Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Ensimmäinen dieselautoni
Pefletti 750:
Mun eka kiisseli peli oli Toyota hj60 , oli letkee peli ajella ! Thumb
Haapaniemen Paroni:
Minun eka ;) Ja automaatti Thumb
https://www.google.fi/search?q=peugeot+604&biw=1067&bih=479&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=sGGpVMXuMuK_ygOChYDQDA&sqi=2&ved=0CB0QsAQ
hemppat:
Kyllä se TB (Trustivapaa Bensiini) on ollut jo sotien jälkeen venäläinen. Lukoil hankki sen vuosia sitten.
jorma:
--- Lainaus käyttäjältä: Pefletti 750 - 4.01.2015 kello on 17:48 ---Mun eka kiisseli peli oli Toyota hj60 , oli letkee peli ajella ! Thumb
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
Myöskin kaiholla muistelen tätä hj 60 jonka ennen veronkorotusta sai ostaa ihan henkilöauton hinnalla. Eteläpohjanmaalta kun lähti ylläkselle iso vaunu perässä niin eipä tarvinnut kertaakaan välillä vaihtaa kun sai pitkän sisään ( taisi olla 4-vaihteinen), vääntöä nimittäin riitti. Ihan niinkuin automaatilla olis päästellyt. :D
-------:
--- Lainaus käyttäjältä: jorma - 4.01.2015 kello on 20:17 ---Myöskin kaiholla muistelen tätä hj 60 jonka ennen veronkorotusta sai ostaa ihan henkilöauton hinnalla. Eteläpohjanmaalta kun lähti ylläkselle iso vaunu perässä niin eipä tarvinnut kertaakaan välillä vaihtaa kun sai pitkän sisään ( taisi olla 4-vaihteinen), vääntöä nimittäin riitti. Ihan niinkuin automaatilla olis päästellyt. :D
--- Lainaus päättyy ---
Siinä oli sitä tunnelmaa, oli messevää istua edessä.. Sitten 8kymppinen oli mukava ottaa kiihdytys kilpailuja, kun kiihtyi sen aikaisen vehkeeksi todella hyvin viellä 2000 luvulla moni vielä jäi. ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta