rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Päivän purnaus!  (Luettu 108252 kertaa)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
Vs: Päivän purnaus!
« Vastaus #75 : 1.02.2015 kello on 11:56 »
huoh .... kyl tota valkosta sontaa
on taas tulu mont päiwää  >:(
miten sitä riittääkin noin hitoksii tulemaan
eikä aurinkoka ol paistan monte päivää / viikkoo  ::)

uuh missä on kevät ,aurinko ja ihana uus luonto
kaikkine väreineen  :)

• Vieras
  • Vs: Päivän purnaus!
    « Vastaus #76 : 1.02.2015 kello on 12:30 »
    Oompa minä pölijä! miksen voi ajjaa rajotusten mukaisesti 40:ppiä.. tojon mittari näytti n.55..ransportteris sa wälähti.. >:( >:(

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
    « Vastaus #77 : 1.02.2015 kello on 13:10 »
    Oompa minä pölijä! miksen voi ajjaa rajotusten mukaisesti 40:ppiä.. tojon mittari näytti n.55..ransportteris sa wälähti.. >:( >:(

woihan ny videot  :(
    mitäs tollasesta mahtaa rapsahtaa sakkoa ?

eilen kun akelin turkusest motarilla
    ja siinä alkupäässä on 80 nop.rajotus
    niin eikös Onnibussi mennyt kauheeta kyytiä ohitseni
    ja paiskas kaik kurat tuulilasiin
    no katsahdin sitä auton takapäätä
    ja siellä oli 100 lätkä
    tarkottaa varmaan. et saa ajaa 80 nopeudessa 100  :o

• Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:23.05.2021 kello on 17:29
    « Vastaus #78 : 1.02.2015 kello on 13:29 »
    Jos on normi japsin mittariheitto eli noin 10km/h niin tuskin mitään tai huomautus.
    Mikäli vähemmän niin rikesakko,muistaakseni 85€ kun itse viimeksi kuittasin moisen.

• Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:23.03.2024 kello on 17:57
    « Vastaus #79 : 1.02.2015 kello on 13:45 »
    eilen kun akelin turkusest motarilla
    ja siinä alkupäässä on 80 nop.rajotus
    niin eikös Onnibussi mennyt kauheeta kyytiä ohitseni
    ja paiskas kaik kurat tuulilasiin
    no katsahdin sitä auton takapäätä
    ja siellä oli 100 lätkä
    tarkottaa varmaan. et saa ajaa 80 nopeudessa 100  :o

Nyt meni merkit sekasin, se on se peräkärry joka pakottaa ajamaan vähintään 100km/h  :-X

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:19.11.2025 kello on 07:59
    • Kellos Chevyjä , Matkaaja 460 ja TEVE-CHEVY
    « Vastaus #80 : 1.02.2015 kello on 14:03 »
    Vanaha talo tasakatto..naapuril la samanlainen josta viimetalvena sulilla valui vedet sisälle...
    Onneksi meillä huovat paremmassa kunnossa ja uudelleen päällystetty vasta.Jotta eipä viittis antaa kovin suurta kuormaa katolle kertyä.

eipä oo tarvinnu katolta tiputella, tullee iha pyytämäti

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:05
    « Vastaus #81 : 1.02.2015 kello on 14:09 »
    Vanaha talo tasakatto..naapuril la samanlainen josta viimetalvena sulilla valui vedet sisälle...
    Onneksi meillä huovat paremmassa kunnossa ja uudelleen päällystetty vasta.Jotta eipä viittis antaa kovin suurta kuormaa katolle kertyä.

Ei se lumikuorma sitä huopaa riko. Sen sijaan liika kolaaminen ja kävely jäisellä huovalla on myrkkyä.

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 15:13
    « Vastaus #82 : 1.02.2015 kello on 14:13 »
    Ei se lumikuorma sitä huopaa riko. Sen sijaan liika kolaaminen ja kävely jäisellä huovalla on myrkkyä.

Tämän takia minä luotan kevät aurinkoon jos ei mahdotonta määrää lunta tuu. Tulee se ränniä myöten alas.

