http://www.tuulilasi.fi/tieraivo/tieraivo-karavaanarit-taas-liikkeella-siella-ne-saa-pyoria
Ilmankos ne matkailuautot hävisivät Tuulilasista joskus vuosituhannen vaihteen aikoihin.

![]() http://www.tuulilasi.fi/tieraivo/tieraivo-karavaanarit-taas-liikkeella-siella-ne-saa-pyoria Ilmankos ne matkailuautot hävisivät Tuulilasista joskus vuosituhannen vaihteen aikoihin. ![]() Ei taideta olla Tuulilasi-lehden päätoimittaja Larmelan ylimpiä kavereita.Voi hyvänen aika. Tuommonen tyyppi liikennelehden toimittajana. Kas kun ei ehdota rekoille pysähtymistä linja-autopysäkille takaatulijoiden ohipäästämiseksi tai niiden kieltämistä. Se olis kyllä ammatillinen itsemurha. Voi voi kun karavaanarit vaan sattuu samalle reitille. Helpompihan se on yhden kypsyneen vaihtaa reittiä (ostakoot mökkinsä jostain muualta) kuin monen muun tienkäyttäjän lähteä eri linjoille ko herran kanssa.Olisikohan kyseessä kuitenkin vain provo, jossa mielipiteen antaja nolasi itseään. ![]() Mun mielestä pitäs kortti ottaa juurikin pois tommosilta kesäkuskeilta jotka 2km/h nopeuserolla ohittaa, estäen muiden ohituksen tehokkaasti.
Aamulenkillä kevytliikennetien ojaan oli ilmestynyt roskaOn se ihme,kon roskiksia kyllä lähes joka paikasta löytyy,,nii ojaan sitten nakataan.. ![]() Ai nii se purnaus..läppis päivitetty ja enää ota kuveja kamerasta automaattisesti vastaan.. ![]() keleen kele.. Noh kullalle tietää taas lisää töitä tän läpän seurassa.. Tuulilasi: Toimittaja sai mahtumaan samaan lauseeseen kaksi meikäläisen harratusta, karavaanailu ja geokätköily. ![]() ![]() ![]() Pitää tämän pumaska kunnolliseen täyttöön jo itse verottajan ilmoituksen mukaan olla ammattikirjanpitäjä joka on erikoistunut veroilmoituksiin. Naurettavaa ![]() Pitää tämän pumaska kunnolliseen täyttöön jo itse verottajan ilmoituksen mukaan olla ammattikirjanpitäjä joka on erikoistunut veroilmoituksiin. Naurettavaa Että siis jotain on meillä suomalaisillakin paremmin vai sanoisinko helpommin kuin muualla. Sori, sori ihan kauheesti! En keksi mitään purnattavaa just nytten, mutta odottakaapa vain! e: Noniin, meidän kissa on t.y.h.m.ä. Aamulla olin jo lähtenyt töihin kun muistin että (pinttynyt sisä)kissa jäi ulos ja vielä sadepäivä. No eikun kääny takaisin ja päästämään sisälle. Kissa oli terassin/parvekkeen lasikaiteen toisella puolen ja katseli hölmönä että "enhän minä tästä sisälle pääse kun on tuo kaide välissä". Olisi pitänyt kiertää sen 10 m yläpihan puollelle mistä pääsee ja mistä oli sinne mennytkin. Olipa viimeinen kerta kun palaan takaisin päästämään kissaa sisälle. eli vähemmällä ilmoituksen täytöllä saa suomessa maksaa yhtä paljon. ![]() Eräskin miestenvaatteita myyvä liike myy valmiiksi liian pieniä puvuntakkeja 29,95. Ilmankos halpoja ovatkin. Että minä niin mieleni pahoitin! |