Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

Älylaturi vanhan tilalle, CTEK MXS 5 tai 7 - kirkastuuko vai ei?

<< < (8/9) > >>

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: elwari - 18.08.2015     kello on 17:32 ---Juu ja mulla ei ole Ctekkiä, on 35 vuotta vanha 20 ampeerin Mascot- virtalähde, joka on säädetty hiukan 13.5 voltin päälle :)

--- Lainaus päättyy ---

Miksi säädetty noin alas? Kun on Maskotti niin 14.7 volttia.

Rölli:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 19.08.2015     kello on 21:51 ---Miksi säädetty noin alas? Kun on Maskotti niin 14.7 volttia.

--- Lainaus päättyy ---
ei sitä oo säädetty niin alas, va kun nää älylaturit puottaa latausvirtaa kun jännite nousee ja kun on 3.5 amppeerii jatkuvaa kuormaa niin ei koskaan saa akkuu täyteen

jamppa508:

--- Lainaus käyttäjältä: Rölli - 19.08.2015     kello on 21:42 ---juuri noin toimii kun ei saa akkua täyteen koskaan, mutta puotappa kuorma puoleen amppeeriin niin kun se vihdoin saa akun täyteen kuormasta huolimatta ni heittää pyyhkeen kehiin Thumbd..

--- Lainaus päättyy ---
Epäilen edelleen, etteikö tää toimis  ;D mut kun sunnuntaina tullaan reissusta kotiin, niin jätän yhden 5W:n lampun päälle niin eiköhän sitte viikon päästä saada asiaan selvyys  Thumb

Rölli:

--- Lainaus käyttäjältä: jamppa508 - 19.08.2015     kello on 22:08 ---Epäilen edelleen, etteikö tää toimis  ;D mut kun sunnuntaina tullaan reissusta kotiin, niin jätän yhden 5W:n lampun päälle niin eiköhän sitte viikon päästä saada asiaan selvyys  Thumb

--- Lainaus päättyy ---
toivottavasti sun laturit toimii erillä lailla kun mun Thumb

jamppa508:

--- Lainaus käyttäjältä: Rölli - 19.08.2015     kello on 22:13 ---toivottavasti sun laturit toimii erillä lailla kun mun Thumb

--- Lainaus päättyy ---
Toivotaan, muussa tapauksessa Bilteman myyjä saa "pienen" palauteryöpyn  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View