Kirjoittaja
Aihe: Laivamatkan hinnoista (Luettu 26885 kertaa)
« Vastaus #61 : 4.04.2015 kello on 20:34 »
^ Olet oikeassa, vaan jossain vaiheessa Finnlinesiinkin voi vähän kyllääntyä. Mulla on niin monta siivua takana, että oli aikakin mennä edes toinen suunta muulla tavalla, eli Via Baltica. Vaan tämähän on vai lyhyiden, koirattomien m-autoilijoiden ongelma. 
« Vastaus #62 : 4.04.2015 kello on 20:40 »
vaikka olisi 12 metrinen auto ei hinta nousisi kuin 100 eur
« Vastaus #63 : 4.04.2015 kello on 20:43 »
Lisähinta sekin. Mulla on vielä 2 m lyhyempi kuin sulla eli vielä halvempi.
Ihmiset ne maksaa kanssa.
« Vastaus #64 : 4.04.2015 kello on 20:50 »
enpä taida Via Balticalla enää notkua 
Tuo on niin makuasia...  Silloin kun itse olen autolomalla, niin autoilen. Laivamatkoista olen aikoinani saanut rahtihommissa ihan tarpeekseni välillä Helsinki-Lyypekki. Mulle aina matkan tylsin osuus on notkua laivalla.
« Vastaus #65 : 4.04.2015 kello on 20:58 »
vaikka olisi 12 metrinen auto ei hinta nousisi kuin 100 eur
Riippuu lähtöpäivistä jne., tuo sivuston hinta on vain suuntaa antava. Tarkistin meidän lähtöpäivillä, Starclubin jäsenyydellä meidän 12m yhdistelmä meno-paluu H:ki-Trave-H:ki , 1831e ilman aterioita. Ajetaan Ruotsin läpi tänäkin vuonna.
« Vastaus #66 : 4.04.2015 kello on 21:01 »
Kannattaa aina soittaa. Silloin saa varmasti tiedon halvimmasta hinnasta. 
« Vastaus #67 : 4.04.2015 kello on 21:12 »
Riippuu lähtöpäivistä jne., tuo sivuston hinta on vain suuntaa antava. Tarkistin meidän lähtöpäivillä, Starclubin jäsenyydellä meidän 12m yhdistelmä meno-paluu H:ki-Trave-H:ki , 1831e ilman aterioita. Ajetaan Ruotsin läpi tänäkin vuonna.
On se kyllä törkeän kallista, siirtyy edelleen vaunun rehaus eurooppaan. Pitäydytään toistaiseksi ns ryan air reissulla, kun on tuo aikakin vähän rajallinen. Tuolla samalla hinnalla kierrät viikon saksassa vuokra-autolla lentoineen ja hotellineen. Mikä juuri noissa laivahinnoissa noin maksaa, koskahan saamme, laivayhtiön ns ryan air. http://pamaus-karavaanari.blogspot.fi/p/saksan-matka.html
« Vastaus #68 : 4.04.2015 kello on 21:16 »
On se kyllä törkeän kallista, siirtyy edelleen vaunun rehaus eurooppaan. Pitäydytään toistaiseksi ns ryan air reissulla, kun on tuo aikakin vähän rajallinen.
Tuolla samalla hinnalla kierrät viikon saksassa vuokra-autolla lentoineen ja hotellineen.
Mikä juuri noissa laivahinnoissa noin maksaa, koskahan saamme, laivayhtiön ns ryan air.
http://pamaus-karavaanari.blogspot.fi/p/saksan-matka.html
Tallink sai ruveta ajaan taas Rostockiin, saatais vähän kilpailua. Kreikkalaisten aikaa kun tuli Hanko-Rostock väliä kuljettua rekalla, niin silloin siinä kulki matkailukalustokin ihan hyvin.
« Vastaus #69 : 4.04.2015 kello on 21:43 »
Sitä Rostockin reittiä käytin alkuun minäkin. Vaan pienen pykälän on Finnlines mun mielestä mukavampi, jos on vähän kalliimpikin.
Makuasia tuo lauttatouhu, ihan kiva on mun mielestä ajaa loman aluksi laivaan rentoutumaan.
« Vastaus #70 : 4.04.2015 kello on 21:50 »
« Vastaus #71 : 4.04.2015 kello on 21:53 »
On se kyllä törkeän kallista, siirtyy edelleen vaunun rehaus eurooppaan. Pitäydytään toistaiseksi ns ryan air reissulla, kun on tuo aikakin vähän rajallinen.
Tuolla samalla hinnalla kierrät viikon saksassa vuokra-autolla lentoineen ja hotellineen.
Mikä juuri noissa laivahinnoissa noin maksaa, koskahan saamme, laivayhtiön ns ryan air.
http://pamaus-karavaanari.blogspot.fi/p/saksan-matka.html
Tämä nyt on karavaanariutta käsittelevä palsta ja tämä alaosio ulkomaanmatkailua. Tällöinhän karavaanarit kulkee kalustollaan , tietenkin  Näitä muunlaisia matkoja varten millä itsekin olen sillointällöin kulkenut ,on olemassa vaikkapa http://www.matkafoorumi.fi/ Kun lähtee neljäksi - kuudeksiviikoksi johonkinpäin ei mitenkään kiinnosta jokin lento ja sitten kökkiminen hotelleissa. Menee omalla kalustolla ja vaihtaa paikkaa kun siltä tuntuu.
« Vastaus #72 : 4.04.2015 kello on 21:58 »
« Vastaus #73 : 4.04.2015 kello on 22:03 »
^ Noin minä teen aina....
Ajelen ja mutkittelen pieniä teitä. Kiirettä en pidä, vaan hämmästelen ja kummastelen. Ymmärrän kyllä hyvin, jos kuljetettavana on vaikkapa 12 metrinen.
« Vastaus #74 : 4.04.2015 kello on 22:57 »
^ Noin minä teen aina....
Ajelen ja mutkittelen pieniä teitä. Kiirettä en pidä, vaan hämmästelen ja kummastelen. Ymmärrän kyllä hyvin, jos kuljetettavana on vaikkapa 12 metrinen.
voi kun olisikin edes yhdeksän metriä pitkä kottero  no enivei minä vain hokasin jotta eihän se laivalla meneminen mitään ylen kallista ole ,siis yhtenä vaihtoehtona riittää sitä näkemistä maalaispoijalla vielä siellä Saksan rannan jälkeenkin ja tässähän oli vain puhe laivalippujen hinnasta joten matkaillaan toisissa topikeissa
|