henkilokohtasesti!

kaarina:
Eli kaikkien teidän, jotka kerrotte että Alanin kommentti ei ollut kohdistettu kehenkään, mielestä esim seuravat lauseet "juutalaiset ovat vääräuskoisia, homot ovat pervoja, sosiaalitukien nauttijat ovat yhteiskunnan loisia, kaikki mustalaiset ovat rikollisia ja alkoholia käyttävät ovat huonoja vanhempia ja rooliesimerkkejä lapsilleen"....eivät ole kohdistettuja kehenkään ja jokainen , joka noista älähtää on se, joka muuttaa retorisen, kevyen pohdiskelun henkilökohtaiseksi ja agressiiviseksi keskusteluksi.

Kellekään teistä ei siis tule mieleen, että jonkun em. lauseen esittäjä olisikin agressiivinen ja henkilöön käyvä?

Jos tulee, niin voin kertoa että Alanin lause on aivan vastaava.

On siis ihmisarvoa loukkaavaa määritellä ulkoapäin toisen elämän laatua.

Enkä muuten ole yksin näkemysteni kanssa, olen saanut asian tiimoilta myös henkilökohtaista postia, kaikki eivät jaksa/halua osallistua tähän ketjuun.

t.Kaarina

Ja ettei tule kenellekään epäselvyyksiä, esimerkkilauseet EIVÄT ole omia mielipiteitäni.

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: kaarina -  3.09.2015     kello on 14:37 ---Eli kaikkien teidän, jotka kerrotte että Alanin kommentti ei ollut kohdistettu kehenkään, mielestä esim seuravat lauseet "juutalaiset ovat vääräuskoisia, homot ovat pervoja, sosiaalitukien nauttijat ovat yhteiskunnan loisia, kaikki mustalaiset ovat rikollisia ja alkoholia käyttävät ovat huonoja vanhempia ja rooliesimerkkejä lapsilleen"....eivät ole kohdistettuja kehenkään ja jokainen , joka noista älähtää on se, joka muuttaa retorisen, kevyen pohdiskelun henkilökohtaiseksi ja agressiiviseksi keskusteluksi.

Kellekään teistä ei siis tule mieleen, että jonkun em. lauseen esittäjä olisikin agressiivinen ja henkilöön käyvä?

Jos tulee, niin voin kertoa että Alanin lause on aivan vastaava.

t.Kaarina

Ja ettei tule kenellekään epäselvyyksiä, esimerkkilauseet EIVÄT ole omia mielipiteitäni.

--- Lainaus päättyy ---
Ota Kaarina löysin rantein,eläkkä ota suotta tressiä. Ei täälä ketään mollata henkilökohtasesti,ellei ole aihetta!

kimi:
Pikaisesti taas
Alan kirjoitti mielipiteensä yleisellä tasolla. Olisi ollut ok vastata siihen lainamalla teksti ja kommentoida se jopa mainita Alanin esittämänä. Kaarina, sinä kohdistit vastauksesi suoraan henkilöön ei asiaan ja sen olen koittanut tuoda julki.
Täällä kuten muillakin foorumeilla keskustellaan asiasta eikä osoitella nimimerkkejä sormella.
Siirsit siis keskusteluun henkilöön etkä pysynyt yleisesti hyväksyttyjen käytöstapojen mukaisessa kirjoittelussa. Kyllä asian saa sanottua niin että se epäsuorasti osuu johonkin, tuskin tuo Alanin kommentti silti oli tarkoitettu loukkaavana.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View