Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Pois kottoo
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: kaarina - 14.03.2015 kello on 11:38 ---Olen jo Pokkinen kertonut mitä ajattelen näistä viesteistäsi. Tästä eteenpäin saat huudella tuuleen, minä en niihin enää reagoi.
t.Kaarina
--- Lainaus päättyy ---
Tuossa viestin alalaidassa olevaa "piilota tämän jäsenen tekstit" - nappulaa saa käyttää mutta ei oo pakko ;D
tapani pokkinen:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 14.03.2015 kello on 20:51 ---Tuossa viestin alalaidassa olevaa "piilota tämän jäsenen tekstit" - nappulaa saa käyttää mutta ei oo pakko ;D
--- Lainaus päättyy ---
Ossi hyvä, jokainen näplätköön omaa nappulaansa.,, sikälimikäli muistaa mikä sen tarkoitus on. Mutta minäpä tiedän, että se on tarkoitettu pissimiseen Thumb, vaan ei kuitenkaan kanssakulkijoiden silmiin ;D
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: tapani pokkinen - 14.03.2015 kello on 22:29 ---Ossi hyvä, jokainen näplätköön omaa nappulaansa.,, sikälimikäli muistaa mikä sen tarkoitus on. Mutta minäpä tiedän, että se on tarkoitettu pissimiseen Thumb, vaan ei kuitenkaan kanssakulkijoiden silmiin ;D
--- Lainaus päättyy ---
Näinpä. puuttumatta mitenkään itse asiaan, se on vaan helpompaa näpätä tuosta kuin valittaa asiaa kaikelle kansalle.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta