Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Pois kottoo
kaarina:
Ei voi yleistää että karavanareita yhdistäisi nimenomaan kiinnostus autoihin tai vaunuihin.
Meille ne ainakin ovat vain pelkkä väline totetuttaa sitä, mikä oikeasti on intohimomme eli matkustus, retkeily, seikkailu. Ja tiedän ettemme ole ainoita :)
t.Kaarina
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: JJJ - 14.03.2015 kello on 11:40 --- Lisäksi voisin kuvitella että esim. yhteiskunnalliselta asemaltaan karavaanarit ovat paljon lähempänä toisiaan kuin monen muun asian harrastajat.
--- Lainaus päättyy ---
Tähän en usko. Minusta tässä harrastuksessa nimenomaan löytyy todella laaja skaala. Se asia itse asiassa kiehtoo minua ja pidän ehdottomasti yhtenä harrastuksen parhaasta puolesta. Ikähajontakin on nykyään paljon leveämpi kun aikaisemmin.
JJJ:
--- Lainaus käyttäjältä: kaarina - 14.03.2015 kello on 11:58 ---Ei voi yleistää että karavanareita yhdistäisi nimenomaan kiinnostus autoihin tai vaunuihin.
Meille ne ainakin ovat vain pelkkä väline totetuttaa sitä, mikä oikeasti on intohimomme eli matkustus, retkeily, seikkailu. Ja tiedän ettemme ole ainoita :)
t.Kaarina
--- Lainaus päättyy ---
Nimenomaan väline jolla toteuttaa intohimonsa. Aivan sama asia kuin moottoripyörä, auto tai golf-maila. Yhdistävä tekijä mitä alan ei ole huomannut..
JJJ:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 14.03.2015 kello on 12:00 ---Tähän en usko. Minusta tässä harrastuksessa nimenomaan löytyy todella laaja skaala. Se asia itse asiassa kiehtoo minua ja pidän ehdottomasti yhtenä harrastuksen parhaasta puolesta. Ikähajontakin on nykyään paljon leveämpi kun aikaisemmin.
--- Lainaus päättyy ---
Tottahan toki löytyy harrastajia yhteiskunnan joka kolkasta mutta jos vertaa vaikka motoristeihin niin kokolailla kapeaa on. Koko ilmapiirin erilaisuuden huomaa jo pelkästään nettikeskusteluissa tai vaikka sfc-alueilla.
kaarina:
Periaatteessa totta, mutta sitten kuitenkin....joille kin se väline on itseisarvo, harrastuksen kohde ja toisille sillä on vain välinearvo, ja sen voi korvata myös polkupyörällä, vaelluskengillä ja rinkalla tai vaikka kanootilla....
Ja sitten kun toisten intohimo on kausipaikka kiintein rekennelmin ja toisten leirintäalueiden ulkopuolinen elämä eri puolilla euroopan kolkkia, niin se auto/vaunu ei tunnu kovinkaan yhdistävältä, vaikka periaatteessa mahdollistaisikin kummankin intohimon.....:)
t.Kaarina
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta