rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Laivamatkan hinnoista  (Luettu 26820 kertaa)

• Aluevalvoja
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:21
  • Autossa on pyörät
Vs: Laivamatkan hinnoista
« Vastaus #30 : 7.02.2015 kello on 09:07 »
Asuntovaunut on yleensä 2.6 korkeita. En nyt kännykällä viitsi surffata eckerön sivuja. Mutta äkkiä katsoen tuo 250 jepen löytämä on legendaa. Palaan printin kera kun koneelle pääsen

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 22:02
« Vastaus #31 : 7.02.2015 kello on 10:11 »
Hanko-Paldiskin halvalla hinnalla on kyllä "veronsa"

Halpojen hintojen lähdöt tapahtuvat Hangosta käsin siten, että saapuminen Paldiskiin tapahtuu keskellä yötä. Satama on lähes pimeä ilman valaistusta, eikä mielellään halua lähteä yötä vastaan ajoon. Yleensä sataman nurkille jäädään nukkumaan auringon nousuun asti.
Matkailuautot saa hyvin ulos, mutta vaunujen kanssa joudutaan pelaamaan puupattinkeilla, koska laskusillan kulma on melko jyrkkä.
Ruoka on ihan ok laivalla, mutta jos on nirso niin venäläistyyppinen eksoottinen lounaspöytä saattaa ahdistaa. Itse pidin siitä juuri sen poikkeavuuden takia, verrattuna Ruotsin laivojen ruokatarjoiluun. Iltapalaa on saatavana lisäksi koko matkan ajan.
Laiva on rauhallinen, matkustajia vähän ja sisätilat kuluneet, mutta siistit.

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:23.11.2025 kello on 20:18
« Vastaus #32 : 7.02.2015 kello on 10:19 »
Asuntovaunut on yleensä 2.6 korkeita. En nyt kännykällä viitsi surffata eckerön sivuja. Mutta äkkiä katsoen tuo 250 jepen löytämä on legendaa. Palaan printin kera kun koneelle pääsen

Ei ole mitään legendaa. Tilattu paikka puhelimitse 2aikuista ja 13m vaunuyhdistelmä, joka on yli 2,4m korkea.
Varausvahvistus on mulla sähköpostissa.

Eckerö Linen sivuilta pääsee reittimatkat kohdalta henkilölippujen varauksen jälkeen ajoneuvojen valinta osioon, josta selviää hinnoittelu ja ettei
Pamauksen esittämä logiikka metrihinnoittelussa pidä paikkaansa.

Edit: Siis tähän varukseen sai silloin ennakkovaraajan edun. Varattu 20.1.15 ja matkan lähtöpv on 18.6 ja paluu 11.7.

• Kalustoon kuuluva
« Vastaus #33 : 7.02.2015 kello on 10:29 »
^^
Minä en ikipäivänä voisi kuvitella varaavani laivamatkaa kuukausia etukäteen....
Varaan matkan yleensä samalla viikolla, kun päätän aloittaa matkan. Paluumatka laivalla tulee sitten ajankohtaiseksi, kun olen rannassa. Reissussa olen juuri niin kauan, kun on aikaa, taikka huvittaa. Reissun suuntakin yleensä muuttuu matkan edetessä.
Jokainen taaplaa tyylillään... :)

• Karavaanari
« Vastaus #34 : 7.02.2015 kello on 10:38 »
^^
Minä en ikipäivänä voisi kuvitella varaavani laivamatkaa kuukausia etukäteen....
Varaan matkan yleensä samalla viikolla, kun päätän aloittaa matkan. Paluumatka laivalla tulee sitten ajankohtaiseksi, kun olen rannassa. Reissussa olen juuri niin kauan, kun on aikaa, taikka huvittaa. Reissun suuntakin yleensä muuttuu matkan edetessä.
Jokainen taaplaa tyylillään... :)

Eläkeläiset voikin reissata silloin kun lystää.

• Kalustoon kuuluva
« Vastaus #35 : 7.02.2015 kello on 10:44 »
^
Niin voivat, mutta minä en valitettavasti, tai onneksi ole eläkeläinen...
Eikös eläkeläisillä ole aina kiirus....?

• Karavaanari
« Vastaus #36 : 7.02.2015 kello on 10:49 »
^
Niin voivat, mutta minä en valitettavasti, tai onneksi ole eläkeläinen...
Eikös eläkeläisillä ole aina kiirus....?

Nii on :D. Sori, oletin kommentistasi että olet jo pitkillä vapailla, ei pitäis olettaa  ;).
Meillä on reissattu lomien aikaan, koska molemmat ollaan vielä työikäisiä. kesälomien ajankohta on tiedossa ja siksi reissun suunnittelu käynnissä.
Kohde on meilläkin monasti muuttunut matkalla, sinne on menty minne mieli tekee ja aika sallii.

