Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Pois kottoo

<< < (17/21) > >>

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: JJJ - 14.03.2015     kello on 11:40 ---Mikäs ero on sitten motoristit vs karavaanarit ?

Lisäksi voisin kuvitella että esim. yhteiskunnalliselta asemaltaan karavaanarit ovat paljon lähempänä toisiaan kuin monen muun asian harrastajat.

--- Lainaus päättyy ---

En tiedä. Johtuisiko siitä, että motoristit ovat yksinkulkijoita, jotka eivät yleensä laumaudu kuten karavaanarit leirintäalueille. Kokoontuvat myös omissa alaporukoissaan eivätkä yleensä suurina massoina? En tiedä.

Mikä sinun mielestä se yhteiskunnallinen asema on, jonka lähellä karavaanarit ovat? Mun käsityksen mukaan harrastuksen piirissä on väkeä ihan kaikista yhteiskunnan lokeroista, cityvihreitä ja niitä aivan kauimmaisia ääripäitä lukuunottamatta. Toki väki painottuu voimakkaasti vanhempiin ikäluokkiin, mutta muuta yhteistä en keksi.

eura665:
Allekirjoittanut poisti itsensä tuolta KARAVAANARIT ryhmästä, totesin että en sinne o mitään kirjoittanu ja ei nuo jututkaan siellä kiinnosta ni olkoot.

Haapaniemen Paroni:
Vielä mukana,ihme ja kumma :D

Kaija:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 14.03.2015     kello on 14:42 ---Vielä mukana,ihme ja kumma :D

--- Lainaus päättyy ---

Mä myös hiukan odottelen, että koska "mikäturunen" heittää mut pihalle. No, täytyy varmaan käydä hiukan härkkimässä siellä.  :laugh:

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Kaija - 14.03.2015     kello on 15:26 ---Mä myös hiukan odottelen, että koska "mikäturunen" heittää mut pihalle. No, täytyy varmaan käydä hiukan härkkimässä siellä.  :laugh:

--- Lainaus päättyy ---
Kokeile ;) Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View