Minä meinaan ostaa pätkäyttää nuo Sailunit kun taksimiehetkin niitä kehuu ja ajeleevat vasiten näillä.
Edellisessäkin Fiatissa oli nämä ja oli hipposa kulku ja kohtoollinen rengasmelu .
|
Minä meinaan ostaa pätkäyttää nuo Sailunit kun taksimiehetkin niitä kehuu ja ajeleevat vasiten näillä. Edellisessäkin Fiatissa oli nämä ja oli hipposa kulku ja kohtoollinen rengasmelu . http://www.rengaskontti.fi/ostoskoriHenkilö ja paketti auto eri juttu,ja ei hevosmiesten kertomuksia ottaa todesta Henkilö ja paketti auto eri juttu,ja ei hevosmiesten kertomuksia ottaa todestaNo 10000km pitkin Eurooppaa noilla viimekesänä edellisellä autolla ajelimme enkä minä osaa niitä haukkua . Ajomukavuus ja-vakavuus oli ihan hyvät . Nyt Elnakki ainakin näillä Konttinentaalilla vetelee urissa ja ääntää ja täristää ihan kiitettävästi . No 10000km pitkin Eurooppaa noilla viimekesänä edellisellä autolla ajelimme enkä minä osaa niitä haukkua .Ken uskoo,ton ,niin Itellä contit alla ja kulkee,kun juna ja ei mitään meteliä Jos näin, niin vertailussa ei ole mitään mieltä. ^Puhuuko Oulaa matkailuautolla ajosta ja Diplomaatti henkilöautolla vetoautona ajosta...?Sekä,että ^Puhuuko Oulaa matkailuautolla ajosta ja Diplomaatti henkilöautolla vetoautona ajosta...? Niin,minä en puhu kuin omista kokemuksisata matkailuautolla . Enkä usko enään pätkääkään kenenkään suurien rengasmerkkien kehujien puheita niiden paremmuudesta tai erinomaisuudesta . Tai voihan ne hyviä ollakkin . Nämä LingLongit tai Sailungit saattaa tulla samalla rungolla kuin joku suuri merkkikin ![]() Pintamuotti vain on eri ja niin nimikin sitten . Riippuu ihan kuka on tilaaja ja minkä merkin hän haluaa. Useissa rengastesteissä nämä Kinukit ovat saaneet kelvolliset arvostelut ja hinta/laatusuhdetta on kehuttu . Ja edelleenkään ,turhasta en maksa jonkun brändin vuoksi . Katsokaa Keski_Euroopan nettikauppojen rengashintoja . Sieltä saa 40-70 eurolla valita matkailuautoihinkin renkaita niin miten paljon ne oikein maksaa kun ne tehtaalta ulos lähtee . Kympin tai pari korkeintaan. Ei se sen enempää valtamerkin renkaankaan valmistus maksa . Kauppaketju on vain kalliimpi ja Suomi. Eli ihan vakavissaan puhut jotta esim Misukka myy rengasrungot Kiinaan. Jossa ne pinnataan ja tuodaan takaisin Eurooppaan ![]() Sekä mielestäsi työ ja muu on Kiinassa samanhintaista kuin Euroopassa. Eikä missään nimessä ole raaka-aineissakaan eroja. Ihan kuin olisit linglongin edustaja ![]() Mutta toivotaan että on hyvät ja lujat Sekä,ettäTaxarit ajeloo pääsääntöisesti kaapunnissa ja vaihteloo kumeja melko tihiästi nii on ainas uuvenkarhiat alla kun taas vaanarit aikas usiasti harvemmin, paitti tietty vaunun vetäjät tietystä syystä, josta täälläkin on joskus ollu vääntöä ja puhinaa ![]() ![]() Tuossa tämänpäiväinen kuva mun eturenkaasta joka on pyörinyt auton alla reilusti yli 100 000km. Keväisin olen laittanut paremmat eteen jotta kulutus kaikissa olisi tasainen. Takana siis nyt toiset renkaat ja tuosta Bridgestonesta luovun viimeistään ensi keväänä., Ostin auton loppuvuodesta 2009 ja silloin nuo oli ollut kesän alla, meillä autoon tullut 140-150000km joista suurin osa kesärenkailla. Rengas valmisterttu alkuvuodesta 2009. En suosittele, todella kova alla ja vaatii eedessäkin vähintään 5 barin paineet Tuntuu kovasti siltä että, nuo etuvetoiset syö renkaita huomattavasti nopeammin kuin takavetoiset. |