Pitää ensin keksiä joku hyvä aihe.
Kysäise että mistä saa keskustella jotta ei lennä pihalle?

Pitää ensin keksiä joku hyvä aihe. Kysäise että mistä saa keskustella jotta ei lennä pihalle? ![]()
He hee, kannattaa lukea viesti ! No, elämä meitä viskelee sateesta toiseen. ![]() Jaa´a ? Ehkä joku osaa vastata !
Winne minkä yhdistyksen lippu (Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.) Tattista vain sieltä hänet varmaankin saattaa löytää jos haluaa kasvotusten keskustella ![]() Hitto meitä savolaisia.
Hitto meitä savolaisia. noniinno mutta poikkeuksiakin on ja täällä aika paljon siis hyvällä tavalla Niihä se, wastuu jää lukijalle.
Olen jo Pokkinen kertonut mitä ajattelen näistä viesteistäsi. Tästä eteenpäin saat huudella tuuleen, minä en niihin enää reagoi. Tuossa viestin alalaidassa olevaa "piilota tämän jäsenen tekstit" - nappulaa saa käyttää mutta ei oo pakko ![]() Tuossa viestin alalaidassa olevaa "piilota tämän jäsenen tekstit" - nappulaa saa käyttää mutta ei oo pakko Ossi hyvä, jokainen näplätköön omaa nappulaansa.,, sikälimikäli muistaa mikä sen tarkoitus on. Mutta minäpä tiedän, että se on tarkoitettu pissimiseen ![]() Ossi hyvä, jokainen näplätköön omaa nappulaansa.,, sikälimikäli muistaa mikä sen tarkoitus on. Mutta minäpä tiedän, että se on tarkoitettu pissimiseen Näinpä. puuttumatta mitenkään itse asiaan, se on vaan helpompaa näpätä tuosta kuin valittaa asiaa kaikelle kansalle. |