Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Pois kottoo

<< < (18/21) > >>

Kaija:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 14.03.2015     kello on 17:05 --- Kokeile ;) Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Pitää ensin keksiä joku hyvä aihe.
No, oikeesti, sitä porukkaa kannattaa ensin ohjata FB KARAVAANARIT.ORG-Sivuille ja sitten tänne .
Tosin mä kävin just toteamassa siellä, että mitä enemmän porukassa on naisia niin sitä varmemmin tulee riitaa. Voi huoks! Halutaanko me tänne kaikki ne naiset, jouden koirat käyttää aurinkorasvaa kesäisin? Halutaan vatmaan....

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Kaija - 14.03.2015     kello on 17:10 ---Pitää ensin keksiä joku hyvä aihe.
No, oikeesti, sitä porukkaa kannattaa ensin ohjata FB KARAVAANARIT.ORG-Sivuille ja sitten tänne .
Tosin mä kävin just toteamassa siellä, että mitä enemmän porukassa on naisia niin sitä varmemmin tulee riitaa. Voi huoks! Halutaanko me tänne kaikki ne naiset, jouden koirat käyttää aurinkorasvaa kesäisin? Halutaan vatmaan....

--- Lainaus päättyy ---
Keksi joku juttu,ja katsotaan sen jälkeen poistetut...

eura665:

--- Lainaus käyttäjältä: Kaija - 14.03.2015     kello on 17:10 ---Pitää ensin keksiä joku hyvä aihe.

--- Lainaus päättyy ---
Tuolla on tosiaan todella ärsyttäviä naikkosia ja toisaalta miehiä jotka kaikesta tietää kaiken. Ehkä ei ole asiallista siellä tahallaan aiheuttaa hämmennystä, antaa olla vaan ja itse lähtee pois jos ei tykkää. Sillälailla pysyy rauha ja saa jokainem olla kaltaistensa kanssa tai misdä parhaiten viihtyy.

tapani pokkinen:

--- Lainaus käyttäjältä: Kaija - 14.03.2015     kello on 15:26 ---Mä myös hiukan odottelen, että koska "mikäturunen" heittää mut pihalle. No, täytyy varmaan käydä hiukan härkkimässä siellä.  :laugh:

--- Lainaus päättyy ---

Niinpä, onko tämä vain pelkkää provoa, Silmusen jalanjäljissä kulkua vai kenties vain keskinäistä hevoshuumoria joka minulla menee yli?
Toisaalta kaikki voi olla myöskin sitä miltä se näyttää ja sama kepillä jäätä on asianomaisten ainoa tapa saada kiksejänsä.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: tapani pokkinen - 14.03.2015     kello on 17:42 ---Niinpä, onko tämä vain pelkkää provoa, Silmusen jalanjäljissä kulkua vai kenties vain keskinäistä hevoshuumoria joka minulla menee yli?
Toisaalta kaikki voi olla myöskin sitä miltä se näyttää ja sama kepillä jäätä on asianomaisten ainoa tapa saada kiksejänsä.

--- Lainaus päättyy ---

Väliäkö tuolla. Mee sie hiomaan koukkuja, mie alan tilaan uusia verkkoja Kivikankaalta.   Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View