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
    • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
    « Vastaus #83 : 1.02.2015 kello on 14:26 »

No enhän huopaa rikkomaan menekkään..tuonne annetaan kertyä pien kerros joka sinne tallautuu,,eli lumi jää pinnalle kon raskain vedellään alas..Edellinen asukas toimi samoin,,ja kyllä nuo rakenteet vanhassa alkaa heikkeneen,,vähitellen...kattoa kannattelevia seiniäkään ei juuri talossa keskellä ole...niin näin ny mennään..Näin näissä taloissa on aina tehty..jo vuodesta71

• Kaikkien kaveri Sr.
    « Vastaus #84 : 1.02.2015 kello on 14:29 »
    Tämän takia minä luotan kevät aurinkoon jos ei mahdotonta määrää lunta tuu. Tulee se ränniä myöten alas.
    Meillä katolla ränni kulkee talon seinän sisällä..johonkin noista pihakaivoista..tai jotain..

• Vieras
  • Vs: Päivän purnaus!
    « Vastaus #85 : 1.02.2015 kello on 14:33 »
        Sano Ukolles jotta muuttaa kesällä loivaksi harjakatoksi ja peltikate niin tulee automaattisesti  sopivina annoksina alas, rahoja se tietty vaatii ,mutta ei kohtuuttoman palio..ja jos vielä ukko on monitaitoinen niin ainas parempi

• Kaikkien kaveri Sr.
    « Vastaus #86 : 1.02.2015 kello on 14:58 »
        Sano Ukolles jotta muuttaa kesällä loivaksi harjakatoksi ja peltikate niin tulee automaattisesti  sopivina annoksina alas, rahoja se tietty vaatii ,mutta ei kohtuuttoman palio..ja jos vielä ukko on monitaitoinen niin ainas parempi
    Joo,Onhan se monitaitoinen..vaan tämäpä alue on suojeltu..jotta kattoja ei noin vain muutella..näitä taloja kolme,joihin yhteen tehty kunnon peltiharjakatto..vu osia sitten..
    Nyt meille pelkkä katto min.15000/ 20000,-  siihen luvat ja piirrustukset..
    Että taidetaan puskee lumia vielä...

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:05
    « Vastaus #87 : 1.02.2015 kello on 15:31 »
    Meillä katolla ränni kulkee talon seinän sisällä..johonkin noista pihakaivoista..tai jotain..

Rakennevirhe joka pitäisi pikimmiten korjata.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:49
    « Vastaus #88 : 1.02.2015 kello on 15:42 »
    Rakennevirhe joka pitäisi pikimmiten korjata.
    Eikös pohjoisessa ole vahvemmat katot, kun lumikuormat ovat suuremmat...?
    Olen kuullut, että Lapissa pyritään siihen, että lumi pysyy katolla, koska muuten keväällä ei enää näkisi ikkunoista ulos.
    Ei siis mitään peltikattoja, joista lumi putoaa.
    Voi olla huuhaatakin, mutta näin olen silmät ympyriäisinä ja korvat höröllä kuulostellut juttuja.

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:28.03.2025 kello on 12:31
    • 1299XX
    « Vastaus #89 : 1.02.2015 kello on 15:52 »
    Nyt sieltä serkkulikan äiti avautuu että me ei oo hälle kerrottu et nää mein monot onki viis numeroo liian suuret (jonkun taulukon mukaan kokoa 38) ja hän on nyt lapsellee ettinyt vallan vääränkokosia monoja!! Ei auttanu vaik koitin sanoo et mein likka käyttää 33 numeroisii kenkii ja sille ne on sopivat, 37 käyttävä sisko ei oo noit monoi saanu enää viime talvena sopimaan jalkaansa.

Arvakkaas muuten missä se mun v***tuskäyrä nyt huitelee?? Tuli kuulkaas monot ja sukset takasin ja ne monot on just sen kokoset mitä me oltiin alunperin sanottukin (22,5). Ja on muuten tytön 34/35 numeroisten kenkien kans ihan samankokoset! (Vertailtiin pohjallisia) Jotta nää ei oo mitään 38 monoja koskaan nähneetkään!!  >:D

Lisäks lainassa ollut kylmälaukkukin on saanut osumaa (reiän..) Voi kiukku ja hammastenkiristys!