Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Pois kottoo

<< < (14/21) > >>

Alan:
Kuten aiemmin keskusteltua, eihän kaikkia karavaanareita yhdistä oikeastaan mikään, mutta suuren ryhmän sisältä lähes jokainen löytää samanmielisiä (kirjoitin ensin, että jokainen löytää varmasti samanmielisiä, mutta tarkemmin ajatellen ei asia ihan niin hyvin taida ollakaan).

Ite olen luullut, että sopeudun aika moneen alalajiin tässä puuhassa (vaikken kaikkia harrastakaan), mutta sentyyppinen sisällöttömyys, mikä tuota tässä ketjussa käsiteltyä FB -ryhmää vaivaa, ei ole yhtään mieleen.

Alan:
Hyvä biisi (edit: joka poistettiin edeltä).

--- Lainaus käyttäjältä: virpimu76 - 14.03.2015     kello on 11:18 ---Häiritsen vain kiusallani muiden elämää  :-\

--- Lainaus päättyy ---

Kunhan et täällä.

virpimu76:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 14.03.2015     kello on 11:23 ---Hyvä biisi.

Kunhan et täällä.

--- Lainaus päättyy ---

Jaahas  selvä...tai sitten ei..

kaarina:
Olen jo Pokkinen kertonut mitä ajattelen näistä viesteistäsi. Tästä eteenpäin saat huudella tuuleen, minä en niihin enää reagoi.

t.Kaarina

JJJ:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 14.03.2015     kello on 11:17 ---Kuten aiemmin keskusteltua, eihän kaikkia karavaanareita yhdistä oikeastaan mikään, mutta suuren ryhmän sisältä lähes jokainen löytää samanmielisiä (kirjoitin ensin, että jokainen löytää varmasti samanmielisiä, mutta tarkemmin ajatellen ei asia ihan niin hyvin taida ollakaan).

--- Lainaus päättyy ---

Mikäs ero on sitten motoristit vs karavaanarit ? Ensinmainitut ovat huomattavasti sävyisämpää väkeä ja julkinen kinastelu vinoiluineen huomattavasti vähäisempää vaikka harrastajamäärät aivan toista luokkaa.
Karavaanareita nimenomaan yhdistää kiinnostus vaunuihin tai matkailuautoihin ja jopa niillä reissaaminenkin. Sen verran aikaavievä harrastus aktiiviharrastajill e että luulisi olevan hyvinkin yhdistävä tekijä. Lisäksi voisin kuvitella että esim. yhteiskunnalliselta asemaltaan karavaanarit ovat paljon lähempänä toisiaan kuin monen muun asian harrastajat.

Fb-ryhmään en voi kommentoida koska en siihen kuulu vaikka taitaa minulla fb-profiilikin olla. Kaverit tosin voi laskea yhden käden sormilla  :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View