rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Päivän purnaus!  (Luettu 108035 kertaa)

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:12.04.2018 kello on 18:08
  • Internet on loistava keino päästä nettiin.
Vs: Päivän purnaus!
« Vastaus #45 : 28.01.2015 kello on 18:54 »
Nostan tytölle hattua  Thumb Hyvä että edes "Moikka" sanalla tervehti. Paljon on myyjiä joita ei ole tatuoitu eikä metalliromulla päällystetty, ja eivätkä osaa tervehtiä.

• Vieras
  • Vs: Päivän purnaus!
    « Vastaus #46 : 28.01.2015 kello on 19:06 »
    Työkaweri oli omapäinen, ite kenkäilin

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
    • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
    « Vastaus #47 : 28.01.2015 kello on 19:08 »
    Nostan tytölle hattua  Thumb Hyvä että edes "Moikka" sanalla tervehti. Paljon on myyjiä joita ei ole tatuoitu eikä metalliromulla päällystetty, ja eivätkä osaa tervehtiä.
    Minä myös,,saanu "väripäiltä" :D  niittikasvoilta  Thumb  ystävällistä palvelua. Ovat kait avoimempia kon jotkut "tavis"myyjät joita kassalla istuu mutrussa suin...ymmärrän kyllä ett skeida duuni ketuttaa ,,mutt silti vois sitä ees tervehtiä ja hymyä vilauttaa..

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:10.04.2022 kello on 08:56
    « Vastaus #48 : 28.01.2015 kello on 19:09 »
    On se vaan niin väärin.

Kaupan kassalla tatuoitu (käsivarsissa) tyttö tervehtii puna/vihreässä tukassaan asiakastaan,  vanhaa naisihmistä " Moikka ", niin, että huulirenkaansa vastakkain kilisevät.
    Ei kait se tukanväri taikka leimat ihmistä miksikään muuta, paljon on väkeä asiakaspalvelussa jotka eivät alkeellisiakaan käytöstapoja osaa, eikös tuo moikka istu kaupankassalla ihan hyvin

• Kaikkien kaveri Sr.
    « Vastaus #49 : 28.01.2015 kello on 19:11 »
    Työkaweri oli omapäinen, ite kenkäilin

Miten niin kenkäilit  ???  ääh..mä en kyllä taas tajuu..kait tollai äijäll kengät koivissa ON..ettei varpaisillaan kahlaa ::)

• Vieras
  • Vs: Päivän purnaus!
    « Vastaus #50 : 28.01.2015 kello on 19:23 »
    Miten niin kenkäilit  ???  ääh..mä en kyllä taas tajuu..kait tollai äijäll kengät koivissa ON..ettei varpaisillaan kahlaa ::)
           Itellä oli lumikengät... :P

• Kaikkien kaveri Sr.
    « Vastaus #51 : 28.01.2015 kello on 19:27 »
           Itellä oli lumikengät... :P
    ;D OK ..että helepommin ja kevyemmin liikuit...ehkä myös hiukka tyylikkäämmin.. :laugh:

• Karavaanari
    • Viimeksi paikalla: 5.07.2024 kello on 22:50
    • Omasta mielestä oikeen mukava mies
      • Urheilua aktiiveille
    « Vastaus #52 : 28.01.2015 kello on 23:11 »
    Ei kait se tukanväri taikka leimat ihmistä miksikään muuta, paljon on väkeä asiakaspalvelussa jotka eivät alkeellisiakaan käytöstapoja osaa, eikös tuo moikka istu kaupankassalla ihan hyvin

Just näin. Antaa näyttää miltä haluavat, jos haluavat.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:34
    « Vastaus #53 : 29.01.2015 kello on 08:43 »
    Ei kait se tukanväri taikka leimat ihmistä miksikään muuta,

Wuonna yx ja kax Karjalan Liiton juhlilla Lappeenrannassa istui porukan keskellä pari punkkarityttöä.  Mummot kun katseli vähän vinoon, toinen totesi, että 'mitä väliä sillä on, miltä me näytetään, eik se ole tärkeintä, mitä me ajatellaan...'.

