|
Mulla on mennyt Lumia totaalisen mykäksi ja pimeäksi pari, kolme kertaa. Buuttaamalla se on kuitenkin aina herännyt ja minä selvinnyt säikähdyksellä. Sent from my iPad using Tapatalk http://blog.appelsiini.fi/2014/01/20/lumia-kun-puhelin-jumittaa-tai-ei-kaynnisty-2/ Sent from my iPad using Tapatalk ![]() suomi - venäjä .... kolmas erä 1-1 ... hermo pinnas huii !!!! Onnea, sitä suurta sellaista on elää kevättä, katsoa ruohon vihertymistä, katsoa koivun silmujen puhkeamista, ajatella kesää ja tulevaa elämää sen pyörteissä, miettiä suurta mahdollisuutta lämpöisen kesän pyörteissä. Ei kun jalat kohti taivasta.
------ piti valittamani,vaan luin ylemmän onnellisuusteorian taas uudestaan ja ny en kitisemään kykenekkään. ![]()
![]()
Ollaan hissukseen, orggilaiset tuutii vielä. Ovat niitä joilla keskiyö on siirtynyt klo 02.00:een.Hee he hee Ollaan hissukseen, orggilaiset tuutii vielä. Ovat niitä joilla keskiyö on siirtynyt klo 02.00:een. Niinpä Tässä juuri aamukahvit juon
että oikeassa ikäväkseni olin ![]() Availin käppyrän lavan näkösälle ja juu on poijaat hitsaillu lavan kuntoon Höpöhöpö massaa vedetty päästä toiseen ja laidasta laitaan ![]() Noh eipä siellä reikiä näkynyt ![]()
Vai meneekö se niin, että sen ei ole väliä, onhan se paketti jo ostettu. Tämä ei varsinaisesti ole purnaus, enemmänkin ihmetys. Kun avaan LU:n Digestivepaketin merkitystä avauskohdasta, niin mitä näenkään? Keksien pohjapuolen. Jotenkin vaan tuntuisi, että pintapuolen näkeminen olisi houkuttelevampaa. En ole koskaan ehtinyt moista huomaamaan kun on se on mennyt jo alas kurkusta ... Mutta nyt purnaan ei toi luontokaan tykkää tuost ainaset ja jatkuvast sateest toi lämpö + 15 on minulle ihan passeli se ei haittaa mutta toi vesi, kohta mätänee kukat ja kasvit tai hukkuu tuohon veden tuloon vaikka toisaalta jossain puolen maailmaa ..taas ihmisiä kuolee kuivuuteen ja kuumuuteen 45 + helteisiin ![]() No perun purnaukseni ![]() |