Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Pois kottoo

<< < (21/21)

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: kaarina - 14.03.2015     kello on 11:38 ---Olen jo Pokkinen kertonut mitä ajattelen näistä viesteistäsi. Tästä eteenpäin saat huudella tuuleen, minä en niihin enää reagoi.

t.Kaarina

--- Lainaus päättyy ---

Tuossa viestin alalaidassa olevaa "piilota tämän jäsenen tekstit" - nappulaa saa käyttää mutta ei oo pakko  ;D

tapani pokkinen:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 14.03.2015     kello on 20:51 ---Tuossa viestin alalaidassa olevaa "piilota tämän jäsenen tekstit" - nappulaa saa käyttää mutta ei oo pakko  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Ossi hyvä, jokainen näplätköön omaa nappulaansa.,, sikälimikäli muistaa mikä sen tarkoitus on. Mutta minäpä tiedän, että se on tarkoitettu pissimiseen Thumb, vaan ei kuitenkaan kanssakulkijoiden silmiin ;D

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: tapani pokkinen - 14.03.2015     kello on 22:29 ---Ossi hyvä, jokainen näplätköön omaa nappulaansa.,, sikälimikäli muistaa mikä sen tarkoitus on. Mutta minäpä tiedän, että se on tarkoitettu pissimiseen Thumb, vaan ei kuitenkaan kanssakulkijoiden silmiin ;D

--- Lainaus päättyy ---

Näinpä. puuttumatta mitenkään itse asiaan, se on vaan helpompaa näpätä tuosta kuin valittaa asiaa kaikelle kansalle.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View