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla: 2.12.2025 kello on 18:45
    • Eipä hetkauta, kuljen vain.
      • Blogi
    « Vastaus #54 : 29.01.2015 kello on 09:59 »
    Tämähän meni kuten arvelin menevänkin, porukat tarttuivat noihin killuttumiin ja tukanväreihin.  Purnauksen keskeinen, noteerattavaksi tarkoitettu viesti oli tervehtiminen.  Siis kuuluuko nuoren kassamyyjän moikitella vanhempaa asiakastansa.  Omassa ikähaarukassa asia on hyväksyttävää.

Tietysti kauppias on avainasemassa, miten ohjeistaa henkilökuntaansa, mutta se onkin sitten jo toisen purnauksen aihe se !

;D

• Kaikkien kaveri Sr.
    « Vastaus #55 : 29.01.2015 kello on 10:08 »
    Tämähän meni kuten arvelin menevänkin, porukat tarttuivat noihin killuttumiin ja tukanväreihin.  Purnauksen keskeinen, noteerattavaksi tarkoitettu viesti oli tervehtiminen.  Siis kuuluuko nuoren kassamyyjän moikitella vanhempaa asiakastansa.  Omassa ikähaarukassa asia on hyväksyttävää.

Tietysti kauppias on avainasemassa, miten ohjeistaa henkilökuntaansa, mutta se onkin sitten jo toisen purnauksen aihe se !
     ;D

No eikös se nyt ole pääasia että iloisesti ON tervehtinyt..eikä turpa mutrussa mököttänyt..ihme hommaa kon ei mikään passaa..

Ai niin  :o  Hänen olisi pitänyt nousta tuoliltaan tulla asiakkaan luokse ja  KÄTELLÄ ja kattella silmiin puoltuntii ja kuunnella asiakkaansa kuulumiset  Thumb  Thumb  Thumb
    Sen jälkeen jonoon järjestyneet muut asiakkaat raivoaisivat jo mielessään kassaneiti raasulle..

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Aiheen aloittaja
      • Blogi
    « Vastaus #56 : 29.01.2015 kello on 10:13 »
    virpimu, juuri siitä ei ollut kysymys. 

• Kaikkien kaveri Sr.
    « Vastaus #57 : 29.01.2015 kello on 10:20 »

;D

No jos kyse ei ole tervehtimisestä..ni i minä olen pudonnut ny hankeen ja pää on hukkunut toisaalle..eli olen ihan hukassa..ei toimi pää  :-\

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:26.08.2025 kello on 06:06
    « Vastaus #58 : 29.01.2015 kello on 10:34 »
    On se vaan niin väärin.

Kaupan kassalla tatuoitu (käsivarsissa) tyttö tervehtii puna/vihreässä tukassaan asiakastaan,  vanhaa naisihmistä " Moikka ", niin, että huulirenkaansa vastakkain kilisevät.
    Minusta(vähittäiskaupan esimiehenä ollessani) työntekijältä voi edellyttää pukeutumista
    ei provosoivasti ja silmiinpistävästi. Kassatapahtuma kun on se lähes kriittisin hetki, jolla asiakas sidotaan
    tulemaan kauppaan uudelleenkin. Ei oo häävi tunne pääsääntöisesti se kuveen kaivaminen.
    Teitittely on arvostamisen signaali. Tuttua "vanhusta" voi tervehtiä tuttavallisemmin mutta sen tuttuuden huomaa
    jo sivullinenkin. Se että onko väripää, uistin-naama tms. ei ratkaise palvelualtista persoonaa  :) Thumb
    Jaa missä se purnaus...Hatuttaa tää saikuttelu ja jatkuva lumen tulo!  ;)

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Aiheen aloittaja
      • Blogi
    « Vastaus #59 : 29.01.2015 kello on 10:39 »
    "Tämähän meni kuten arvelin menevänkin, porukat tarttuivat noihin killuttumiin ja tukanväreihin"

Olet oikeassa virpi, tämä oli kuitenkin se, mihin yleisesti tartuttiin ja sitä halusin tuoda esille.
    Kuten mainitsin, tuo tervehtimisasia on niin henkilökohtainen, että siitä tietty ollaan montaa mieltä, itse kuulun siihen vanhaan koulukuntaan.  Vanhempia ei kuulu mokitella kaupan kassalla. 

No, tietysti joku kysyy missä  ikäraja sitten menne, sanotaanko päivää vai hei, moi, moikka jne.  Nämäpä ovat niitä ikuisuuskysymyksiä.