Noista en kyllä löydä mitään hyvää 

|
Ekana kesänä hankin kiilat, mutta eipä niitä juurikaan ole tullut käytettyä ehkä 4 kertaa ja kulkine ollu alla jo 5v...tänä kesänä ne oli alla kun yövyimme kaksi yötä Rantasarkassa, yleensä kun vähän kahtomme puskaparkissa niin saapi auton sillai hyvin jotta saa nukutuksi, eikä meillä oo kaasulaitteetkaan kiukutellu ilman kiiloja
Ei oo meillä kiiloja, joskus voisi hankkia jos tulisi vastaan hyvät halvalla. Mutta en ymmärrä vatupassin tarvetta autossa. Luulisi useimmille riittävän perstuntuman mukaan suoraan ajettu auto.
Mulla ei riitä, vaikea arvioida juurikin sivusuuntaa. Ja kuten mainittu, niin en halua päätä nukkuessa alaspäin.
Meillä on kyllä kiilat käytössä tosi usein ja pieni pyöreä vatupassipallukka myös, sivusuuntaa on yllättävän vaikea arvioida ja ainakin meitä vinous häiritsee.
Ja pakkohan niille on peruuttaakin mikäli sillä, miten päin auto parkissa on, mitään merkitsee! Ja eihän ne maastonmuodot ole aina siten, että vain eteenpäin ajaen kiilat toimivat! Ostopalikoiden lisäksi mukana myös pari lankun pätkää eikä aina koko arsenaalillakaan suoraksi saa. t.Kaarina
Ei oo meillä kiiloja, joskus voisi hankkia jos tulisi vastaan hyvät halvalla. HYvät ja halvat saat useammasta lankun pätkästä, kun vaan viistät pään tai molemmat. Sitten riittävän monta päällekkäin niin avot. Meillä käytössä thulen kiilat, sekä molemmistapäistä veistetyt yliajettavat 6cm paksut puupalikat sekä muutama palikka ja laudanpätkä
![]() Niin ja tietysti vatupassi, pää alamäkeen ei voi nukkua elikkäs sivusuuntaan tarkkaa hommaa, pitkittäin taas jos keula on vähänkään korkealla alkaa jääkaappi kettuileen. Aikansa kun hieroo autoa vaateriin, alkaa vaimokin kettuileen ![]()
Aikansa kun hieroo autoa vaateriin, alkaa vaimokin kettuileen Entäs jos anoppikin on matkassa. ? Solmin liinan pätkät "hännäksi" rampin alkuun. Ei karkaa edes talvella. Tuo voisi tepsiä, joku rauta puremaan jäiseen kenttään. Itse tein yksiin kiiloihin roiskeläpistä kielet, ettei ramppi karkaa. Nyt se liukuu pulkkana renkaan alla. Toiset halvat ja hyvät. http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/Tyokalut-ja-korjaamon-varustus/Nostotyokalut/Autoramppi-2-tonnia-2000023040/Mulla on pari kappaletta noita Biltsikan autoramppia jouten . Tulukaa joku hakemaan ne ,korvaushinta on Juhlamokka paketti ,suodatin jauhatus . Ähtärissä Kumminkin työ käyttä Tuurissa . Ei siittä ole kun poronkusema meille. ![]() Mulla on pari kappaletta noita Biltsikan autoramppia jouten . Sinäkö olet kans sitä mieltä, ettei niitä voi käyttää 'kiiloina'? Ja Tuurissa en käy koskaan, miksi pitäisi? On ne tilaavievät mukana, mutta saattaisi tarvita henkilöautojen huoltohommissa.
Ei ole vaan justiin käyntiä Ähtärin suunnalla. ![]() Nythän ois syykin. |