rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Vakuutuskilpailutusta.  (Luettu 14416 kertaa)

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:33
  • Kotkan poikii ilman siipii
Vs: Vakuutuskilpailutusta.
« Vastaus #15 : 14.08.2015 kello on 23:01 »
Nää hinnat on hatusta temmattuja, mutta kuitenkin suhteessa mun vakuutuusmaailmaan, jotenkin tuntui että ifin 150€ laskussa siitä ett tuo adria seisoo tossa nurkalla liikeenteestä poistettuna,niin turvassa se silloin maksoi 70€
Ei näissä hinnoissa ole oikeeseenelämään kuin jokunen eku, mutta hyviä sopimuksia saa jos vaikka laittaa kopion edellisen vak, yhtiön hinnoista ja kattavuudesta. . Tai jotain mitä huomenissa yritän selvittää onhan viimeinen loma päivä tai jotain

Sent from my iPad using Tapatalk

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:13.07.2020 kello on 23:37
« Vastaus #16 : 14.08.2015 kello on 23:33 »
Vertailin kevättalvella kirjallisella kyselyllä vakuutusyhtiöiden hintoja. Ei niistä täysin vertailukelpoisia saanut, koska minun ehdot ei käyneet, kun heillä jokaisella on omat ehtonsa.
Lähitapiola oli halvimpien joukossa, ja koska se on korvannut reilusti minun aika sotkuisen vahinkoprosessin Venäjällä samoin Espanjassa ja Kasko jutun Suomesta, jatkoin sopimusta heidän kanssaan Pohjanmaalla vaikka olen muuttanut Pohjoispohjanmaalle .

Tärkeää on vahingon jälkeinen käyttäytyminen. Silloin ei tarvita enää lisänä korvauksen riitelystä johtuvaa tressiä.

Olen lukenut ja kuullut aika ikäviä korvauksien hoitotapoja jostain jossitteluyhtiöstä. Näyttää siltä että usein yhtiöt korvaavat pienet vahingot vaikka vain puhelinsoitolla. Se on niille tosi hyvää ja halpaa puskaradiomainontaa . Suuremmissa asioissa evätään röyhkeästi oikeutettu korvaus. Näin meinasi minulle vesivahingossa käydä toistakymmentävuott a sitten vanhassa Pohjolayhtiössä. Vasta kun kun uhkasin haasteella sain korvauksen.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:12.04.2018 kello on 18:08
  • Internet on loistava keino päästä nettiin.
« Vastaus #17 : 15.08.2015 kello on 01:50 »
Meillä vakuutukset Lähi-tapiolassa. Keväällä soittelivat Ifistä ja tyrkyttivät aikaa vakuutusten päivittämiseen. Mentiin sitten kuuntelemaan vakuutus keikarin juttuja, oli sen verran huonot jutut että ei tarvinnut yhtiötä vaihtaa. Tässä vanhassa firmassa päästään paljon halvemmalla. Korvaus puoli on toiminut hyvin, ainakin sen yhden kerran, kun Urpo (nimeä ei ole muutettu) ajoi parkkihallissa Volvon kylkeen.

• Matkailija
  • Viimeksi paikalla: 7.02.2017 kello on 21:08
« Vastaus #18 : 19.08.2015 kello on 08:24 »
Harrastaako kukaan autonsa / vaununsa vuokraamista ulkopuolisille? Yritin kysellä sellaista vakuutusta, että se kattaisi tuollaisen vuokraustouhunkin, mutta tuntui olevan vaikeeta. Henkilöasiakkaan puolella sekä fennia että lähitapiola sanoi, että normaali kasko ei korvaa vuokrauksessa aiheutuneita vahinkoha ja molempien yhtiöiden yrityspuolen myyjät sanoivat, että jos vuokraus on vain satunnaista, niin kyllä normaalikin vakuutus korvaa. Petos ja kavallusvakuutuksia ei toki ole saatavissa henkilöpuolelta, mutta yrityspuolella hinnat ovat sitten huomattavasti korkeampia, tosin kumpikaan noista ei edes hintaa kertonut, kun sanoivat vaan ettet tarvitse. Tarttis varmaan saada kirjallisena jos autoa joskus vuokraisi jollekkin...

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:10.03.2022 kello on 18:27
  • Jo vain !
« Vastaus #19 : 18.02.2016 kello on 08:45 »
IF saa jäähyväiset tällä päivämäärällä  ^-^
Lähi-Tapiolan vakuutukset tulee seuraavaksi noin 500€ halvemmalla vuodessa .
Ihan prikulleen samanlaisiahan nuo vakuutukset ei ole ,eikä tarvitsekkaan .
Mm paljon laajempi henki-ja tapatusmavakuutus sekä matkavakuutus kotivakuutuksen yhteydessä kuin If:llä ja halvemmalla .
Motskarin vakuutuksessa suurin yksittäinen ero ,lähes 300€ vuodessa.
Ja sitten saapi S-bonuksia syötäväksi :)

