|
Sopii mulla 2 koria päällekkäin, mutta aukosta vain nippanappa kori kerrallaan.
Asia muuttuu, jos nostaisi alasängyn pystyyn. Sehän se pujotuskorkeutta rajoittaa. Laita kuva yks kori kerrallaan, niin mahtuu. Pienentää kuvia, niin mahtuu useampikin kuin 1 per viesti. Rellussa siis nuo luukut ovat molemmin puolin yhtä suuret ![]() Pienentää kuvia, niin mahtuu useampikin kuin 1 per viesti. Rellussa siis nuo luukut ovat molemmin puolin yhtä suuretEi riitä meikäläisen atk-taidot varsinkaan kun mobiililla toimitaan. Jännästi erimallinen tuo peräpää Hymeriin verrattuna. Mulla ovi aukeaa "helmasta" asti ja alasänky vaan nippanappa näkyy oven yläreunasta. Sängyn alle jäävä tavaratila näyttää omassa korkeammalta. Paljonko rellussa on tallin korkeus kun alasänky alhaalla? Alanin kanssa meillä kuulostais olevan varmaan just samanlaiset luukut kuskin puolella. Rellussa siis nuo luukut ovat molemmin puolin yhtä suuret Jos pilkkua *ussitaan niin Millerissä. Luukut ei ole Rellua. Vaikka isot on (ja isot myös lämpövuodot sen myötä). Vaan taidat itse nimittää autoa alustan mukaan, kuten joskus oli puhe. Vaan taidat itse nimittää autoa alustan mukaan, kuten joskus oli puhe. No aivan samalla tavalla tuo ex. oli Ducato taikka Viatti, vaikka Detskun kopalla olikin = mikään ei omalla kohtaani ole siis muuttunut Tosin nyt Rellun tapauksessa tuo on vielä helpompaa nimittää tuota vaan Relluksi noiden teippausten ansiosta, Millerin teipit kun on revitty kokonaan pois ![]() Millerin teipit kun on revitty kokonaan pois Kuulostaa kuin edellinen omistaja olisi halunnut Millerin identiteetin poistaa kokonaan. ![]() Kuulostaa kuin edellinen omistaja olisi halunnut Millerin identiteetin poistaa kokonaan. Tai pikemminkin 1. omistajana ollut mainostoimisto on halunnut tehdä autosta liikkuvan mainoksensa. Ainoastaan tuolla markiisin juuressa on paljastava alkup. tarra "Red", josta sitten pienen metsästyksen jälkeen itsekin sain ennen kaupantekoa selvitetyksi auton malliksi Miller Red River ![]() Tosin kun sopivasti sivusta peilaa oikealla kelillä ja tietää mistä etsii, niin kyllä tuosta kyljestä vielä Millerin tarrajälkiä löytyy vaaleina alueina ![]() Tai pikemminkin 1. omistajana ollut mainostoimisto on halunnut tehdä autosta liikkuvan mainoksensa. Ai niin kun eihän tuota mainostoimistoa enää muistanutkaan. Pestynä ja puunattuna sekä "oikea" tarrakin jo nokkaan lisättynä
![]() http://retkule.blogspot.fi/2015/07/koeajo-suoritettu.html Tuunausehdotus 88k5:sen tyyliin...etupuskur in, lokasuojalistan ja ovessa olevan listan maalaus keventäisi tuota keulaa kummasti ja ainahan se yhtenäinen väri näyttää siistiltä, vai näyttääkö ?
Pestynä ja puunattuna sekä "oikea" tarrakin jo nokkaan lisättynäNyt kun oikea tarrakin on lisätty, niin muuttuuko nimikin... Onko se nyt mallia Orgi, Millerin, tai Rellun sijaan? |