Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Absolutistien elämä on tylsempää kuin alkoholia käyttävien elämä?

<< < (4/27) > >>

Alan:
Alkoholin juominen on Suomessa valtiovallan lypsylehmä ja jo alkoholin kohtuukäyttäjä lähes rikollinen.

Noista selviää, kun ostaa alkoholinsa muualta eikä suostu syyllistymään. Mutta varansa kannattaa pitää, viina on viisasten juoma, eikä sovi kaikille.

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: kaarina -  2.09.2015     kello on 21:36 ---Kylläpä alkoholin juominen on Suomessa melkoisen pyhä lehmä...

t.Kaarina

--- Lainaus päättyy ---

Nyt voisit kyllä selventää

kaarina:
Heko heko, kyllä Suomessa paha ihminen on se, joka ei alkoholia juo ja sanoo sen ääneen. Senhän tämä ja tätä edeltävä ketju on osoittanut.

Sitä juuri tarkoitan Kim, että varsinainen tabu on alkoholi maassamme, aihe, mihin ei saisi pitkällä kepilläkään kajota ainakaan selllainen joka sanoo elämänsä olevan mahtavaa ilman alkoholia, eikä suostu ottamaan vastaan väitetttä, minkä mukaan hänen elämänsä olsi tylsempää kuin alkoholia juovilla. Sanotaan vielä että relaa hiukan.....

Niin, enkä siis alkoholin käyttöön enkä alkoholiin ole kirjoituksissani edes kajonnut :)

Ihan kuin sen sanominen, ettei juo alkoholia, olisi jotenkin moralisoivaa ja toisia (=alkoholia juovia) syyllistävää tai jotain muuta ihmeellistä.

t.kaarina

hartsakoski:
Kyllä hävettää seurata tätä keskustelua,aikamiehet lällättää kuin pahaiset penikat >:D.
Koittakaa nyt joku taso kuitenkin pitää,vaikka joku asioista eri mieltä onkin.
Mun puolesta kukin saa ottaa sen verran kuin haluaa,itse vastaa asioistaan.
Itse en ota,eikä kukaan pysty siihen mua pakottamaan.
En tunne olevani mitenkään vammainen tai poikkeava kun en ota,eiköhän tuo ole jokaisen henk.koht.asia?
Hyvää yötä kaikille tasapuolisesti.

Naussi:
Alanille hatun nosto. Itse olisin jo bannannut pahimman(t) agitaattorit :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View