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:36
« Vastaus #20 : 18.02.2016 kello on 09:44 »
Mulla on tulossa LähiTapiolassa vakuutusmaksut maksuun vuodeksi eteenpäin. Toisessa autossa mulla on loistokasko 70% bonuksilla ja maksuerittelyssä näkyy loistokaskon lähtöhinta olevan aika tarkkaan 900 euroa. Sen alla lukee Bonus 70% -336 euroa (muistaakseni) eli ei lähelläkään 70%. Kyselin että miksi näin ja sain vastauksen että bonusalennus lasketaan jostain kaskon kolariturvaosuudest a eikä koko summasta. Että semmonen 70% bonus.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:42
  • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
« Vastaus #21 : 18.02.2016 kello on 10:26 »
Että sattuikin olemaan  Lähitapiolan kaskon muutosvakuutuskirja vieressä, niin pitipä katsoa.
Laaja esinevakuutus 1125,93. Bonus 30,00%, 337,78.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:10.03.2022 kello on 18:27
  • Jo vain !
« Vastaus #22 : 18.02.2016 kello on 12:10 »
Mulla on tulossa LähiTapiolassa vakuutusmaksut maksuun vuodeksi eteenpäin. Toisessa autossa mulla on loistokasko 70% bonuksilla ja maksuerittelyssä näkyy loistokaskon lähtöhinta olevan aika tarkkaan 900 euroa. Sen alla lukee Bonus 70% -336 euroa (muistaakseni) eli ei lähelläkään 70%. Kyselin että miksi näin ja sain vastauksen että bonusalennus lasketaan jostain kaskon kolariturvaosuudest a eikä koko summasta. Että semmonen 70% bonus.
Samalla lailla epäilin taannoin laskutaitoani ja että mitä prosentteja ne ovat .
Nyt katson vain vuosimaksua ,olkoon mainospuheet mitä lystää.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla: 5.12.2025 kello on 13:13
  • Etelä-Pohjanmaa
« Vastaus #23 : 18.02.2016 kello on 13:50 »
Fennia ei ilmoita lähtöhintaa. Fennia kasko 70 % bonus  200 € vuodessa Volvo V70 sis. lasivakuutus  €. Omavastuu 200 €

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 4.12.2024 kello on 17:34
  • AUDI Q5 quotro 2.o Tdi Renaut clio vm 15 Hobby540
« Vastaus #24 : 18.02.2016 kello on 19:57 »
minä siirsin kaikki vakuutukset tapiolasta fenniaan syynä hinta.kun fenniassa sf.karavaanarit saa jonkunlaisen alennuksen joka on suurempi kun tapiolan s boonus etu.kannataa kysyä tarjous meillä säästö vuodessa noin tonni Thumb

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:22.03.2025 kello on 09:34
« Vastaus #25 : 18.02.2016 kello on 21:39 »
Suurin säästö syntyy kun on ihmisiksi, eikä kiirehdi ja pitää vain pakolliset vakuutukset..... :o :o

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:33
  • Kotkan poikii ilman siipii
« Vastaus #26 : 18.02.2016 kello on 21:42 »
minä siirsin kaikki vakuutukset tapiolasta fenniaan syynä hinta.kun fenniassa sf.karavaanarit saa jonkunlaisen alennuksen joka on suurempi kun tapiolan s boonus etu.kannataa kysyä tarjous meillä säästö vuodessa noin tonni Thumb
Pari vuotta sitten ei fennia edes tehnyt mulle tarjousta vakuutuksista,vakuutusmyyjä totesi ettei pysty millään antamaan vakuutuksia sillä hinnalla millä Tapiola ja Turva antoi.
Soittelivat taannoin fenniasta ja totesivat että nyt on hinnoittelu muuttunut,kilpailu kykyiset ehdot ja hinnat, tuleppas kuuntelemaan tarjousta.
Ei sattunut ajat kohilleen joten käymättä jäi, mutta hyvä tietää ett joku on saanut edulliset vakuutukset,jos vaikka joskus kävis tarjouksen hakemassa.

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 3.12.2025 kello on 18:44
  • Ukki
« Vastaus #27 : 19.02.2016 kello on 14:59 »
Fenniassa meillä kikki mitkä sinne saa. YEL ELOssa joka on Tapiolan ja Fennian yhdistymisen jälkeinen läkevakuutusyhtiö.
Fennian edut SFCn ja AL asiakkaille ulkomaanmatkoilla yksi syy ja kun tuolla on ne vakuutukset ollut yli 30v ja kaikki tarvittava hoitunut helposti niin ei edes harkita vaihtoa

Fennian huono puoli on käsittämättömän hidas asikaspalvelu varsinkin vahinkoasioissa, kukaa jaksaa viisi viikkoa odottaa tietoa siitä että asia on käsittelyssä. Todella huono yhtiö.
Oli pakko vaihtaa.

• Vieras
  • Vs: Vakuutuskilpailutusta.
    « Vastaus #28 : 19.02.2016 kello on 16:28 »
    Taitaa fennia olla se vakuutusyhtiö jossa vahinkotilanteessa syntyy eniten ongelmia korvausten kanssa.
    Minä en tuosta yhtiöstä ottaisi vakuutusta vaikka kuinka halvalla myisivät.

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla: 5.12.2025 kello on 13:13
    • Etelä-Pohjanmaa
    « Vastaus #29 : 19.02.2016 kello on 18:57 »
    Juuri fenniasta kokemusta. Kun kersa kaatui astianpesukoneen kannen päälle ja kansi kieroon. Huoltomiehen sai heti kutsua, joka teki arvion. Huoltomies ilmoitti Fennialle ja fennia ilmoitti meille että he toimittavat vastaavan koneen tilalle paikalle asennettuna. Tähän meni viikko koko hommaan. En voi moittia fenniaa.
    « Viimeksi muokattu: 19.02.2016 kello on 20:19 »