Kuvathan aina kiinnostaisi, sen verran reippaasta tuunauksesta on kyse jotta kuvista avautuisi enempi.
|
Kuvathan aina kiinnostaisi, sen verran reippaasta tuunauksesta on kyse jotta kuvista avautuisi enempi.
Kuvathan aina kiinnostaisi, sen verran reippaasta tuunauksesta on kyse jotta kuvista avautuisi enempi.joo pitää yrittää ett muutki ymmärtää mitä oon tekemäss... mutt höpöttäjän sannoin ,tää ei oo toyomiesten kateltavvaa ......... mutt höpöttäjän sannoin ,tää ei oo toyomiesten kateltavvaa Antaa höpöttäjän pitää nuo toyota antipatiat itsellään. ......
Lainaus käyttäjältä: ***** joo pitää yrittää ett muutki ymmärtää mitä oon tekemäss... mutt höpöttäjän sannoin ,tää ei oo toyomiesten kateltavvaa Aivan. Ei Rölli ole touotamies. Näkeehän sen jo kulkimesta. Niin, ja puuhastella pittää. Sanoisit edes mersumies niin ymmärtäisin paremmin, toyotahan on rahvaan auto.
![]()
kaaheita riekii auton kylkeenKyykky jumpan lopetus reikiä teit näköjään. ![]()
Kyykky jumpan lopetus reikiä teit näköjään.Nimen omaan, mun mielest jääkaapille ei oo tyhmempää paikkaa kuin lattia ellei kaappi oo noin kaksmetrii korkee ![]() Alhaalla olevassa jääkaapissa on toki hyviäkin puolia pienessä kulkineessa. Pöydän ääressä istuessa ei tarvitse tehdä kyykkyjumppaa, koska ylettää avata jääkaapin oven ja ottaa sieltä tavaraa ruokapöytään. Myös pieni ukin kulta voi ottaa välipalan ihan itse kaapista.
Kumartelu ja kyykkyjumppa tekevät hyvää kropalle. ![]()
Alhaalla olevassa jääkaapissa on toki hyviäkin puolia pienessä kulkineessa. Pöydän ääressä istuessa ei tarvitse tehdä kyykkyjumppaa, koska ylettää avata jääkaapin oven ja ottaa sieltä tavaraa ruokapöytään. Myös pieni ukin kulta voi ottaa välipalan ihan itse kaapista.hyvääänse tekee va tuntuu pahalta ![]() Ja täss mun versiossa yltää soffan nurkalla istuissa ottaan jääkaapista jotai
Onko tiski lavuaaria jo suunniteltu asennettavaksi
![]()
Jos oikeen tarkkaan katsoo niin tuossa pöydällä oleva törkykasa on altaassa, allas vaihtu viimemetreillä asennuksen alkaessa..
Jos oikeen tarkkaan katsoo niin tuossa pöydällä oleva törkykasa on altaassa, allas vaihtu viimemetreillä asennuksen alkaessa.. Katos niinpäs muuten onkin ![]() |