Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä
Älylaturi vanhan tilalle, CTEK MXS 5 tai 7 - kirkastuuko vai ei?
ose:
Sama Defa jo neljännessä autossa (Bravo), tosi hyvä lohkolämppärin kaverina. Granducassa ei vielä oo kun siinä on Eberi, tekis mieli laittaa niin ois akku iskussa kun eberiä käyttää.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: ose - 17.08.2015 kello on 21:06 --- Granducassa ei vielä oo kun siinä on Eberi, tekis mieli laittaa niin ois akku iskussa kun eberiä käyttää.
--- Lainaus päättyy ---
Ota Eberin sähvöt hupiakusta, niin käynnistykselle jää aina virtaa.
jamppa508:
Nyt on testiä takana 30 tuntia 3.5A kuormaa 90ah:n akussa, minun laskujen mukaan pitäis olla akku jo aika tyhjä, jos ei Bilteman älylaturi latais ;D akun navoissa jännitettä 13.6V Thumb en ainakaan vielä usko täällä olevien CTEC miesten myyntipuheita ;D Bilteman laturin toimimattomuudesta, mut jatketaan testiä
elwari:
--- Lainaus käyttäjältä: jamppa508 - 18.08.2015 kello on 16:53 ---Nyt on testiä takana 30 tuntia 3.5A kuormaa 90ah:n akussa, minun laskujen mukaan pitäis olla akku jo aika tyhjä, jos ei Bilteman älylaturi latais ;D akun navoissa jännitettä 13.6V Thumb en ainakaan vielä usko täällä olevien CTEC miesten myyntipuheita ;D Bilteman laturin toimimattomuudesta, mut jatketaan testiä
--- Lainaus päättyy ---
No sitten se toimii, jos kuorman kanssa jännite pysyy noissa kantimissa Thumb Ovat varmaan sitten kyllästyneet rahoja takaisin vaativiin ihmisiin ;D Juu ja mulla ei ole Ctekkiä, on 35 vuotta vanha 20 ampeerin Mascot- virtalähde, joka on säädetty hiukan 13.5 voltin päälle :)
Edit: Sillälailla voi koittaa kanssa, että laittaa kuormaa lisää ja katsoo, ettei jännite kovin paljon putoa tuosta.
Rölli:
--- Lainaus käyttäjältä: jamppa508 - 18.08.2015 kello on 16:53 ---Nyt on testiä takana 30 tuntia 3.5A kuormaa 90ah:n akussa, minun laskujen mukaan pitäis olla akku jo aika tyhjä, jos ei Bilteman älylaturi latais ;D akun navoissa jännitettä 13.6V Thumb en ainakaan vielä usko täällä olevien CTEC miesten myyntipuheita ;D Bilteman laturin toimimattomuudesta, mut jatketaan testiä
--- Lainaus päättyy ---
juuri noin toimii kun ei saa akkua täyteen koskaan, mutta puotappa kuorma puoleen amppeeriin niin kun se vihdoin saa akun täyteen kuormasta huolimatta ni heittää pyyhkeen kehiin Thumbd..
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta