rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Pikku katumaasturista veturiksi  (Luettu 14233 kertaa)

  • Vieras
  • Vs: Pikku katumaasturista veturiksi
    « Vastaus #15 : 6.08.2015 kello on 11:20 »
    Noita Dusterin hintoja, kun katselee, niin minusta pitävät hyvin hintansa. Suhteessa uuden Dusterin lähtöhintaan, niin käytetystäkin saa maksaa melko hyvin.

    Et ole väärässä.  ;)

    http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288627131274.html

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:06
    • Kotkan poikii ilman siipii
    Vs: Pikku katumaasturista veturiksi
    « Vastaus #16 : 6.08.2015 kello on 11:25 »
    No tässä nopeesti yritän olen tallinnanpaatissa. No meillä on 5 dasiaa nyt ne on kovemmalla käytöllä mutta muutama oli ihan normikäytöllä elikkä 20-100 km päivässä herrain ja mun käytössä. Ei mitään poikkevaa käyttötapaa joka voisi aiheuttaa vikoja. Mutta oli ne missä käytössä tahansa niin samat viat niihin tuli vuorollaan. Jos yhdestä meni pyöränlaakeri niin heti tietää että kohta menee toisista ja kohta toinenpyörä  jne. Ja tosiaan varaosien saanti on todella hidasta vaikka meilläkin sitä hoitaa volvoliike.
    Hei palataan asiaan viikonloppuna kun taas olen maisemissa.

  • Vieras
  • Vs: Pikku katumaasturista veturiksi
    « Vastaus #17 : 6.08.2015 kello on 11:41 »
    ... olen helvettini siltä osin jo kärsinyt.

    Jonka Ford sitten viimeistelee täydellisesti.  ;)

    Jeps, tämä oli sitten se pakollinen heitto jonka automies varmasti on kuullut.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:05
    • Kulkija
    Vs: Pikku katumaasturista veturiksi
    « Vastaus #18 : 6.08.2015 kello on 12:18 »
    Jonka Ford sitten viimeistelee täydellisesti.  ;)

    Tuskinpa, vaikka on ollut oikeasti kovalla käytöllä. Toisin kuin suomisuvireissaajie n viatit.

    Fiattien kanssa olen lähinnä helvettini kokenut, ja yhden Opelin.

    Nyt ei puhuta matkailuautoista, mutta niihinhän ei laadukasta alustaa ole olemassakaan. Tai on, mutta vain pieneen autoon.

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:10.04.2022 kello on 08:56
    Vs: Pikku katumaasturista veturiksi
    « Vastaus #19 : 6.08.2015 kello on 12:56 »
    Olikos se niin että Arskan kokemus on bensadusterista, olisiko diisseli alustaltaankin jämerämpi?

  • Vieras
  • Vs: Pikku katumaasturista veturiksi
    « Vastaus #20 : 6.08.2015 kello on 13:03 »
    Ei ole ainakaan noin merkittäviä eroja bensa ja diesel-Dustereiden välillä Dacia foorumin mukaan.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:35
    Vs: Pikku katumaasturista veturiksi
    « Vastaus #21 : 6.08.2015 kello on 14:02 »
    Kyllä Dacia on merkki joka minulla jäisi kauppaan. Paljon on kaverin kaiman kummin juttuja kuulunut ja Arskan kertomukset täydentävät kertomuksia.
    Mielikuvilla autoja myydään ja merkkiliike pystyy ylläpitämään korkean jälleenmyyntiarvon jos tehdas tukee tällaista toimenpidettä. Tuota tukee myös omistajien merkkiuskollisuus, muualta ei saa samaa kuin merkkiliikkeessä vaihdossa samaan merkkiin.
    En ole katsonut miten nuo on hinnoteltu ja löytyykö liikkeiden välisiä eroja vai onko tuokin vaan mielikuva jälleenmyyntiarvost a.

    Kauppakassina tuo näköjään toimii kuitenkin ja ehkä merkki on sellainen että ostajakunta hakee nimenomaan kevyeen vähäkilometriseen ajoon autoa. Paljon ajavat ja esim. vaununvetäjät etsivät sitten muilla kriteereillä.

  • Vieras
  • Vs: Pikku katumaasturista veturiksi
    « Vastaus #22 : 6.08.2015 kello on 14:14 »
    Kyllä Dacia on merkki joka minulla jäisi kauppaan..

    Samoin minäkin aikoinaan ajattelin mutta olen muuttanut sittemmin käsityksiä eikä se johdu vain siitä syystä että sellainen nyt sattuu pihassa olemaan.  :D


    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:35
    Vs: Pikku katumaasturista veturiksi
    « Vastaus #23 : 6.08.2015 kello on 14:16 »
    Samoin minäkin aikoinaan ajattelin mutta olen muuttanut sittemmin käsityksiä eikä se johdu vain siitä syystä että sellainen nyt sattuu pihassa olemaan.  :D

    Ei tietenkään eihän se silloin teillä olisi

  • Vieras
  • Vs: Pikku katumaasturista veturiksi
    « Vastaus #24 : 6.08.2015 kello on 14:23 »
    Ei tietenkään eihän se silloin teillä olisi

    Kyllä se olisi jo vaihtunut jos ei vaimo olisi tyytyväinen, kukapa sitä nyt ajaisi autolla josta ei pitäisi ?

    Vaimolla on tapana hankkia se mikä tuntuu hyvältä, mä ostin taas Toyotan kun se nyt on Toyota, eihän siinä muuta vaihtoehtoa silloin ole.  ;)

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:35
    Vs: Pikku katumaasturista veturiksi
    « Vastaus #25 : 6.08.2015 kello on 14:30 »
    Tuohon mielikuvaan vielä.
    Meille ei ikimaailmassa Fiattia ostettaisi, kuitenkin olen saman knsernin Alfalla ajanut 60 000km ja jopa harkitsen sen pitämistä vielä.
    Pitkälti samaa tekniikkaa, kuitenkin merkit antaa minulle täysin erilaiset mielikuvat. Ja ajo-ominaisuuksien takia tuon pidän.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:05
    • Kulkija
    Vs: Pikku katumaasturista veturiksi
    « Vastaus #26 : 6.08.2015 kello on 15:05 »
    Samoin minäkin aikoinaan ajattelin mutta olen muuttanut sittemmin käsityksiä eikä se johdu vain siitä syystä että sellainen nyt sattuu pihassa olemaan.  :D

    Kyllä se olisi jo vaihtunut jos ei vaimo olisi tyytyväinen, kukapa sitä nyt ajaisi autolla josta ei pitäisi ?

    Vaimolla on tapana hankkia se mikä tuntuu hyvältä, mä ostin taas Toyotan kun se nyt on Toyota, eihän siinä muuta vaihtoehtoa silloin ole.  ;)

    Onhan se linja tuokin, tehdään ja ajatellaan justiin niin kuin emäntä sanoo. On turvallista ja pääsee helpolla, jos luonto antaa myöten.  :'(

    Fiilispohjalta kulkuvälineen hankinnasta voi sitten olla montaa mieltä, oli kysymys henkilö- tai matkailuautosta.

    Toyota on varman päälle hankittu järkiostos kulkuvälineeksi, mutta vähissä on ne Toyotat, joiden kanssa voi ajamisen ilosta nauttia.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:47
    Vs: Pikku katumaasturista veturiksi
    « Vastaus #27 : 6.08.2015 kello on 16:13 »
    Korat haukkuu ja Duster kulkee.... :)

    Toivottavasti saa enemmän negatiivisia mielipiteitä, niin hieman halpenisi nuo käytetytkin.
    Ranskalaisetkin on rapeita ja hyviä sellaisia saa vain nakkarilta. Siksiköhän mulla on ranskalaisia käytössä.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:41
    • Autossa on pyörät
    Vs: Pikku katumaasturista veturiksi
    « Vastaus #28 : 6.08.2015 kello on 19:22 »
    Korat haukkuu ja Duster kulkee.... :)
    Outoa että jotakin henkilöä kenellä omaa kokemusta automallista sanotaan Koiraksi ja kertomusta haukkumiseksi.
    Sit kun joku kertoo kumminkaimantyökave rinmorsiamen kokemuksesta niin se otetaan heti vakavissaan  :D

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:35
    Vs: Pikku katumaasturista veturiksi
    « Vastaus #29 : 6.08.2015 kello on 19:25 »
    ^Jos minuun viittasit yritin mahdollisimman selvästi tuoda julki oma kokemukseni joka on olematon. Arskalla nuo taitaa olla hänen vastuulla ja tieto uskottavaa.