ny ois taas aikaa haaveilla rojektin jatkamisesta, siin yks väliseinä elementti puristumassa ilmanpaineen avulla
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
Hetkinen, mitä siis puristat paineella?
Ethän ole unohtanut niitä piipun kauluksia? 
ny ois taas aikaa haaveilla rojektin jatkamisesta, siin yks väliseinä elementti puristumassa ilmanpaineen avulla Hetkinen, mitä siis puristat paineella? Ethän ole unohtanut niitä piipun kauluksia? ![]() ^tarkotti Rölli varmaan alipainetta.
Hetkinen, mitä siis puristat paineella?elementti pussiin ja sinne niin hyvä tyhjiö ku kohtuuvella saa ni ilmanpaine toimii puristimena... ja en oo unohtanu sua va en oo löytäny sitä työkalua millä huullos tehään..... elementti pussiin ja sinne niin hyvä tyhjiö ku kohtuuvella saa ni ilmanpaine toimii puristimena... Minun suhteen ei paniikkia. Teetkö siis itse elementin osista?
Minun suhteen ei paniikkia. Teetkö siis itse elementin osista?juu molemmin puolin neljänmillin vaneri kahenkymmenen millin rimat ympäriinsä ja yks keskellä ja täyteaineena finfoam, joka väliin liima ja puristus tulee kevyt ja tukeva seinä kestää sängynpäävys ottaa vauhtia ![]() juu molemmin puolin neljänmillin vaneri kahenkymmenen millin rimat ympäriinsä ja yks keskellä ja täyteaineena finfoam, joka väliin liima ja puristus tulee kevyt ja tukeva seinä kestää sängynpäävys ottaa vauhtia No tulihan sieltä se oikeakin syy moiseen puuhasteluun. Eli teet potkulautaa. No tulihan sieltä se oikeakin syy moiseen puuhasteluun.Siit voi ottaa vauhtia ![]()
Kivaa seurailla kun sun suunnitelmat etenee. Vaikka ihan käyttökelpoinen peli oli jo kun siihen sain tutustua.
Keväämmällä sit toivottavasti poikkeet taas Leppiksellä Lepiksessä 😊
Sen siit saa kun alat kaivamaan
![]() No parempi tulee kuin uutena
Äit vainaa kans entiwanhaan syytti minua siitä, että kaikki pitää ensin purkaa....
![]()
Ja huomasitteko ei olut tölkkejä ei viinapulloja eokä ees paukku lassii
![]() |