• Vieras
  • Vs: Laivamatkan hinnoista
    « Vastaus #37 : 7.02.2015 kello on 11:07 »
    Tuo nyt on taas oletus. Olen vaunulla kiertänyt enemmän kuin useat asuntoautoillaan. Ilman mitään ongelmaa. Jos pitäisi valita kummalla ensi kesänä. Kallistun vaunuun. Autot niin ahtaita, paitsi jos lotossa osuu kunnolla.
           Onhanse toki tila kysymys, josta ei voi kiistellä, pitäähän sitä mahtuaa asumaanki , a-autoissa vaan ollaan..

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
    • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
    « Vastaus #38 : 7.02.2015 kello on 11:17 »
    Tuo nyt on taas oletus. Olen vaunulla kiertänyt enemmän kuin useat asuntoautoillaan. Ilman mitään ongelmaa. Jos pitäisi valita kummalla ensi kesänä. Kallistun vaunuun. Autot niin ahtaita, paitsi jos lotossa osuu kunnolla.
    Mielellään molemmat..iso a-auto ja vaunu perään...vaan ei kortti vielä riitä  :(

• Aluevalvoja
    • Kalustoon kuuluva
    • Autossa on pyörät
    « Vastaus #39 : 7.02.2015 kello on 11:33 »
    Kaksistaan mahtuu vaunuunkin. Viiskuus viikkoa kun yhtä soittoa on niin tuo tila on mukavaa.

• Aluevalvoja
    • Kalustoon kuuluva
    • Autossa on pyörät
    « Vastaus #40 : 7.02.2015 kello on 11:38 »
    Ei ole mitään legendaa. Tilattu paikka puhelimitse 2aikuista ja 13m vaunuyhdistelmä
    En sinua epäile missään nimessä. Tutkin kyllä tuonkin firman hinnat ihan perille saakka. Heidän aikataulu on vähän huono mielestäni. Joutuu kesken päivän töistä lähtemään ja tulo 6 pintaan. Ei ehdi Puolaan saakka samana iltana

• Karavaanari
    « Vastaus #41 : 7.02.2015 kello on 11:50 »
    En sinua epäile missään nimessä. Tutkin kyllä tuonkin firman hinnat ihan perille saakka. Heidän aikataulu on vähän huono mielestäni. Joutuu kesken päivän töistä lähtemään ja tulo 6 pintaan. Ei ehdi Puolaan saakka samana iltana

En sitä epäillytkään.
    Aamuvuoroon buukattu, 08:30 H:ki lähtö ja 11:00 Tallinnassa, kaappien ja tankin täyttö ja siitä baanalle. Mahdollisesti Rigaan yöksi, voi olla että pidemmällekin, riippuu siitä kuinka latu maistuu, ei mitään tarkkoja suunnitelmia.

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:27
    • Jaa mitä että?
    « Vastaus #42 : 7.02.2015 kello on 12:06 »
    Eipä saanut tarkistettua hintaa Tallink-Siljalta. Veturi kun on C1, niin hinta menee erillisen rahti-hinnoittelun mukaan. Eipä sillä, ei ole ajankohtainenkaan. Mutta aika paljon halvemmaksi taitaa tulla Haaparannan kautta jos tukholmaan mielii.

• Aluevalvoja
    • Kalustoon kuuluva
    • Autossa on pyörät
    « Vastaus #43 : 8.02.2015 kello on 11:13 »
    336€ ja tuohon pitää vielä saada metri lisää pituutta molempiin suuntiin, kun ei sivuilla saanut tuota lisättyä.
    Ja kuten jo aiemmin mainitsin niin aikataulu hölmö, kesken työpäivän joutuu lähtemään ja illansuussa perillä.
    Taidan mennä Viikkarilla ja tulla Eckeröllä.

• Aluevalvoja
    • Kalustoon kuuluva
    • Autossa on pyörät
    « Vastaus #44 : 8.02.2015 kello on 11:15 »
    En sitä epäillytkään.
    Aamuvuoroon buukattu, 08:30 H:ki lähtö ja 11:00 Tallinnassa, kaappien ja tankin täyttö ja siitä baanalle. Mahdollisesti Rigaan yöksi, voi olla että pidemmällekin, riippuu siitä kuinka latu maistuu, ei mitään tarkkoja suunnitelmia.
    Viikkarilla voi nukkua laivassa ja baanalle 7 aamulla, illalla on kaukana :)