Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Pois kottoo
Aakku:
^
Jos vertaa vaikka boheemeihin 2CV Killan touhuihin, niin kieltämättä aika erilaista on. :)
Minä nyt kuulun moottoripyöräkerhoo n, sekä rättärikerhoon. Virallisesti mihinkään karavaanari kerhoon en kyllä enää kuulu.
Toiset meistä harrastaa kaluston innoittamana ja toiset pitää yhteiselosta. Jotkut kulkevat omia polkujaan, mutta kyllä kummasti se yksi yhteinen tekijä vain yhdistää.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 14.03.2015 kello on 12:27 ---Jos vertaa vaikka boheemeihin 2CV Killan touhuihin, niin kieltämättä aika erilaista on. :)
--- Lainaus päättyy ---
;D
migel:
--- Lainaus käyttäjältä: winemaker - 14.03.2015 kello on 09:12 ---Niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan. Itse huusin ja pulinat pois. Kyllä lakkasi helepottamasta, ja oikeastaan koinkin mainitun palstan hieman turhanpäiväiseksi, joten ei siinä hyvä mennyt.
:-*
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä lakkasi helpottamasta! :D Siis alkoiko ahistamaan?heh hee t migel
tapani pokkinen:
--- Lainaus käyttäjältä: kaarina - 14.03.2015 kello on 11:38 ---Olen jo Pokkinen kertonut mitä ajattelen näistä viesteistäsi. Tästä eteenpäin saat huudella tuuleen, minä en niihin enää reagoi.
t.Kaarina
--- Lainaus päättyy ---
Parahin rouva Silmunen, miksi noin vihamieliistä suhtautumista? Enhän nyt toki tahdo huudella tuuleen, kun tuulelta ei vastausta saa.
Päin vastoin kirjoitin juuri jutun kaltaisille innokkaille luontoretkeilijöill e ja saat hyvätahdoneleenä lukea sen sitten, kuvien kera kesäkuun alussa.
Ystävällisesti -tapani-
tapani pokkinen:
--- Lainaus käyttäjältä: migel - 14.03.2015 kello on 12:50 ---
Kyllä lakkasi helpottamasta! :D Siis alkoiko ahistamaan?heh hee t migel
--- Lainaus päättyy ---
Terve Maikeli!
Sinä kymmenien kaarojen innokas omistaja, kerro hyvä vinkki, millä pääsee autokuumeesta. Pahasti tauti ahistaa ja meinaa kiusata jo yöuniakin. Ei perskules asperini auta.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta